Geeft niks, leg de klacht wel bij SwJ neer en Danny, evenals het Internationale gerechtshofquote:
Laten we daar gelijk wat aan doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze wilde quote doen, ze heeft nog wat koffie nodig
Ik hou mijn hart vastquote:Op donderdag 18 december 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geeft niks, leg de klacht wel bij SwJ neer en Danny, evenals het Internationale gerechtshof
Dank je wel. Jij weet wat een mens nodig heeft 😘quote:Op donderdag 18 december 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laten we daar gelijk wat aan doen.
[ afbeelding ]
's ochtends in elk geval koffiequote:Op donderdag 18 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel. Jij weet wat een mens nodig heeft 😘
Dat zekerquote:Op donderdag 18 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends in elk geval koffie
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was toen ik opgenomen was
Dat is weer wat anders.
O lekker, kreeg net een hele grote doos met slagroomtruffels van mijn hulp van de warme bakkerquote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, kreeg net een hele grote doos met slagroomtruffels van mijn hulp van de warme bakker
Die neem ik er bij. * Dotteke schuift er ook een naar GG smulse
Geen dank. Kon dat maar in het echt he, zo iets doorschuiven naar iemandquote:
Heb ik net een bakkie van naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends in elk geval koffie
Ik heb geen idee, we zijn net op de helft en er kunnen nog rare dingen gebeurenquote:
bakkie koffie meneerquote:Op donderdag 18 december 2025 09:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wrf opeens twee agenten voor mijn neus
Die gaan twee man sterk even beneden langs zoquote:
fijn!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaan twee man sterk even beneden langs zo
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wrf opeens twee agenten voor mijn neus
Ja weet ik niet weinig subtiel had dit niet verwacht.quote:
Meer urgente melding van iets anders.quote:
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
O oke, dacht misschien voor je pakketje
O spannendquote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.
Hopelijk eindelijk positieve actie!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.
als iemand als gevaarlijk staat aangemeld( en dat zal je buurman inmiddels wel zijn)quote:Op donderdag 18 december 2025 09:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik niet weinig subtiel had dit niet verwacht.
DSI teamquote:Op donderdag 18 december 2025 09:36 schreef StevenHyde het volgende:
Heel swat team zou vermakelijk zijn
Random dude Steven als DSI-erquote:Op donderdag 18 december 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kan met mijn call of duty skills wel even meehelpen denk ik
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Random dude Steven als DSI-er
tottertquote:Op donderdag 18 december 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maakt zich nooit meer schuldig aan insubordinatie!
quote:Op donderdag 18 december 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier valt ook wel een grijze "Bones" bolk van te maken!
How are you?quote:
StevenTquote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?
ToTGodquote:Op donderdag 18 december 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maakt zich nooit meer schuldig aan insubordinatie!
Die van mij?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is je nick afkomstig van deze serie?
Ik las 'Fragedy'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |