Ahquote:
Dan was het @onlogischquote:Op woensdag 17 december 2025 22:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm enkel niet verandert. Is van het vorige topic
Ik weet dat ze er niet veel van kunnen, maar ik vind het toch ietwat respectloos om de Feyenoordselectie “downies” te noemen!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:59 schreef GGMM het volgende:
Heerlijk deze beelden van Van Persie die daar met een stel downies in "discussie" gaat
Dat winnen jullie met 5-0 joh. Wonderdokter Twente helpt een zwalkende ploeg er altijd bovenop.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef Qarrad het volgende:
Nou, nu alleen nog een vernedering tegen Twente en dan is het experiment wel klaar lijkt me hoor.
Die is er vandaag dus nietquote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Fokker Caland fel in discussie met voetballegende Robin van Persie op live televisie.
Eens, maar er is ook genoeg kwaliteit. Met kut spelers kan je wel door een goede tactiek redelijk spel spelen, of iets van een idee zien, dat is nu niet het geval.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet alleen vPersie hoor. Ja met deze eerste elf moet het beter, maar er zijn ook gewoon kutaankopen gedaan.
Gewoon niet geblesseerdquote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Bijlow toch mooi 90 minuten volgehouden. Lekker hoor
Hoe komen ze dan aan dat doelpunt?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon geen enkele kans gecreëerd ook. In die reeks had je tenminste elke wedstrijd nog een paar aardige fases waarin je het eigenlijk had kunnen beslissen met een fatsoenlijke aanval, maar dat is nu ook gewoon weg.
Per ongeluk heel hard tegen een verdediger aan geschoten en een rebound weggeven door een kutkeeper. Tja.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan dat doelpunt?
Terugtrekkende voorzet op de 16quote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Caland het volgende:
Die jongen met die bivakmuts had het duidelijk over halfspaces.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |