Het GG. Alles goed? Miste je gisteren hier?quote:
Ik ben hartstikke moe, heb zelfs in 1 blok geslapen vannacht, ik kan me niet herinneren naar de wc te zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het GG. Alles goed? Miste je gisteren hier?
Je bent de stok wezen halen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Gister drukke dag, een paar honderd kilometer gereden en laat thuis, kwart voor elf ergens.
Wel fijn dat je goed geslapen had. Dacht dat je thuiswerkte. Dat rijden hakt er wel in hè. Denk je wel aan jezelfquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke moe, heb zelfs in 1 blok geslapen vannacht, ik kan me niet herinneren naar de wc te zijn geweest.
Gister drukke dag, een paar honderd kilometer gereden en laat thuis, kwart voor elf ergens.
Gelukkig is het nu vrijdag en straks weekend.
Met jou alles goed?
Ik dacht dat het wel ging maar het is toch zwaar. Ik ga vandaag ook niet teveel doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat je goed geslapen had. Dacht dat je thuiswerkte. Dat rijden hakt er wel in hè. Denk je wel aan jezelf
Groot gelijk. Moet je 2x per week naar kantoor?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel ging maar het is toch zwaar. Ik ga vandaag ook niet teveel doen.
In principe wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk. Moet je 2x per week naar kantoor?
Ga jij daar ook naar toe?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
@:_UserName_ gisteravond werd gevraagd of er nog een DTS meet komt. Jij was ermee bezig, ivm je verjaardag ook.
Gaat het in principe nog door?
Lekker dan, kan je het niet twee dagen achter elkaar doen en daar een hotteletje nemen?quote:
Wat mij betreft wel, zal hem weer ff omhoog gooienquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
@:_UserName_ gisteravond werd gevraagd of er nog een DTS meet komt. Jij was ermee bezig, ivm je verjaardag ook.
Gaat het in principe nog door?
Dat wordt wel duur dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, kan je het niet twee dagen achter elkaar doen en daar een hotteletje nemen?
Alhoewel dat dan wel een dure hobby gaat worden
A oke, ik ga zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb me niet opgegeven nog
Ja, dat bedoel ik. Jammer eigenlijk wel. Had je een hoop gereis gescheeldquote:
Bij deze danquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb me niet opgegeven nog
@Koen66quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
1. _UserName_ (als gids van de club)
2. FreshFuit (gaat daarna nog naar Angels)
3. Sally (neemt iemand mee)
4. _Mazi_ (wordt door Sally meegenomen)
5. Shii (misschien, ze volgt het)
6. Grrrrrrrr (gaat strippen en deelt cocktails uit)
7. hemarookworst
8. MizzezAmy (dirigeert al zingend de meeters naar de eerste kroeg)
9. Monsterkoekie (al duurt het nog wel erg lang)
10. kree (eigenlijk te ver weg maar ja..)
11. Pinnenmutske (misschien, vermomd als goudvis (blub))
Nee, dat blijkt. Ik vind het niet belangrijk genoeg om te onthouden, zo hou ik ruimte in mijn ingebouwde harde schijf om belangrijke dingen te onthoudenquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van deze meet?
Ik vergeet niet snel wat.
Maar jij gaat niet dus hebt er ook niks aan het te onthouden, no offencequote:Op vrijdag 19 december 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt. Ik vind het niet belangrijk genoeg om te onthouden, zo hou ik ruimte in mijn ingebouwde harde schijf om belangrijke dingen te onthouden
GG gaat ook niet zo te zien aan die lijst en heeft het wel onthoudenquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet dus hebt er ook niks aan het te onthouden, no offence
Hij wilde zich nog opgeven las ik, maar moet de lijst sowieso bijwerken, kan zijn dat dit niet de laatste update was, deze had ik nog op de foonquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG gaat ook niet zo te zien aan die lijst en heeft het wel onthouden
Je hebt nog tijd dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij wilde zich nog opgeven las ik, maar moet de lijst sowieso bijwerken, kan zijn dat dit niet de laatste update was, deze had ik nog op de foon
Is misschien wel makkelijk idd maar was dat de vorige keer niet een dingetje?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd dus dat scheelt.
Misschien moet je er een apart topic voor maken, er zijn ook mensen die niet terug lezen en het misschien missen?
dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is misschien wel makkelijk idd maar was dat de vorige keer niet een dingetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |