O lol, dat schiet niet op danquote:Op donderdag 18 december 2025 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Soms wel, maar dan eet ik dat weer op.
Een halfje drie dagen? Dat heb ik met een dag opquote:Op donderdag 18 december 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik heb als ik al eens brood eet ook het liefst vers
Maar als je een halfje haal kan je daar makkelijjk drie dagen mee doen
ZIt tegenwoordig zoveel troep in brood dat het veel langer vers blijft dan vroeger
Morguh UNquote:Op donderdag 18 december 2025 06:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb dan weer een zwak voor wraps hihi
O echt, als ik al brood eet is het niet meer dan 1 of 2 per dagquote:Op donderdag 18 december 2025 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een halfje drie dagen? Dat heb ik met een dag op
Gelukkigquote:Op donderdag 18 december 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Mutske
Hee Dot
Hee Wouter![]()
Ja, de auto is weer schoon
Zal nog wel stinken of nietquote:Op donderdag 18 december 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Mutske
Hee Dot
Hee Wouter![]()
Ja, de auto is weer schoon
Nee valt heel erg mee, had m voor huis staan met raampje openquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 december 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee valt heel erg mee, had m voor huis staan met raampje open
Gij vraagt djmoquote:
nee daarom, en gok er op dat het de enige keer zal zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Dat snap ik, je hebt net een spinternieuwe auto
Gelukkig is alles er uit gegaan en geen uitbeten vlekken
Heeft ze er nog last van gehad gisteren?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, die heeft haar lesje wel geleerd gok ik zo
Ja, wat draaien en een "volle" maag, verder wat moe. Maar niet heel erg verder dus ben gewoon gaan werkenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze er nog last van gehad gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |