StevenTquote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?
ToTGodquote:Op donderdag 18 december 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maakt zich nooit meer schuldig aan insubordinatie!
Die van mij?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?
Ik las 'Fragedy'quote:
Meeliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar Greys d'r username is deels op deze serie gebaseerd, voor zover ik heb begrepen.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van greys. Is die van jou hiervan ja?
Ja naar de buurman. Nu stonden ze met twee bij @Dr.Mikey aan de deur ....quote:Op donderdag 18 december 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand als gevaarlijk staat aangemeld( en dat zal je buurman inmiddels wel zijn)
zijn ze verplicht er met minimaal 2 man naar toe te gaan
Goed, verveel mij een beetjequote:
neequote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van greys. Is die van jou hiervan ja?
ow jeequote:
eerst even melden bij Mikeyquote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja naar de buurman. Nu stonden ze met twee bij @:Dr.Mikey aan de deur ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst even melden bij Mikey
dan weet hij dat de buurman ietwat raar kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes dat was mijn vraagquote:Op donderdag 18 december 2025 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar Greys d'r username is deels op deze serie gebaseerd, voor zover ik heb begrepen.
Ja wel. maar mijn schouder straalt weer uit naar mijn arm, dus moet even uitkijken.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow jee
geen leuke puzzels meer?
ja dat is altijd weer even zoekenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel. maar mijn schouder straalt weer uit naar mijn arm, dus moet even uitkijken.
Ben de afgelopen tijd natuurlijk druk geweest met mijn vrijwilligerswerk en dat is op 1 ding na klaar voor dit jaar
Val je in een soort van gat, zo wat moet ik nu dan doen
Owja, zoiets kan ik vast ook wel maken met een ander onderwerpquote:Op donderdag 18 december 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
@:Wrapster
is dit een leuk idee![]()
![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een gezeur
nu tijd voor een bakkie pleur
of je bedoelt op greysquote:
Keihard bolken is altijd het antwoordquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel. maar mijn schouder straalt weer uit naar mijn arm, dus moet even uitkijken.
Ben de afgelopen tijd natuurlijk druk geweest met mijn vrijwilligerswerk en dat is op 1 ding na klaar voor dit jaar
voor Hemaquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Owja, zoiets kan ik vast ook wel maken met een ander onderwerp
Wrappiequote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Owja, zoiets kan ik vast ook wel maken met een ander onderwerp
Hi Dotquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een gezeur
nu tijd voor een bakkie pleur
Ik vroeg me af of greysbones was gebaseerd op greys anatomyquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je bedoelt op greys
ik had niet gekeken welke afbeelding je tagde
ja en Bonesquote:Op donderdag 18 december 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of greysbones was gebaseerd op greys anatomy
Ach ja gelukkig lukt bolken nog wel, al valt tegenwoordig weinig te bolkenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is altijd weer even zoeken
ja tis erg rustigquote:Op donderdag 18 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig lukt bolken nog wel, al valt tegenwoordig weinig te bolken![]()
Gisteren naar de fysio geweest en toen ik terug kwam had ik nog laatste post![]()
Van de week ook een keer boodschappen gedaan, kwam terug had ik ook nog steeds laatste post
Nice!quote:
Greys ben ik op een gegeven moment mee gestopt te kijkenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice!
Ja bones keken wij erg veel wat jaren terug. Leuk duo.
Greys anatomy keek een ex heel veel, dus moest maar meekijken naar doctor dreamy
Een ervaren Bolksterquote:Op donderdag 18 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig lukt bolken nog wel, al valt tegenwoordig weinig te bolken![]()
Gisteren naar de fysio geweest en toen ik terug kwam had ik nog laatste post![]()
Van de week ook een keer boodschappen gedaan, kwam terug had ik ook nog steeds laatste post
We keken 2 weken terug toen iedereen hier buikgriep had 'high potential', maar dat was echt een slap aftreksel van bones. En zonder al die lab dingen enzo wat het leuk maaktquote:Op donderdag 18 december 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greys ben ik op een gegeven moment mee gestopt te kijken
Bones gekeken tot de laatste aflvering
i
zonde hequote:Op donderdag 18 december 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We keken 2 weken terug toen iedereen hier buikgriep had 'high potential', maar dat was echt een slap aftreksel van bones. En zonder al die lab dingen enzo wat het leuk maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |