Volgens mij is die knul een broer van kree.quote:
Gewoon Bolk roepenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgens mij is die knul een broer van kree.
God verspreid het woord via spirits op YouTube met artificial Intelligence.
Ik heb maar ja en amen gezegd, om van de discussie af te zijn
Kan ookquote:
Ik heb al eerder geroepen dat ik de meest normale idioot ben die hier rondlooptquote:
Wordt je daar niet onrustig van?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb al eerder geroepen dat ik de meest normale idioot ben die hier rondloopt
Ik doe daar niet meer aan zo zonde mensen krijgen het kijken het leggen het weg en gooien het wegquote:Op donderdag 18 december 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
vandaag maar wat (kerst)kaartjes de deur uit doen
Heb wat van collega's gekregen en mijn moeder stuur ik wat, verder ook niet, kost me maar 1 postzegelquote:Op donderdag 18 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe daar niet meer aan zo zonde mensen krijgen het kijken het leggen het weg en gooien het weg
Ondertussen ben je best wat kwijt aan postzegels
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dan is het nog te doenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb wat van collega's gekregen en mijn moeder stuur ik wat, verder ook niet, kost me maar 1 postzegel
Valt an sich nog mee. Tuurlijk liggen sommige mensen jee minder dan anderen, maar ik weet dat ik altijd bij de begeleiding terecht kan als er iets is dat me dwars zit.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je daar niet onrustig van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt an sich nog mee. Tuurlijk liggen sommige mensen jee minder dan anderen, maar ik weet dat ik altijd bij de begeleiding terecht kan als er iets is dat me dwars zit.Dat is wel fijn dat je daar terecht kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk altijd maar afwachten met wat voor mensen je samen komt te wonen. Iedereen heeft zo zijn eigen isseus, de een erger dan de ander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt an sich nog mee. Tuurlijk liggen sommige mensen jee minder dan anderen, maar ik weet dat ik altijd bij de begeleiding terecht kan als er iets is dat me dwars zit.Toen ik nog beschermd in Ede woonde was er ook zo'n omhooggevallen kutje dat alles even meende te weten en doen. Ik had er een internetabo, en zij deed mee dus betaalde de helft, maar wanneer ze 2 weken op vakantie ging, wilde ze niet betalen want ze was niet thuis. Dat feestje ging niet door, het was immers haar keus om op vakantie te gaan. Zij bestelde ook heel veel, haar kamer bestond uit een paadje van 30 cm breed van deur naar bed, aftakking naar de kast en wastafel. Die is er later ook uitgezet, heeft 3 dagen geduurd voor alles leeg was daar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het werd nog mooier, haar moeder was ook niet 100%
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 18-12-2025 07:46:42 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
wtf dot, waarom edit je een bericht van UserT?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen ik nog beschermd in Ede woonde was er ook zo'n omhooggevallen kutje dat alles even meende te weten en doen. Ik had er een internetabo, en zij deed mee dus betaalde de helft, maar wanneer ze 2 weken op vakantie ging, wilde ze niet betalen want ze was niet thuis. Dat feestje ging niet door, het was immers haar keus om op vakantie te gaan. Zij bestelde ook heel veel, haar kamer bestond uit een paadje van 30 cm breed van deur naar bed, aftakking naar de kast en wastafel. Die is er later ook uitgezet, heeft 3 dagen geduurd voor alles leeg was daar..
En het werd nog mooier, haar moeder was ook niet 100%
![]()
ze wilde quote doen, ze heeft nog wat koffie nodigquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
wtf dot, waarom edit je een bericht van UserT?
O dat ging fout hahah sorryquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
Je had me beter kunnen quoten Dot
Ik woon niet begeleid of beschermdquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
met 4 user man hier en drie hebben begeleid gewoond? ( een woont nog begeleid)
Ja idd, RIBWquote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
met 4 user man hier en drie hebben begeleid gewoond? ( een woont nog begeleid)
O meende ik uit je woorden op te maken dat jij dat ook had gehadquote:Op donderdag 18 december 2025 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik woon niet begeleid of beschermd
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb daar eigenlijk wel warme herinneringen aan aan dat soort lui.
Een gast die zijn hele huisraad had opgehaald en met zilveren klompen door de kliniek banjerde.
Laten we het zo zeggen, zo maak je dat ook niet vaak mee.
Kon daar gigantisch om lachen.
Nogmaals sorry,quote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze wilde quote doen, ze heeft nog wat koffie nodig
Dat was toen ik opgenomen wasquote:Op donderdag 18 december 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meende ik uit je woorden op te maken dat jij dat ook had gehad
[..]
Geeft niks, leg de klacht wel bij SwJ neer en Danny, evenals het Internationale gerechtshofquote:
Laten we daar gelijk wat aan doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze wilde quote doen, ze heeft nog wat koffie nodig
Ik hou mijn hart vastquote:Op donderdag 18 december 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geeft niks, leg de klacht wel bij SwJ neer en Danny, evenals het Internationale gerechtshof
Dank je wel. Jij weet wat een mens nodig heeft 😘quote:Op donderdag 18 december 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laten we daar gelijk wat aan doen.
[ afbeelding ]
's ochtends in elk geval koffiequote:Op donderdag 18 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel. Jij weet wat een mens nodig heeft 😘
Dat zekerquote:Op donderdag 18 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends in elk geval koffie
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was toen ik opgenomen was
Dat is weer wat anders.
O lekker, kreeg net een hele grote doos met slagroomtruffels van mijn hulp van de warme bakkerquote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, kreeg net een hele grote doos met slagroomtruffels van mijn hulp van de warme bakker
Die neem ik er bij. * Dotteke schuift er ook een naar GG smulse
Geen dank. Kon dat maar in het echt he, zo iets doorschuiven naar iemandquote:
Heb ik net een bakkie van naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends in elk geval koffie
Ik heb geen idee, we zijn net op de helft en er kunnen nog rare dingen gebeurenquote:
bakkie koffie meneerquote:Op donderdag 18 december 2025 09:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wrf opeens twee agenten voor mijn neus
Die gaan twee man sterk even beneden langs zoquote:
fijn!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaan twee man sterk even beneden langs zo
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wrf opeens twee agenten voor mijn neus
Ja weet ik niet weinig subtiel had dit niet verwacht.quote:
Meer urgente melding van iets anders.quote:
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
O oke, dacht misschien voor je pakketje
O spannendquote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.
Hopelijk eindelijk positieve actie!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze ook voor gekomen kregen andere melding komen later terug.
als iemand als gevaarlijk staat aangemeld( en dat zal je buurman inmiddels wel zijn)quote:Op donderdag 18 december 2025 09:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik niet weinig subtiel had dit niet verwacht.
DSI teamquote:Op donderdag 18 december 2025 09:36 schreef StevenHyde het volgende:
Heel swat team zou vermakelijk zijn
Random dude Steven als DSI-erquote:Op donderdag 18 december 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kan met mijn call of duty skills wel even meehelpen denk ik
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Random dude Steven als DSI-er
tottertquote:Op donderdag 18 december 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maakt zich nooit meer schuldig aan insubordinatie!
quote:Op donderdag 18 december 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier valt ook wel een grijze "Bones" bolk van te maken!
How are you?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |