Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je aan den borrel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O morgen borrelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed begin van je vakantie 🤭quote:Op donderdag 18 december 2025 21:45 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Nee nee, morgen kan ik genoeg drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook wel zin om te saufen maar doe dat toch maar andere keerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Morgen weekend tochquote:Op donderdag 18 december 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
ook wel zin om te saufen maar doe dat toch maar andere keer![]()
Pijn ná kanker. De behandelingen hebben schade aangerichtquote:Op donderdag 18 december 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sterkte vrijdag. Is het ivm behandeling van pijn bij kanker? (meen dat je eerder eens wat over prednison deelde)
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 18-12-2025 21:50:26 ]Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Heb jij ook vrij tussen Kerst en oud en nieuw?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
ook wel zin om te saufen maar doe dat toch maar andere keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij drinkt wel geregeld een drankje?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:47 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Op zijn tijd wel(altijd tijd)
[..]
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Leuk om te doen.. gelukkig hoef ik het niet zelf te makenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel druk bezig met die kerst UIsGoed bezig, want ze zijn wel mooi!
Pijn ná kanker. De behandelingen hebben schade aangerichtquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef yvonne het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 december 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sterkte vrijdag. Is het ivm behandeling van pijn bij kanker? (meen dat je eerder eens wat over prednison deelde)
[/quote]
Sterkte hoor![]()
![]()
Hey Yvonne
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte hoorquote:Op donderdag 18 december 2025 21:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Pijn ná kanker. De behandelingen hebben schade aangericht
[/quote]
Dankjewel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Vaak paar wijntjes na het eten, maar niet laveloos zuipen....morgen welquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij drinkt wel geregeld een drankje?![]()
![]()
![]()
En dan weet je niets meer. Maar het was zo gezellig 😆quote:Op donderdag 18 december 2025 21:51 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Vaak paar wijntjes na het eten, maar niet laveloos zuipen....morgen wel
Ah lekker tochquote:Op donderdag 18 december 2025 21:51 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Vaak paar wijntjes na het eten, maar niet laveloos zuipen....morgen wel![]()
![]()
En dan zaterdag een katertje
Een katertje valt wel mee. Maar een jager
Nee, ik werk door al zal het heel rustig zijn, bijna al mijn werk af voor dit jaarquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook vrij tussen Kerst en oud en nieuw?
Uw ADH vitamine Worst
Jawel hoor blijf scherpquote:Op donderdag 18 december 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan weet je niets meer. Maar het was zo gezellig 😆![]()
![]()
Ik heb de hele week een kater.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker toch![]()
En dan zaterdag een katertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna nooit last van, wat water tussendoor danquote:Op donderdag 18 december 2025 21:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker toch![]()
En dan zaterdag een katertje![]()
![]()
Nog 1 dag en ik heb 2 weken vrij. Iemand had ooit uitgerekend dat het goedkoper was om iedereen vrij te geven, dan stookkosten te betalen voor de tijd dat er toch geen studenten zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik werk door al zal het heel rustig zijn, bijna al mijn werk af voor dit jaar![]()
![]()
Als je thuis werkt is het wel lekker. Kan je mooi rustig aan doenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik werk door al zal het heel rustig zijn, bijna al mijn werk af voor dit jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze manquote:
Loop je je dan niet ongans naar de pot?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Bijna nooit last van, wat water tussendoor danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb de hele week een kater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn bij ons wel een paar locaties die wel gesloten zijn tussen kerst en nieuwjaarquote:Op donderdag 18 december 2025 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 1 dag en ik heb 2 weken vrij. Iemand had ooit uitgerekend dat het goedkoper was om iedereen vrij te geven, dan stookkosten te betalen voor de tijd dat er toch geen studenten zijnUw ADH vitamine Worst
Lig er een knoop inquote:Op donderdag 18 december 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop je je dan niet ongans naar de pot?![]()
![]()
En zo is het.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:58 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Altijd opletten wat men zegt en wat je hoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bekeken 👍quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zegt men altijd welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo maar eens wat nette casual kleding opzoeken voor morgen, lekker simpelaf en toe een pak aan maar vind dat niks maar soms moet je wel
Ajuus Slaap lekker![]()
![]()
Slaap lekker en een mooie kerstborrel.morgen
BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlibWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik droomde dat er een wattenstaafje in mijn neus zat
Het leek echt want pijnWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
AhumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rare droom. En al weer wakker. Balen of nietquote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik droomde dat er een wattenstaafje in mijn neus zat
Het leek echt want pijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Yepsquote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rare droom. En al weer wakker. Balen of nietWerewolf
Jij droomt best veel toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik droom elke dag wel, maar meestal vergeet ik het snel weerUw ADH vitamine Worst
Bwah gaat wel maar onthoud wel het meeste. Beetje getraind.quote:Werewolf
Ik af en toe.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
ik droom elke dag wel, maar meestal vergeet ik het snel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zou je ze willen onthouden?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bwah gaat wel maar onthoud wel het meeste. Beetje getraind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boodschapquote:Op donderdag 18 december 2025 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je ze willen onthouden?Werewolf
Geloof daar niet inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat ik zo'n 3 weken niet meer op kantoor ga komenUw ADH vitamine Worst
Ik was er gisteren nog. En dan pas weer rond kerst 2026quote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat ik zo'n 3 weken niet meer op kantoor ga komen
O misschien nog in oktober ...![]()
Mag je dat zelf beslissen?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat ik zo'n 3 weken niet meer op kantoor ga komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke handig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Staat er eigenlijk nog een DTS meet op de agenda of blijft afgelopen mei een rare uitzonderingSame shit, different day
SC hopper present![]()
UserName had iets bedacht, eind mei komend jaar. Maar of dat nog doorgaat, ik hoor er niets meer over.![]()
Het is eigenlijk ook tijd voor Maily-bolk
quote:Op donderdag 18 december 2025 23:17 schreef Homijn het volgende:
Het is eigenlijk ook tijd voor Maily-bolk![]()
![]()
Ahhh ook weer eind meiquote:Op donderdag 18 december 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
UserName had iets bedacht, eind mei komend jaar. Maar of dat nog doorgaat, ik hoor er niets meer over.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voor zijn verjaardag ook meteenquote:Op donderdag 18 december 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
UserName had iets bedacht, eind mei komend jaar. Maar of dat nog doorgaat, ik hoor er niets meer over.
Weet geen datum zo ...![]()
![]()
Het is alleen wel weinig effectief
Hoiquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
* Homijn noteert: Koen-bolk aanmerkelijk effectiever dan Maily-bolk
NeinMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
* Homijn bolkt jeder die MutterMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Saai..
Haha Hebben jullie geen leuk verhaaltje te vertellen hihi LOLUw ADH vitamine Worst
Nee. Alleen dat ik naar m'n schuilplek ben gegaan. Helaas is het elk jaar weer nodig.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
OMGquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
Saai..
Haha Hebben jullie geen leuk verhaaltje te vertellen hihi LOL
Je bent gehackedEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Gelukkig kan je nog steeds bolkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:09 schreef Homijn het volgende:
Nee. Alleen dat ik naar m'n schuilplek ben gegaan. Helaas is het elk jaar weer nodig.Uw ADH vitamine Worst
Precies.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog steeds bolken
Videoland is laat met updaten vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De dag is nog maar 27 minuten oud
Normaal rond 00:05They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Das fijn. Punten voor HomijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond van het. Er kan nog veel meer bij.quote:
![]()
puntenjunkquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vond van het. Er kan nog veel meer bij.
Uw ADH vitamine Worst
Bolk
RauchwurstMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Zit geen wortel in
![]()
![]()
![]()
neeMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Pizzeria MariaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
okMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hee mutske
Hier vanochtend naar de kruidvat luier halen, hema en Duitsland, vanmiddag naar de milieustraat luiers wegbrengen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gruß gott
Koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey UNquote:
Morguhquote:
Ga je stoppen met de andere baan dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, kringloop gaat open op de enige overige vrije doordeweekse dag, maandag. Dus ik pak de maandagmiddag om daar bezig te gaan, tenzij ik de koopzondag werk, dan sla ik overTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
A zo genoeg te dien dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja precies, heb het werk (de basis aldaar) wel gemist moet ik zeggen, heb ik nu gewoon geen tijd voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Voor je het weet ben je fulltime aan het werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrouwlief werkt er 2 dagen, heb mijn werk 2 dagen, en dan half dagje daar dus ja, ben wel fulltime bezig danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dan voor nu weer slecht slapen en vroeg wakker?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vandaag vroeg idd, op een of andere manier kon ik niet meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jammer. Moet je ook werken vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, morgen en zondag mag ik weer. Vandaag druk met andere dingenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ondanks het ook minder erg dat je vroeg wakker bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja precies, moet vandaag enkel even luiers halen, nog wat maillotjes, even wat boodschappen in Duitsland, tanken, en later nog langs de milieustraat of de volle luiers weg te brengen, wellicht nog wat aan de muur hangen op de slaapkamer(s)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Breng je luiers weg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het GG. Alles goed? Miste je gisteren hier?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben hartstikke moe, heb zelfs in 1 blok geslapen vannacht, ik kan me niet herinneren naar de wc te zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het GG. Alles goed? Miste je gisteren hier?
Gister drukke dag, een paar honderd kilometer gereden en laat thuis, kwart voor elf ergens.
Gelukkig is het nu vrijdag en straks weekend.
Met jou alles goed?![]()
Je bent de stok wezen halen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Gister drukke dag, een paar honderd kilometer gereden en laat thuis, kwart voor elf ergens.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel fijn dat je goed geslapen had. Dacht dat je thuiswerkte. Dat rijden hakt er wel in hè. Denk je wel aan jezelfquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke moe, heb zelfs in 1 blok geslapen vannacht, ik kan me niet herinneren naar de wc te zijn geweest.
Gister drukke dag, een paar honderd kilometer gereden en laat thuis, kwart voor elf ergens.
Gelukkig is het nu vrijdag en straks weekend.
Met jou alles goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat het wel ging maar het is toch zwaar. Ik ga vandaag ook niet teveel doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat je goed geslapen had. Dacht dat je thuiswerkte. Dat rijden hakt er wel in hè. Denk je wel aan jezelf![]()
@_UserName_ gisteravond werd gevraagd of er nog een DTS meet komt. Jij was ermee bezig, ivm je verjaardag ook.
Gaat het in principe nog door?![]()
Groot gelijk. Moet je 2x per week naar kantoor?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel ging maar het is toch zwaar. Ik ga vandaag ook niet teveel doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In principe wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk. Moet je 2x per week naar kantoor?![]()
![]()
Ga jij daar ook naar toe?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
@:_UserName_ gisteravond werd gevraagd of er nog een DTS meet komt. Jij was ermee bezig, ivm je verjaardag ook.
Gaat het in principe nog door?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dan, kan je het niet twee dagen achter elkaar doen en daar een hotteletje nemen?quote:
Alhoewel dat dan wel een dure hobby gaat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat mij betreft wel, zal hem weer ff omhoog gooienquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
@:_UserName_ gisteravond werd gevraagd of er nog een DTS meet komt. Jij was ermee bezig, ivm je verjaardag ook.
Gaat het in principe nog door?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
1. _UserName_ (als gids van de club)
2. FreshFuit (gaat daarna nog naar Angels)
3. Sally (neemt iemand mee)
4. _Mazi_ (wordt door Sally meegenomen)
5. Shii (misschien, ze volgt het)
6. Grrrrrrrr (gaat strippen en deelt cocktails uit)
7. hemarookworst
8. MizzezAmy (dirigeert al zingend de meeters naar de eerste kroeg)
9. Monsterkoekie (al duurt het nog wel erg lang)
10. kree (eigenlijk te ver weg maar ja..)
11. Pinnenmutske (misschien, vermomd als goudvis (blub))Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kan z8jn dat dit een oudere versie is, zit inmiddels mobiel op de bankTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat wordt wel duur dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, kan je het niet twee dagen achter elkaar doen en daar een hotteletje nemen?
Alhoewel dat dan wel een dure hobby gaat worden![]()
![]()
A oke, ik ga zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb me niet opgegeven nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat bedoel ik. Jammer eigenlijk wel. Had je een hoop gereis gescheeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij deze danquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb me niet opgegeven nog
@Koen66quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
1. _UserName_ (als gids van de club)
2. FreshFuit (gaat daarna nog naar Angels)
3. Sally (neemt iemand mee)
4. _Mazi_ (wordt door Sally meegenomen)
5. Shii (misschien, ze volgt het)
6. Grrrrrrrr (gaat strippen en deelt cocktails uit)
7. hemarookworst
8. MizzezAmy (dirigeert al zingend de meeters naar de eerste kroeg)
9. Monsterkoekie (al duurt het nog wel erg lang)
10. kree (eigenlijk te ver weg maar ja..)
11. Pinnenmutske (misschien, vermomd als goudvis (blub))![]()
Dat jij dat nog weet GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat blijkt. Ik vind het niet belangrijk genoeg om te onthouden, zo hou ik ruimte in mijn ingebouwde harde schijf om belangrijke dingen te onthoudenquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van deze meet?
Ik vergeet niet snel wat.
Maar jij gaat niet dus hebt er ook niks aan het te onthouden, no offencequote:Op vrijdag 19 december 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt. Ik vind het niet belangrijk genoeg om te onthouden, zo hou ik ruimte in mijn ingebouwde harde schijf om belangrijke dingen te onthoudenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
GG gaat ook niet zo te zien aan die lijst en heeft het wel onthoudenquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet dus hebt er ook niks aan het te onthouden, no offence
Hij wilde zich nog opgeven las ik, maar moet de lijst sowieso bijwerken, kan zijn dat dit niet de laatste update was, deze had ik nog op de foonquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG gaat ook niet zo te zien aan die lijst en heeft het wel onthoudenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je hebt nog tijd dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij wilde zich nog opgeven las ik, maar moet de lijst sowieso bijwerken, kan zijn dat dit niet de laatste update was, deze had ik nog op de foon
Misschien moet je er een apart topic voor maken, er zijn ook mensen die niet terug lezen en het misschien missen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is misschien wel makkelijk idd maar was dat de vorige keer niet een dingetje?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd dus dat scheelt.
Misschien moet je er een apart topic voor maken, er zijn ook mensen die niet terug lezen en het misschien missen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is misschien wel makkelijk idd maar was dat de vorige keer niet een dingetje?![]()
Was iets dat het niet mocht of het in DTS moest blijven om invloed van buitenaf te beperken meen ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zou niet weten waarom, als je kijk wat voor topics er allemaal aangemaakt worden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is misschien wel makkelijk idd maar was dat de vorige keer niet een dingetje?
Is alleen maar overzichtelijk en komen er trollen op af gewoon niet reagerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je er toch bij zetten alleen een meet voor DTSers?quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
Was iets dat het niet mocht of het in DTS moest blijven om invloed van buitenaf te beperken meen ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het hoeft niet, leek mij alleen handiger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik, ben nu niet bij laptop dus komt nog wel. Is nog ver weg ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daarom tijd zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag het je overnacht hier tegenwoordig
![]()
Oopsquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag het je overnacht hier tegenwoordig
Werewolf
lol
Het is niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja en we zijn niet van suiker, dus smelten zullen we nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Nee dat is ook. Ach, heb ik in ieder geval een parkeerplaats dichtbijquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Ja en we zijn niet van suiker, dus smelten zullen we niet
dat scheeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom, 4 pakken luiers kan best zwaar worden, of lomp eerderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb luiers nooit apart weggebracht, gewoon in de ton
OOk nog nooit gehoord dat dat konWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar voor jou is dat dan ook 40(?) Jaar terugquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Heb luiers nooit apart weggebracht, gewoon in de ton
OOk nog nooit gehoord dat dat kon
Nou nee hoor, mijn kleindochter is drie, die luiers gooide ik en mijn dochter ook in de ton
Ik zei al heb het nog nooit van iemand gehoord
halfzusje van mijn dochter de kleine is 9 maanden die gooit het ook in de tonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal wel andere gemeente, andere regels zijn dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Nou nee hoor, mijn kleindochter is drie, die luiers gooide ik en mijn dochter ook in de ton
Ik zei al heb het nog nooit van iemand gehoord
halfzusje van mijn dochter de kleine is 9 maanden die gooit het ook in de tonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De grijze kliko is dat hier. Maar als er een brengount is en iemand doet dat is ook oké. Ik had er alleen nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gewoon in de zwarte container
DoeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is gratis, luiers gooi je los in de container dus dat gaat ruiken. Zeker in de zomer. Je kan ook zakken voor luiers krijgen bij de gemeente of milieustraat dus kost je verder niks extraquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De grijze kliko is dat hier. Maar als er een brengount is en iemand doet dat is ook oké. Ik had er alleen nog nooit van gehoordTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Valt best mee allemaal men heeft het jaren en jaren gedaan. Er zijn zelfs speciale zakjes voor maar het is ook niet erg. Was alleen verbaasd omdat ik het nooit gehoord hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, voor incontinentiemateriaal, vallen luiers ook onder. En het werkt prima zo, eens per week of 2 weken ff langs rijden en klaarquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Valt best mee allemaal men heeft het jaren en jaren gedaan. Er zijn zelfs speciale zakjes voor maar het is ook niet erg. Was alleen verbaasd omdat ik het nooit gehoord hebTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je zal maar geen auto hebben 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen maar goed! Steeds meer volwassenen ook met incontinentiemateriaal.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja is gratis, luiers gooi je los in de container dus dat gaat ruiken. Zeker in de zomer. Je kan ook zakken voor luiers krijgen bij de gemeente of milieustraat dus kost je verder niks extra![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh KW
![]()
Alles werkt weer en ik ben nog niet van de schrik bekomenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk werkt alles weer en zijn jullie van de schrik bekomen!
Zag die vlam uit de deur vliegen want zat aan tafelWerewolf
Morguh Moonquote:
O gisteren, gelukkig is alles goed gegaan mutske alleen de schrik zal er wel in zittenquote:
O waar dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ik mooi een heel zeldzaam beeldje gevonden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Gaar het al wat beter met je?
O dat is b ijzonder, is het ook nog wat waard?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In de dump, Duke gooit daar soms wat in.
Zijn er maar 1000 van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn te horen, hopelijk voel je je met de Kerst weer een heel stuk beterquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat iets beter gelukkigblij mee.
Hoe is het met jou?
Hier rolt alles door, zo maar weer eens naar de fysio Soms word ik daar ook wel moe van hoor 3x in de week daarheen klepperenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
250 miljoenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is b ijzonder, is het ook nog wat waard?![]()
O wacht, weer in dat spel van jou zekerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht, weer in dat spel van jou zeker![]()
![]()
echt hequote:
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, hopelijk voel je je met de Kerst weer een heel stuk beter
Hier rolt alles door, zo maar weer eens naar de fysio Soms word ik daar ook wel moe van hoor 3x in de week daarheen klepperen![]()
Zo dat is wel vaak idd 3 keer in de week. Helpt het wel iets ?![]()
Voor even. Het is alleen ter voorkoming van erger worden zodat word het wel maar minder snel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook![]()
Zo dat is wel vaak idd 3 keer in de week. Helpt het wel iets ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt er alleen geen reet aan in het echte leven 😛quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar het is wel een zeldzaam beeldjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er alleen geen reet aan in het echte leven 😛![]()
Echt super vervelend voor je. Maar heel goed dat je wel gaat danquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor even. Het is alleen ter voorkoming van erger worden zodat word het wel maar minder snel.![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
De dames ook uit bed, kan ik mooi op tijd mn dingen doen![]()
![]()
Nee van mij niet. Maar was in deze wel mooi voor jou geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
BlubbbbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely welkom terug in puntjes land
Hey Steven
Zit SR maar eens te kijken of het wat is. IK heb niets met de djs van dit jaar
Vond het met Giel en euhh ben zijn naam kwijt toch een stuk leukerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het nooit echt veel gekeken, vind de top 2000 leuker eigenlijkWho cares if one more light goes out?
O ja die is er ook op heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Giel Beelen en Gerard Ekdom?quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Zit SR maar eens te kijken of het wat is. IK heb niets met de djs van dit jaar
Vond het met Giel en euhh ben zijn naam kwijt toch een stuk leuker![]()
Ik was erg groot fan toen ja altijd van SR. En luisterde sowieso elke dag 3fm met Michiel Veenstra ook nog (Ekstra weekend), Coen en Sandershow etc.![]()
O dacht dat die al begonnen was, was al aan het zoekenquote:
Mar zie 1ste kersdag pasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja juist Ekdom, die vond ik het altijd heel leuk doen die tweequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Frank danen de ochtendshow vond ik ook altijd leuk om naar te luisteren Coen en Sander wat minderquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik was erg groot fan toen ja altijd van SR. En luisterde sowieso elke dag 3fm met Michiel Veenstra ook nog (Ekstra weekend), Coen en Sandershow etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Holk zou Homijn zeggen
Daarom zeg ik hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: