Nog 1 dag en ik heb 2 weken vrij. Iemand had ooit uitgerekend dat het goedkoper was om iedereen vrij te geven, dan stookkosten te betalen voor de tijd dat er toch geen studenten zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik werk door al zal het heel rustig zijn, bijna al mijn werk af voor dit jaar
Als je thuis werkt is het wel lekker. Kan je mooi rustig aan doenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik werk door al zal het heel rustig zijn, bijna al mijn werk af voor dit jaar
Deze manquote:
Loop je je dan niet ongans naar de pot?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Bijna nooit last van, wat water tussendoor dan
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb de hele week een kater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
er zijn bij ons wel een paar locaties die wel gesloten zijn tussen kerst en nieuwjaarquote:Op donderdag 18 december 2025 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 1 dag en ik heb 2 weken vrij. Iemand had ooit uitgerekend dat het goedkoper was om iedereen vrij te geven, dan stookkosten te betalen voor de tijd dat er toch geen studenten zijn
Lig er een knoop inquote:Op donderdag 18 december 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop je je dan niet ongans naar de pot?
En zo is het.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:58 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Altijd opletten wat men zegt en wat je hoord
Goed bekeken 👍quote:
Rare droom. En al weer wakker. Balen of nietquote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik droomde dat er een wattenstaafje in mijn neus zat
Het leek echt want pijn
Yepsquote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rare droom. En al weer wakker. Balen of niet
Jij droomt best veel toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |