StevenTquote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?
ToTGodquote:Op donderdag 18 december 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maakt zich nooit meer schuldig aan insubordinatie!
Die van mij?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?
Ik las 'Fragedy'quote:
Meeliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar Greys d'r username is deels op deze serie gebaseerd, voor zover ik heb begrepen.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van greys. Is die van jou hiervan ja?
Ja naar de buurman. Nu stonden ze met twee bij @Dr.Mikey aan de deur ....quote:Op donderdag 18 december 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand als gevaarlijk staat aangemeld( en dat zal je buurman inmiddels wel zijn)
zijn ze verplicht er met minimaal 2 man naar toe te gaan
Goed, verveel mij een beetjequote:
neequote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van greys. Is die van jou hiervan ja?
ow jeequote:
eerst even melden bij Mikeyquote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja naar de buurman. Nu stonden ze met twee bij @:Dr.Mikey aan de deur ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst even melden bij Mikey
dan weet hij dat de buurman ietwat raar kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |