Maar voor jou is dat dan ook 40(?) Jaar terugquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Heb luiers nooit apart weggebracht, gewoon in de ton
OOk nog nooit gehoord dat dat kon
Zal wel andere gemeente, andere regels zijn dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Nou nee hoor, mijn kleindochter is drie, die luiers gooide ik en mijn dochter ook in de ton
Ik zei al heb het nog nooit van iemand gehoord
halfzusje van mijn dochter de kleine is 9 maanden die gooit het ook in de ton
De grijze kliko is dat hier. Maar als er een brengount is en iemand doet dat is ook oké. Ik had er alleen nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gewoon in de zwarte container
Doei
Ja is gratis, luiers gooi je los in de container dus dat gaat ruiken. Zeker in de zomer. Je kan ook zakken voor luiers krijgen bij de gemeente of milieustraat dus kost je verder niks extraquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De grijze kliko is dat hier. Maar als er een brengount is en iemand doet dat is ook oké. Ik had er alleen nog nooit van gehoord
Ja, voor incontinentiemateriaal, vallen luiers ook onder. En het werkt prima zo, eens per week of 2 weken ff langs rijden en klaarquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Valt best mee allemaal men heeft het jaren en jaren gedaan. Er zijn zelfs speciale zakjes voor maar het is ook niet erg. Was alleen verbaasd omdat ik het nooit gehoord heb
Alleen maar goed! Steeds meer volwassenen ook met incontinentiemateriaal.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja is gratis, luiers gooi je los in de container dus dat gaat ruiken. Zeker in de zomer. Je kan ook zakken voor luiers krijgen bij de gemeente of milieustraat dus kost je verder niks extra
Alles werkt weer en ik ben nog niet van de schrik bekomenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk werkt alles weer en zijn jullie van de schrik bekomen!
Morguh Moonquote:
O gisteren, gelukkig is alles goed gegaan mutske alleen de schrik zal er wel in zittenquote:
O waar dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ik mooi een heel zeldzaam beeldje gevonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |