Valt niet zoveel meer te bolken hierquote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Keihard bolken is altijd het antwoord
Sterkte vrijdag. Is het ivm behandeling van pijn bij kanker? (meen dat je eerder eens wat over prednison deelde)quote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
Vrijdag dubbel gevoel. Pijnpoli en daarna leuke dingen. Spannend.
Ff door de zure appel bijten en dan knallen?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
Hey Yvonnequote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:30 schreef yvonne het volgende:
SPOILER: BOE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Fijn dat alles goed is.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:25 schreef DJMO het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier om de arts
Ik moest gisteren foto's laten maken van voorhoofd en bijholten om evt. ontsteking uit te sluiten.
Kreeg vandaag de uitslag al, en die was prima, de arts weet echter hoe nieuwsgierig ik ben, dus hij liet de foto's ook zien op de computer.
Ik lag dubbel van het lachen, want op zo'n röntgenfoto ben je net een geest.
Afijn, hij heeft ze uitgeprint voor me, en liep met de printjes naar de verpleegkundigen op kantoor om ze te laten lamineren: Zouden jullie iets willen doen voor mijn Amsterdamse vriendin??
Hey Lovely.quote:
Jij stiekemerd.quote:
Moi Lovy.quote:
Hoe is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |