Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bedankt monitorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
LotombaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JordanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kon niet kijken, maar blijkbaar heb ik niks gemist. Scheelt een hoop ergernis. Feyenoord topic uit mn AT geflikkerd. Lekker rustig zo.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Punten scoren!
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
Wij niet, @kree wél.quote:Op donderdag 18 december 2025 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Geef toe, voor de gezellige gesprekken zitten we hier niet
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het was een heftig gesprek met z’n leidinggevendequote:Op donderdag 18 december 2025 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is al een week weg. Misschien kletst die liever met chatgptDon't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is al een week weg. Misschien kletst die liever met chatgpt
Geen idee hoe zwaar ze er daar aan tillen als je een dag niet komt opdagen. Een tik op zijn vingers of looninhouding, maar ontslag lijkt me sterk.quote:Op donderdag 18 december 2025 03:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het was een heftig gesprek met z’n leidinggevende![]()
Toch is ie al een flink aantal dagen niet online geweest, dus heeft misschien meer (en zwaardere) impact dan wij denken.quote:Op donderdag 18 december 2025 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe zwaar ze er daar aan tillen als je een dag niet komt opdagen. Een tik op zijn vingers of looninhouding, maar ontslag lijkt me sterk.Don't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
Hij zou hier iedere dag uren zitten als hij was ontslagenquote:Op donderdag 18 december 2025 04:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Toch is ie al een flink aantal dagen niet online geweest, dus heeft misschien meer (en zwaardere) impact dan wij denken.![]()
![]()
Letterlijk tien seconden geleden eentje gepopt.quote:Op donderdag 18 december 2025 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi tycoon! Recentelijk nog wat xanax gescored?
Straks om 10 uur weer in de dump graven, dus even stacken.![]()
Nog iets gevonden? Ik vind alleen maar troep, maar ik besteed er ook amper tijd aan.quote:Op donderdag 18 december 2025 04:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Letterlijk tien seconden geleden eentje gepopt.
Straks om 10 uur weer in de dump graven, dus even stacken.
Maar ik bedoelde dat er amper iets te krijgen is in SA![]()
![]()
Gewoon op de item marketquote:Op donderdag 18 december 2025 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog iets gevonden? Ik vind alleen maar troep, maar ik besteed er ook amper tijd aan.
Maar ik bedoelde dat er amper iets te krijgen is in SA
Heb in totaal 3 Xanax en 4 Christmas crackers. Allemaal van een paar dagen terug. Vang al een tijdje bot gisteren.![]()
Daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 18 december 2025 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zou hier iedere dag uren zitten als hij was ontslagenDon't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 18 december 2025 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien weet hij wel meer, kennelijk bellen ze elkaar
Don't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien weet hij wel meer, kennelijk bellen ze elkaar
Of één van de twee is een kloontje van Armani.quote:Op donderdag 18 december 2025 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Is toch schattig?
[..]
Of je leest echt alles terug in DTS of je kent 1 van de 2 persoonlijkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zit pas aan m'n tweede bak espresso. Oplos, dat wel. Op de koffie mag er pas vanaf 6 uur koffie gezet worden. Al zijn ze vaak ook wel redelijk coulant en krijgen we de koffie al om kwart voor zes mee om te kunnen zetten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Werken vandaag en dan vakantie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Hey KW
![]()
Jij bent van de vlotteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bijna het meest haalbare
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Een discussie over God en het geloof en reïncarnatie danwel de oversteek naar de hemel of de hel om kwart over zes 's ochtends is zelfs voor mij een day breaker
Zo vroeg al een discussie_O-Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zaten om 5 uur al in het rookhokquote:
Mooi op tijd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi uitzichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan weet je wat je moet doen
Heb jij nooit wat te eten in huis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lol, dat schiet niet op danquote:Op donderdag 18 december 2025 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Soms wel, maar dan eet ik dat weer op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb als ik al eens brood eet ook het liefst vers
Maar als je een halfje haal kan je daar makkelijjk drie dagen mee doen
ZIt tegenwoordig zoveel troep in brood dat het veel langer vers blijft dan vroegerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb dan weer een zwak voor wraps hihiWerewolf
Een halfje drie dagen? Dat heb ik met een dag opquote:Op donderdag 18 december 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik heb als ik al eens brood eet ook het liefst vers
Maar als je een halfje haal kan je daar makkelijjk drie dagen mee doen
ZIt tegenwoordig zoveel troep in brood dat het veel langer vers blijft dan vroeger![]()
![]()
Morguh UNquote:Op donderdag 18 december 2025 06:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb dan weer een zwak voor wraps hihi
O echt, als ik al brood eet is het niet meer dan 1 of 2 per dagquote:Op donderdag 18 december 2025 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een halfje drie dagen? Dat heb ik met een dag opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkigquote:Op donderdag 18 december 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Mutske
Hee Dot
Hee Wouter![]()
Ja, de auto is weer schoonWerewolf
Zal nog wel stinken of nietquote:Op donderdag 18 december 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Mutske
Hee Dot
Hee Wouter![]()
Ja, de auto is weer schoon
Nee valt heel erg mee, had m voor huis staan met raampje openquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, meer koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 december 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee valt heel erg mee, had m voor huis staan met raampje open
Gij vraagt djmoquote:
Ik geef
Dat snap ik, je hebt net een spinternieuwe auto
Gelukkig is alles er uit gegaan en geen uitbeten vlekken
nee daarom, en gok er op dat het de enige keer zal zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Dat snap ik, je hebt net een spinternieuwe auto
Gelukkig is alles er uit gegaan en geen uitbeten vlekkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hoop het voor je
Heeft ze er nog last van gehad gisteren?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, die heeft haar lesje wel geleerd gok ik zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, wat draaien en een "volle" maag, verder wat moe. Maar niet heel erg verder dus ben gewoon gaan werkenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze er nog last van gehad gisteren?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het wekt geen epilepsie op, dat is wel fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het heeft weldegelijk invloed, te weinig slaap kan tot aanval leiden, en met de medicatie moet je ook opletten wat alcohol betreft, kan de werking beïnvloeden. Maar dat is "kan, mogelijk, kans op" om het maar vermeld te hebben. Als ik een staatslot koop "kan" ik ook miljonair worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gelukkig dan maar dat het niet gebeurd is
Volgens mij is die knul een broer van kree.quote:
God verspreid het woord via spirits op YouTube met artificial Intelligence.
Ik heb maar ja en amen gezegd, om van de discussie af te zijn
Gewoon Bolk roepenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgens mij is die knul een broer van kree.
God verspreid het woord via spirits op YouTube met artificial Intelligence.
Ik heb maar ja en amen gezegd, om van de discussie af te zijn
Kan ookquote:
Ook wel eens lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb al eerder geroepen dat ik de meest normale idioot ben die hier rondlooptquote:
Wordt je daar niet onrustig van?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb al eerder geroepen dat ik de meest normale idioot ben die hier rondlooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doei want vroeger beginnen werken
Werewolf
Ik doe daar niet meer aan zo zonde mensen krijgen het kijken het leggen het weg en gooien het wegquote:Op donderdag 18 december 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
vandaag maar wat (kerst)kaartjes de deur uit doen
Ondertussen ben je best wat kwijt aan postzegelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb wat van collega's gekregen en mijn moeder stuur ik wat, verder ook niet, kost me maar 1 postzegelquote:Op donderdag 18 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe daar niet meer aan zo zonde mensen krijgen het kijken het leggen het weg en gooien het weg
Ondertussen ben je best wat kwijt aan postzegelsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan is het nog te doenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb wat van collega's gekregen en mijn moeder stuur ik wat, verder ook niet, kost me maar 1 postzegel
Ik heb de mensen hier in de buurt er een door de bus gedaan en de rest allemaal een mooi zelf gemaakt kerstkaartje in hun WA
Is goed, heb er ook net een gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt an sich nog mee. Tuurlijk liggen sommige mensen jee minder dan anderen, maar ik weet dat ik altijd bij de begeleiding terecht kan als er iets is dat me dwars zit.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je daar niet onrustig van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maandag even kleding shoppen weer voor Jyske, heb nog een 25% korting op gehele bon van mn werk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt an sich nog mee. Tuurlijk liggen sommige mensen jee minder dan anderen, maar ik weet dat ik altijd bij de begeleiding terecht kan als er iets is dat me dwars zit.Dat is wel fijn dat je daar terecht kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk altijd maar afwachten met wat voor mensen je samen komt te wonen. Iedereen heeft zo zijn eigen isseus, de een erger dan de ander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb daar eigenlijk wel warme herinneringen aan aan dat soort lui.
Een gast die zijn hele huisraad had opgehaald en met zilveren klompen door de kliniek banjerde.
Laten we het zo zeggen, zo maak je dat ook niet vaak mee.
Kon daar gigantisch om lachen.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt an sich nog mee. Tuurlijk liggen sommige mensen jee minder dan anderen, maar ik weet dat ik altijd bij de begeleiding terecht kan als er iets is dat me dwars zit.Toen ik nog beschermd in Ede woonde was er ook zo'n omhooggevallen kutje dat alles even meende te weten en doen. Ik had er een internetabo, en zij deed mee dus betaalde de helft, maar wanneer ze 2 weken op vakantie ging, wilde ze niet betalen want ze was niet thuis. Dat feestje ging niet door, het was immers haar keus om op vakantie te gaan. Zij bestelde ook heel veel, haar kamer bestond uit een paadje van 30 cm breed van deur naar bed, aftakking naar de kast en wastafel. Die is er later ook uitgezet, heeft 3 dagen geduurd voor alles leeg was daar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het werd nog mooier, haar moeder was ook niet 100%
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 18-12-2025 07:46:42 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wtf dot, waarom edit je een bericht van UserT?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen ik nog beschermd in Ede woonde was er ook zo'n omhooggevallen kutje dat alles even meende te weten en doen. Ik had er een internetabo, en zij deed mee dus betaalde de helft, maar wanneer ze 2 weken op vakantie ging, wilde ze niet betalen want ze was niet thuis. Dat feestje ging niet door, het was immers haar keus om op vakantie te gaan. Zij bestelde ook heel veel, haar kamer bestond uit een paadje van 30 cm breed van deur naar bed, aftakking naar de kast en wastafel. Die is er later ook uitgezet, heeft 3 dagen geduurd voor alles leeg was daar..
En het werd nog mooier, haar moeder was ook niet 100%
![]()
![]()
met 4 user man hier en drie hebben begeleid gewoond? ( een woont nog begeleid)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze wilde quote doen, ze heeft nog wat koffie nodigquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
wtf dot, waarom edit je een bericht van UserT?
O dat ging fout hahah sorryquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
Je had me beter kunnen quoten DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon niet begeleid of beschermdquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
met 4 user man hier en drie hebben begeleid gewoond? ( een woont nog begeleid)![]()
Ja idd, RIBWquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
met 4 user man hier en drie hebben begeleid gewoond? ( een woont nog begeleid)
O meende ik uit je woorden op te maken dat jij dat ook had gehadquote:Op donderdag 18 december 2025 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik woon niet begeleid of beschermdquote:Op donderdag 18 december 2025 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb daar eigenlijk wel warme herinneringen aan aan dat soort lui.
Een gast die zijn hele huisraad had opgehaald en met zilveren klompen door de kliniek banjerde.
Laten we het zo zeggen, zo maak je dat ook niet vaak mee.
Kon daar gigantisch om lachen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nogmaals sorry,quote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze wilde quote doen, ze heeft nog wat koffie nodig
Dat was toen ik opgenomen wasquote:Op donderdag 18 december 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meende ik uit je woorden op te maken dat jij dat ook had gehad
[..]
Dat is weer wat anders.![]()
![]()
Geeft niks, leg de klacht wel bij SwJ neer en Danny, evenals het Internationale gerechtshofquote:
Laten we daar gelijk wat aan doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze wilde quote doen, ze heeft nog wat koffie nodig
Volgens mij heb ik gelijk![]()
Ik hou mijn hart vastquote:Op donderdag 18 december 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geeft niks, leg de klacht wel bij SwJ neer en Danny, evenals het Internationale gerechtshofWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel. Jij weet wat een mens nodig heeft 😘quote:Op donderdag 18 december 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laten we daar gelijk wat aan doen.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
's ochtends in elk geval koffiequote:Op donderdag 18 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel. Jij weet wat een mens nodig heeft 😘
Dat zekerquote:Op donderdag 18 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends in elk geval koffie
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was toen ik opgenomen was
Dat is weer wat anders.
O lekker, kreeg net een hele grote doos met slagroomtruffels van mijn hulp van de warme bakkerquote:
Die neem ik er bij. * Dotteke schuift er ook een naar GG smulseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, kreeg net een hele grote doos met slagroomtruffels van mijn hulp van de warme bakker
Die neem ik er bij. * Dotteke schuift er ook een naar GG smulse![]()
Dametje ook weer wakker, blijft heerlijk, samen knuffelend wakker wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geen dank. Kon dat maar in het echt he, zo iets doorschuiven naar iemandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik net een bakkie van naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends in elk geval koffieMôgguh peeps!
![]()
Morguh ToT
Morgen Steven
![]()
Ik heb geen idee, we zijn net op de helft en er kunnen nog rare dingen gebeurenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wrf opeens twee agenten voor mijn neus
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bakkie koffie meneerquote:Op donderdag 18 december 2025 09:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wrf opeens twee agenten voor mijn neus
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Die gaan twee man sterk even beneden langs zoquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
fijn!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaan twee man sterk even beneden langs zoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wrf opeens twee agenten voor mijn neusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ik niet weinig subtiel had dit niet verwacht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze kregen een andere melding maar komen ervoor terug.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Melding voor wat>Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer urgente melding van iets anders.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O oke, dacht misschien voor je pakketjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
O oke, dacht misschien voor je pakketjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O spannendquote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk eindelijk positieve actie!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.![]()
als iemand als gevaarlijk staat aangemeld( en dat zal je buurman inmiddels wel zijn)quote:Op donderdag 18 december 2025 09:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik niet weinig subtiel had dit niet verwacht.
zijn ze verplicht er met minimaal 2 man naar toe te gaanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
DSI teamquote:Op donderdag 18 december 2025 09:36 schreef StevenHyde het volgende:
Heel swat team zou vermakelijk zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Random dude Steven als DSI-erquote:Op donderdag 18 december 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kan met mijn call of duty skills wel even meehelpen denk ik
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Random dude Steven als DSI-er![]()
![]()
tottertquote:Op donderdag 18 december 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maakt zich nooit meer schuldig aan insubordinatie!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hey Greys
quote:Op donderdag 18 december 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier valt ook wel een grijze "Bones" bolk van te maken!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben geen TrekkieEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
How are you?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OntbijtBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
StevenTquote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ToTGodquote:Op donderdag 18 december 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maakt zich nooit meer schuldig aan insubordinatie!
Die van mij?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?![]()
![]()
Ik las 'Fragedy'quote:
Meeliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar Greys d'r username is deels op deze serie gebaseerd, voor zover ik heb begrepen.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van greys. Is die van jou hiervan ja?![]()
![]()
Ja naar de buurman. Nu stonden ze met twee bij @Dr.Mikey aan de deur ....quote:Op donderdag 18 december 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand als gevaarlijk staat aangemeld( en dat zal je buurman inmiddels wel zijn)
zijn ze verplicht er met minimaal 2 man naar toe te gaan![]()
Goed, verveel mij een beetjequote:
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
neequote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van greys. Is die van jou hiervan ja?
neeeen
nein
nicht
njetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ow jeequote:
geen leuke puzzels meer?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
eerst even melden bij Mikeyquote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja naar de buurman. Nu stonden ze met twee bij @:Dr.Mikey aan de deur ....
dan weet hij dat de buurman ietwat raar kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst even melden bij Mikey
dan weet hij dat de buurman ietwat raar kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZonGenotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Yes dat was mijn vraagquote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar Greys d'r username is deels op deze serie gebaseerd, voor zover ik heb begrepen.![]()
![]()
![]()
Ja wel. maar mijn schouder straalt weer uit naar mijn arm, dus moet even uitkijken.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow jee
geen leuke puzzels meer?
Ben de afgelopen tijd natuurlijk druk geweest met mijn vrijwilligerswerk en dat is op 1 ding na klaar voor dit jaar
Val je in een soort van gat, zo wat moet ik nu dan doen
ja dat is altijd weer even zoekenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel. maar mijn schouder straalt weer uit naar mijn arm, dus moet even uitkijken.
Ben de afgelopen tijd natuurlijk druk geweest met mijn vrijwilligerswerk en dat is op 1 ding na klaar voor dit jaar
Val je in een soort van gat, zo wat moet ik nu dan doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Owja, zoiets kan ik vast ook wel maken met een ander onderwerpquote:Op donderdag 18 december 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
@:Wrapster
is dit een leuk idee![]()
![]()
![]()
![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een gezeur
nu tijd voor een bakkie pleurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
of je bedoelt op greysquote:
ik had niet gekeken welke afbeelding je tagde
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Keihard bolken is altijd het antwoordquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel. maar mijn schouder straalt weer uit naar mijn arm, dus moet even uitkijken.
Val je in een soort van gat, zo wat moet ik nu dan doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
voor Hemaquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Owja, zoiets kan ik vast ook wel maken met een ander onderwerp
een worst die knakworstjes baart
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wrappiequote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Owja, zoiets kan ik vast ook wel maken met een ander onderwerp
Hi Dotquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Val je in een soort van gat, zo wat moet ik nu dan doen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een gezeur
nu tijd voor een bakkie pleur
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vroeg me af of greysbones was gebaseerd op greys anatomyquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je bedoelt op greys
ik had niet gekeken welke afbeelding je tagde![]()
ja en Bonesquote:Op donderdag 18 december 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of greysbones was gebaseerd op greys anatomy
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ach ja gelukkig lukt bolken nog wel, al valt tegenwoordig weinig te bolkenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is altijd weer even zoeken![]()
Gisteren naar de fysio geweest en toen ik terug kwam had ik nog laatste post![]()
Van de week ook een keer boodschappen gedaan, kwam terug had ik ook nog steeds laatste postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja tis erg rustigquote:Op donderdag 18 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig lukt bolken nog wel, al valt tegenwoordig weinig te bolken![]()
Gisteren naar de fysio geweest en toen ik terug kwam had ik nog laatste post![]()
Van de week ook een keer boodschappen gedaan, kwam terug had ik ook nog steeds laatste postEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nice!quote:
Ja bones keken wij erg veel wat jaren terug. Leuk duo.
Greys anatomy keek een ex heel veel, dus moest maar meekijken naar doctor dreamy![]()
Greys ben ik op een gegeven moment mee gestopt te kijkenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice!
Ja bones keken wij erg veel wat jaren terug. Leuk duo.
Greys anatomy keek een ex heel veel, dus moest maar meekijken naar doctor dreamy
Bones gekeken tot de laatste aflvering
iEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een ervaren Bolksterquote:Op donderdag 18 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig lukt bolken nog wel, al valt tegenwoordig weinig te bolken![]()
Van de week ook een keer boodschappen gedaan, kwam terug had ik ook nog steeds laatste postIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wifi is weer dood
We keken 2 weken terug toen iedereen hier buikgriep had 'high potential', maar dat was echt een slap aftreksel van bones. En zonder al die lab dingen enzo wat het leuk maaktquote:Op donderdag 18 december 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greys ben ik op een gegeven moment mee gestopt te kijken
Bones gekeken tot de laatste aflvering
i![]()
zonde hequote:Op donderdag 18 december 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We keken 2 weken terug toen iedereen hier buikgriep had 'high potential', maar dat was echt een slap aftreksel van bones. En zonder al die lab dingen enzo wat het leuk maakt
hoop je weer een leuke serie te vinden
is het net niksEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga helemaal stuk hier om de arts
Ik moest gisteren foto's laten maken van voorhoofd en bijholten om evt. ontsteking uit te sluiten.
Kreeg vandaag de uitslag al, en die was prima, de arts weet echter hoe nieuwsgierig ik ben, dus hij liet de foto's ook zien op de computer.
Ik lag dubbel van het lachen, want op zo'n röntgenfoto ben je net een geest.
Afijn, hij heeft ze uitgeprint voor me, en liep met de printjes naar de verpleegkundigen op kantoor om ze te laten lamineren: Zouden jullie iets willen doen voor mijn Amsterdamse vriendin??
Vrijdag dubbel gevoel. Pijnpoli en daarna leuke dingen. Spannend.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Valt niet zoveel meer te bolken hierquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Keihard bolken is altijd het antwoord![]()
Vanmorgen is het weer gezellig druk maar het is echt rustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte vrijdag. Is het ivm behandeling van pijn bij kanker? (meen dat je eerder eens wat over prednison deelde)quote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
Vrijdag dubbel gevoel. Pijnpoli en daarna leuke dingen. Spannend.![]()
Ff door de zure appel bijten en dan knallen?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
Vrijdag dubbel gevoel. Pijnpoli en daarna leuke dingen. Spannend.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Yvonnequote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
Vrijdag dubbel gevoel. Pijnpoli en daarna leuke dingen. Spannend.
DotBolkjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Croissant met nutella-genotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
Vrijdag dubbel gevoel. Pijnpoli en daarna leuke dingen. Spannend.
SPOILER: BOE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Fijn dat alles goed is.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:25 schreef DJMO het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier om de arts
Ik moest gisteren foto's laten maken van voorhoofd en bijholten om evt. ontsteking uit te sluiten.
Kreeg vandaag de uitslag al, en die was prima, de arts weet echter hoe nieuwsgierig ik ben, dus hij liet de foto's ook zien op de computer.
Ik lag dubbel van het lachen, want op zo'n röntgenfoto ben je net een geest.
Afijn, hij heeft ze uitgeprint voor me, en liep met de printjes naar de verpleegkundigen op kantoor om ze te laten lamineren: Zouden jullie iets willen doen voor mijn Amsterdamse vriendin??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely.quote:.
Stiekeme bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Jij stiekemerd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moi Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima. Heb je badgast al verder gekeken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Freon VersGodquote:
Sterktequote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
Vrijdag dubbel gevoel. Pijnpoli en daarna leuke dingen. Spannend.![]()
![]()
Ja gisteren, moet nog twee afleveringenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prima. Heb je badgast al verder gekeken?![]()
![]()
Ik bolk die LievIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer freon MT6 . In noflike dei tawinske.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verhip, ik had het einde nog niet gehoord.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip, ik had het einde nog niet gehoord.![]()
![]()
Hey Puzzie :wquote:
Dat vind ik dan weer niks voor Paulquote:Op donderdag 18 december 2025 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip, ik had het einde nog niet gehoord.![]()
![]()
Dacht ik al, liefquote:
Van badgasten?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:55 schreef Lovely het volgende:
Oh ik zie net dat ik nog 4 afleveringen moet kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
do ek, freonquote:Op donderdag 18 december 2025 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer freon MT6 . In noflike dei tawinske.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even bolkje makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
EgwelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
![]()
Ik vond het een leuke serie heb hem in een keer uitgekekenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: