Het druk zetten lukt al vanaf de voorbereiding niet. Het is gewoon los zand. En we gaan lekker door met Robin, want Dennis is te druk met zijn eigen positie.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar er is ook genoeg kwaliteit. Met kut spelers kan je wel door een goede tactiek redelijk spel spelen, of iets van een idee zien, dat is nu niet het geval.
En van Persie is ook (deels) verantwoordelijk, hij wilde bv een Slory absoluut niet verhuren en hem een kans geven. Hij wisselt wekelijks van vleugelspelers
Mwah, kwaliteit van de selectie met name voorin is niet de schuld van vPersie.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar er is ook genoeg kwaliteit. Met kut spelers kan je wel door een goede tactiek redelijk spel spelen, of iets van een idee zien, dat is nu niet het geval.
En van Persie is ook (deels) verantwoordelijk, hij wilde bv een Slory absoluut niet verhuren en hem een kans geven. Hij wisselt wekelijks van vleugelspelers
Voor de downies?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat ze er niet veel van kunnen, maar ik vind het toch ietwat respectloos om de Feyenoordselectie “downies” te noemen!
"Ik heb een hele mooie wedstrijd gezien. Ons spel kwam echt uit de verf. Maar ja, zij verdedigden steeds. Daarom werd het ook geen topper. Alle reden voor optimisme!"quote:
Die 2-3 was schrijnend om te zien, totaal maar dan ook totaal geen organisatie. Hun gooien in, en 1 minuut later staan er 2 helemaal vrij in jouw strafschop gebied, er is geen idee hoe of wat te staan. Tactisch is het gewoon dramatischquote:Op woensdag 17 december 2025 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, kwaliteit van de selectie met name voorin is niet de schuld van vPersie.
Dat idee erachter zie ik ook wel. Opbouwend is het prima. Maar ja als je voortdurend 60 minuten gaat razen tegen ploegen die zich tactisch daarop inspelen, om vervolgens je te pakken op foutjes in de opbouw en wanneer de vermoeidheid toeslaat; dat is wel de schuld van de trainer.
Van wie is dat nou weer een kloontjequote:Op woensdag 17 december 2025 23:08 schreef GGMM het volgende:
@:User98182 komt met gestrekt been dit topic binnen.
Gezellig vriendquote:
Altijd tegen ons.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Robin gaat uiteraard iets zeggen over het feit dat ze tegen een Eredivisie club moesten
Inderdaad, met van Persie ga je afHakequote:Op woensdag 17 december 2025 23:07 schreef Maastoren het volgende:
De spelers zijn ook klaar met Van Persie. Iedereen zakt door de ondergrens en ze laten alles maar gebeuren. Als je Van Persie laat zitten ben je compleet ongeloofwaardig. Dan maar het seizoen afmaken met Hake.
Nou ja, daar werd (volgens mij) Ahmedhodzic kinderlijk eenvoudig uitgespeeld door ene Zeik in een situatie waarin er niet zoveel aan de hand was. Dat heeft verder weinig met tactiek te maken. Vandaag eigenlijk sowieso niet vond ik, alle 3 de tegengoals door persoonlijke fouten.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Die 2-3 was schrijnend om te zien, totaal maar dan ook totaal geen organisatie. Hun gooien in, en 1 minuut later staan er 2 helemaal vrij in jouw strafschop gebied, er is geen idee hoe of wat te staan. Tactisch is het gewoon dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |