Het GG. Alles goed? Miste je gisteren hier?quote:
Ik ben hartstikke moe, heb zelfs in 1 blok geslapen vannacht, ik kan me niet herinneren naar de wc te zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het GG. Alles goed? Miste je gisteren hier?
Je bent de stok wezen halen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Gister drukke dag, een paar honderd kilometer gereden en laat thuis, kwart voor elf ergens.
Wel fijn dat je goed geslapen had. Dacht dat je thuiswerkte. Dat rijden hakt er wel in hè. Denk je wel aan jezelfquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke moe, heb zelfs in 1 blok geslapen vannacht, ik kan me niet herinneren naar de wc te zijn geweest.
Gister drukke dag, een paar honderd kilometer gereden en laat thuis, kwart voor elf ergens.
Gelukkig is het nu vrijdag en straks weekend.
Met jou alles goed?
Ik dacht dat het wel ging maar het is toch zwaar. Ik ga vandaag ook niet teveel doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat je goed geslapen had. Dacht dat je thuiswerkte. Dat rijden hakt er wel in hè. Denk je wel aan jezelf
Groot gelijk. Moet je 2x per week naar kantoor?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel ging maar het is toch zwaar. Ik ga vandaag ook niet teveel doen.
In principe wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk. Moet je 2x per week naar kantoor?
Ga jij daar ook naar toe?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
@:_UserName_ gisteravond werd gevraagd of er nog een DTS meet komt. Jij was ermee bezig, ivm je verjaardag ook.
Gaat het in principe nog door?
Lekker dan, kan je het niet twee dagen achter elkaar doen en daar een hotteletje nemen?quote: