quote:
O dat is b ijzonder, is het ook nog wat waard?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In de dump, Duke gooit daar soms wat in.
Zijn er maar 1000 van.
Fijn te horen, hopelijk voel je je met de Kerst weer een heel stuk beterquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat iets beter gelukkigblij mee.
Hoe is het met jou?
250 miljoenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is b ijzonder, is het ook nog wat waard?
O wacht, weer in dat spel van jou zekerquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht, weer in dat spel van jou zeker
echt hequote:
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, hopelijk voel je je met de Kerst weer een heel stuk beter
Hier rolt alles door, zo maar weer eens naar de fysio Soms word ik daar ook wel moe van hoor 3x in de week daarheen klepperen
Voor even. Het is alleen ter voorkoming van erger worden zodat word het wel maar minder snel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook![]()
Zo dat is wel vaak idd 3 keer in de week. Helpt het wel iets ?
Je hebt er alleen geen reet aan in het echte leven 😛quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar het is wel een zeldzaam beeldje
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er alleen geen reet aan in het echte leven 😛
Echt super vervelend voor je. Maar heel goed dat je wel gaat danquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor even. Het is alleen ter voorkoming van erger worden zodat word het wel maar minder snel.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
De dames ook uit bed, kan ik mooi op tijd mn dingen doen
Nee van mij niet. Maar was in deze wel mooi voor jou geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |