Ahquote:
Dan was het @onlogischquote:Op woensdag 17 december 2025 22:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm enkel niet verandert. Is van het vorige topic
Ik weet dat ze er niet veel van kunnen, maar ik vind het toch ietwat respectloos om de Feyenoordselectie “downies” te noemen!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:59 schreef GGMM het volgende:
Heerlijk deze beelden van Van Persie die daar met een stel downies in "discussie" gaat
Dat winnen jullie met 5-0 joh. Wonderdokter Twente helpt een zwalkende ploeg er altijd bovenop.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef Qarrad het volgende:
Nou, nu alleen nog een vernedering tegen Twente en dan is het experiment wel klaar lijkt me hoor.
Die is er vandaag dus nietquote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Fokker Caland fel in discussie met voetballegende Robin van Persie op live televisie.
Eens, maar er is ook genoeg kwaliteit. Met kut spelers kan je wel door een goede tactiek redelijk spel spelen, of iets van een idee zien, dat is nu niet het geval.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet alleen vPersie hoor. Ja met deze eerste elf moet het beter, maar er zijn ook gewoon kutaankopen gedaan.
Gewoon niet geblesseerdquote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Bijlow toch mooi 90 minuten volgehouden. Lekker hoor
Hoe komen ze dan aan dat doelpunt?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon geen enkele kans gecreëerd ook. In die reeks had je tenminste elke wedstrijd nog een paar aardige fases waarin je het eigenlijk had kunnen beslissen met een fatsoenlijke aanval, maar dat is nu ook gewoon weg.
Per ongeluk heel hard tegen een verdediger aan geschoten en een rebound weggeven door een kutkeeper. Tja.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan dat doelpunt?
Terugtrekkende voorzet op de 16quote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Caland het volgende:
Die jongen met die bivakmuts had het duidelijk over halfspaces.
Het druk zetten lukt al vanaf de voorbereiding niet. Het is gewoon los zand. En we gaan lekker door met Robin, want Dennis is te druk met zijn eigen positie.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar er is ook genoeg kwaliteit. Met kut spelers kan je wel door een goede tactiek redelijk spel spelen, of iets van een idee zien, dat is nu niet het geval.
En van Persie is ook (deels) verantwoordelijk, hij wilde bv een Slory absoluut niet verhuren en hem een kans geven. Hij wisselt wekelijks van vleugelspelers
Mwah, kwaliteit van de selectie met name voorin is niet de schuld van vPersie.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar er is ook genoeg kwaliteit. Met kut spelers kan je wel door een goede tactiek redelijk spel spelen, of iets van een idee zien, dat is nu niet het geval.
En van Persie is ook (deels) verantwoordelijk, hij wilde bv een Slory absoluut niet verhuren en hem een kans geven. Hij wisselt wekelijks van vleugelspelers
Voor de downies?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat ze er niet veel van kunnen, maar ik vind het toch ietwat respectloos om de Feyenoordselectie “downies” te noemen!
"Ik heb een hele mooie wedstrijd gezien. Ons spel kwam echt uit de verf. Maar ja, zij verdedigden steeds. Daarom werd het ook geen topper. Alle reden voor optimisme!"quote:
Die 2-3 was schrijnend om te zien, totaal maar dan ook totaal geen organisatie. Hun gooien in, en 1 minuut later staan er 2 helemaal vrij in jouw strafschop gebied, er is geen idee hoe of wat te staan. Tactisch is het gewoon dramatischquote:Op woensdag 17 december 2025 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, kwaliteit van de selectie met name voorin is niet de schuld van vPersie.
Dat idee erachter zie ik ook wel. Opbouwend is het prima. Maar ja als je voortdurend 60 minuten gaat razen tegen ploegen die zich tactisch daarop inspelen, om vervolgens je te pakken op foutjes in de opbouw en wanneer de vermoeidheid toeslaat; dat is wel de schuld van de trainer.
Van wie is dat nou weer een kloontjequote:Op woensdag 17 december 2025 23:08 schreef GGMM het volgende:
@:User98182 komt met gestrekt been dit topic binnen.
Gezellig vriendquote:
Altijd tegen ons.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Robin gaat uiteraard iets zeggen over het feit dat ze tegen een Eredivisie club moesten
Inderdaad, met van Persie ga je afHakequote:Op woensdag 17 december 2025 23:07 schreef Maastoren het volgende:
De spelers zijn ook klaar met Van Persie. Iedereen zakt door de ondergrens en ze laten alles maar gebeuren. Als je Van Persie laat zitten ben je compleet ongeloofwaardig. Dan maar het seizoen afmaken met Hake.
Nou ja, daar werd (volgens mij) Ahmedhodzic kinderlijk eenvoudig uitgespeeld door ene Zeik in een situatie waarin er niet zoveel aan de hand was. Dat heeft verder weinig met tactiek te maken. Vandaag eigenlijk sowieso niet vond ik, alle 3 de tegengoals door persoonlijke fouten.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Die 2-3 was schrijnend om te zien, totaal maar dan ook totaal geen organisatie. Hun gooien in, en 1 minuut later staan er 2 helemaal vrij in jouw strafschop gebied, er is geen idee hoe of wat te staan. Tactisch is het gewoon dramatisch
Die fouten ontstaan dus doordat de ene helft vh team vooruit verdedigd en de andere helft achteruit. Dat heeft alles met tactiek te maken.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, daar werd (volgens mij) Ahmedhodzic kinderlijk eenvoudig uitgespeeld door ene Zeik in een situatie waarin er niet zoveel aan de hand was. Dat heeft verder weinig met tactiek te maken. Vandaag eigenlijk sowieso niet vond ik, alle 3 de tegengoals door persoonlijke fouten.
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:11 schreef H.FR het volgende:
Nou Pieter duidt het nog even. Er vallen grote gaten op het middenveld doordat de ene helft vh team wat anders doet dan de andere helft. Niet eventjes, maar de hele wedstrijd. Persie weet niet hoe hij het moet verhelpen.
https://www.vi.nl/pro/tac(...)etsbaarheid-counters
Ik denk niet zo zeer dat het onwil of onkunde is, maar de spelers zitten er momenteel fysiek en mentaal volledig doorheen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:07 schreef Maastoren het volgende:
De spelers zijn ook klaar met Van Persie. Iedereen zakt door de ondergrens en ze laten alles maar gebeuren. Als je Van Persie laat zitten ben je compleet ongeloofwaardig. Dan maar het seizoen afmaken met Hake.
VdBrom heeft meer tactisch inzicht in zijn achterste onderkin dan vPersie in zijn hele lijf. Die laat ons zich ook lekker rot rennen in de halve maan en laat dan mensen wegsteken. Oh en hij laat Lotomba vrij aan de bal.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat winnen jullie met 5-0 joh. Wonderdokter Twente helpt een zwalkende ploeg er altijd bovenop.
Alsof zo'n Ahmedhodzic dan ineens niet uitgekapt wordt of de pass van Bijlow dan ineens zuiver is. Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die fouten ontstaan dus doordat de ene helft vh team vooruit verdedigd en de andere helft achteruit. Dat heeft alles met tactiek te maken.
Dat is veel te makkelijk. Genoeg spelers die niet alles hebben gespeeld, die 0 vertrouwen hebben en wekelijks zga door de ondergrens zakken. Het gebrek aan samenhang en de chaos defensief kan echt niet. Onder Priske was het zelfs niet zo slecht.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet zo zeer dat het onwil of onkunde is, maar de spelers zitten er momenteel fysiek en mentaal volledig doorheen.
Maar het is wel een deel van de tactische kwetsbaarheid dat individuele fouten zo afgestraft wordenquote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof zo'n Ahmedhodzic dan ineens niet uitgekapt wordt of de pass van Bijlow dan ineens zuiver is. Daar geloof ik helemaal niks van.
Goede vraag, terechte vraag.quote:
Die situaties hadden zich niet eens kunnen voordoen als het tactisch goed stond. Tuurlijk moet het individueel beter, maar een tactiek moet een speler juist ook in staat stellen zijn beste zelf te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof zo'n Ahmedhodzic dan ineens niet uitgekapt wordt of de pass van Bijlow dan ineens zuiver is. Daar geloof ik helemaal niks van.
Eerst maar een nieuwe AD en TD.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:16 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie na zondag gewoon eruit. Die gaat dit niet meer op de rit krijgen.
Ik zou Dick Schreuder halen. Maar zou het ook begrijpen als ze voor een stabiele ervaren trainer gaan.
Daarvoor zijn we afhankelijk van Sjaak Troost, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Eerst maar een nieuwe AD en TD.
Wie dan? Ik snap best dat mensen vinden dat vPersie weg moet, maar ik zie weinig geschikte alternatieven. Denk ook niet dat Schreuder even in gaat stappen. Die draait een topseizoen in Nijmegen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:16 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie na zondag gewoon eruit. Die gaat dit niet meer op de rit krijgen.
Ik zou Dick Schreuder halen. Maar zou het ook begrijpen als ze voor een stabiele ervaren trainer gaan.
Misschien is het wel een nieuwe userquote:Op woensdag 17 december 2025 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Van wie is dat nou weer een kloontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat niemand achter hem/ naast hem. Heel de linkerkant was weg. Het is elke keer weer een excuus of een “incident”. Het elftal staat totaal verkeerd, je kan ons spel makkelijk ontregelen en defensief klopt er geen reet van.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, daar werd (volgens mij) Ahmedhodzic kinderlijk eenvoudig uitgespeeld door ene Zeik in een situatie waarin er niet zoveel aan de hand was. Dat heeft verder weinig met tactiek te maken. Vandaag eigenlijk sowieso niet vond ik, alle 3 de tegengoals door persoonlijke fouten.
Maar dat is iets anders wat je hiervoor zegtquote:Op woensdag 17 december 2025 23:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is veel te makkelijk. Genoeg spelers die niet alles hebben gespeeld, die 0 vertrouwen hebben en wekelijks zga door de ondergrens zakken. Het gebrek aan samenhang en de chaos defensief kan echt niet. Onder Priske was het zelfs niet zo slecht.
Is natuurlijk ook zo, al denk ik ook dat je vrij simpele situaties als zo'n onzuivere pass van Bijlow niet helemaal dood kan analyseren en de verkeerde tactiek erbij moet halen enzo.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die situaties hadden zich niet eens kunnen voordoen als het tactisch goed stond. Tuurlijk moet het individueel beter, maar een tactiek moet een speler juist ook in staat stellen zijn beste zelf te zijn.
Kan je dit Hitler post even aanpassen ik vind mobiel modden echt megakutquote:Op woensdag 17 december 2025 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Mayo fles Robin blijft dicht. @:3rr0r
Ik zal wel even modden.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit Hitler post even aanpassen ik vind mobiel modden echt megakut
Ten Hag of Van Bommel wellicht. Maar Schreuder zie ik wel komen hoor als ze het proberen. Uiteindelijk is NEC wel een veel kleinere club en zal het moeilijk zijn om Feyenoord af te slaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie dan? Ik snap best dat mensen vinden dat vPersie weg moet, maar ik zie weinig geschikte alternatieven. Denk ook niet dat Schreuder even in gaat stappen. Die draait een topseizoen in Nijmegen.
Denk ook helemaal niet dat DtK van Persie gaat ontslaan overigens.
Dat was vrij bizar jaquote:Op woensdag 17 december 2025 23:27 schreef Caland het volgende:
Wel weer leuk dat Shaqueel van Persie nog wat minuten mocht maken ondanks dat Tengstedt het gewoon best aardig deed de afgelopen keren.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit Hitler post even aanpassen ik vind mobiel modden echt megakut
Is ook gewoon een kwestie van vertrouwen. Als jij heel onzeker wordt en gaat twijfelen met iemand naast je waar de afstemming niet mee klopt dan ga je fouten maken.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook zo, al denk ik ook dat je vrij simpele situaties als zo'n onzuivere pass van Bijlow niet helemaal dood kan analyseren en de verkeerde tactiek erbij moet halen enzo.
Beetje hetzelfde als Wieffer die destijds heel matig speelde met Zerrouki naast hem. Dat klopte tactisch inderdaad niet, maar het is ook niet alsof het daardoor kwam dat ineens simpele ballen van z'n voeten sprongen. Daarvoor maakt het toch geen fuck uit of Zerrouki of Rodri naast je staat.
Simonis, Ron Jans of een buitenlander.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie dan? Ik snap best dat mensen vinden dat vPersie weg moet, maar ik zie weinig geschikte alternatieven. Denk ook niet dat Schreuder even in gaat stappen. Die draait een topseizoen in Nijmegen.
Denk ook helemaal niet dat DtK van Persie gaat ontslaan overigens.
Nederlander. Buitenlander mag ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Simonis, Ron Jans of een buitenlander.
Een basketbalfan?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef GGMM het volgende:
Wie noemt z'n kind nou Shaqueel
Iemand die zulke beslissingen neemt moet je nooit als trainer aanstellen
Eens, maar dan moet je eigenlijk gewoon terug naar de basis en misschien ook met je kont in de goal gaan hangen en gestructureerd verdedigen. In feite wat Grim nu bij Ajax doet, hou het simpel.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een kwestie van vertrouwen. Als jij heel onzeker wordt en gaat twijfelen met iemand naast je waar de afstemming niet mee klopt dan ga je fouten maken.
Een toss met drie spelers is ook nog nooit vertoond in het voetbal.quote:
Dit staat symbool voor het rare beleid van van Persie. Ja Tengsted is een matige speler, kreeg wat kansen (zelf verprutst) komt niet meer in beeld, mag toch weer meedoen, doe het 2x redelijk en krijgt wellicht vertrouwen, je staat achter en moet scoren. Hup we doen opeens weer Persie jr erin. Wat moet een Tengsted dan denken?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:27 schreef Caland het volgende:
Wel weer leuk dat Shaqueel van Persie nog wat minuten mocht maken ondanks dat Tengstedt het gewoon best aardig deed de afgelopen keren.
Eens. Maar Van Persie gaat dat niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je eigenlijk gewoon terug naar de basis en misschien ook met je kont in de goal gaan hangen en gestructureerd verdedigen. In feite wat Grim nu bij Ajax doet, hou het simpel.
Ja even serieus, wat was datquote:Op woensdag 17 december 2025 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Een toss met drie spelers is ook nog nooit vertoond in het voetbal.
Dat is toch ook gewoon een prestatie.
Die heeft geen flikker te doen nu.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Net pech dat Advocaat nu al een lekker klusje heeft
Daarom is hij net zoals Heitinga geen goede coach, nog even los van zijn peoplemanagement-skills waar ik ook mijn twijfels bij hebquote:Op woensdag 17 december 2025 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar Van Persie gaat dat niet doen.
Ik zou niet weten waarom we met Hake het seizoen moeten afmaken. Die man zit er nu ook al en blijkbaar voegt het allemaal maar weinig toe.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten Hag of Van Bommel wellicht. Maar Schreuder zie ik wel komen hoor als ze het proberen. Uiteindelijk is NEC wel een veel kleinere club en zal het moeilijk zijn om Feyenoord af te slaan.
Ik heb nog liever dat Hake het seizoen alleen afmaakt, misschien met Hendrie Kruzen als assistent ofzo. Van Persie weet gewoon niet wat ie doet.
Bovendien kan hij die trainingen van Curacao gewoon aansluitend doen op hetzelfde veld.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die heeft geen flikker te doen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |