Die fouten ontstaan dus doordat de ene helft vh team vooruit verdedigd en de andere helft achteruit. Dat heeft alles met tactiek te maken.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, daar werd (volgens mij) Ahmedhodzic kinderlijk eenvoudig uitgespeeld door ene Zeik in een situatie waarin er niet zoveel aan de hand was. Dat heeft verder weinig met tactiek te maken. Vandaag eigenlijk sowieso niet vond ik, alle 3 de tegengoals door persoonlijke fouten.
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:11 schreef H.FR het volgende:
Nou Pieter duidt het nog even. Er vallen grote gaten op het middenveld doordat de ene helft vh team wat anders doet dan de andere helft. Niet eventjes, maar de hele wedstrijd. Persie weet niet hoe hij het moet verhelpen.
https://www.vi.nl/pro/tac(...)etsbaarheid-counters
Ik denk niet zo zeer dat het onwil of onkunde is, maar de spelers zitten er momenteel fysiek en mentaal volledig doorheen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:07 schreef Maastoren het volgende:
De spelers zijn ook klaar met Van Persie. Iedereen zakt door de ondergrens en ze laten alles maar gebeuren. Als je Van Persie laat zitten ben je compleet ongeloofwaardig. Dan maar het seizoen afmaken met Hake.
VdBrom heeft meer tactisch inzicht in zijn achterste onderkin dan vPersie in zijn hele lijf. Die laat ons zich ook lekker rot rennen in de halve maan en laat dan mensen wegsteken. Oh en hij laat Lotomba vrij aan de bal.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat winnen jullie met 5-0 joh. Wonderdokter Twente helpt een zwalkende ploeg er altijd bovenop.
Alsof zo'n Ahmedhodzic dan ineens niet uitgekapt wordt of de pass van Bijlow dan ineens zuiver is. Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die fouten ontstaan dus doordat de ene helft vh team vooruit verdedigd en de andere helft achteruit. Dat heeft alles met tactiek te maken.
Dat is veel te makkelijk. Genoeg spelers die niet alles hebben gespeeld, die 0 vertrouwen hebben en wekelijks zga door de ondergrens zakken. Het gebrek aan samenhang en de chaos defensief kan echt niet. Onder Priske was het zelfs niet zo slecht.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet zo zeer dat het onwil of onkunde is, maar de spelers zitten er momenteel fysiek en mentaal volledig doorheen.
Maar het is wel een deel van de tactische kwetsbaarheid dat individuele fouten zo afgestraft wordenquote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof zo'n Ahmedhodzic dan ineens niet uitgekapt wordt of de pass van Bijlow dan ineens zuiver is. Daar geloof ik helemaal niks van.
Goede vraag, terechte vraag.quote:
Die situaties hadden zich niet eens kunnen voordoen als het tactisch goed stond. Tuurlijk moet het individueel beter, maar een tactiek moet een speler juist ook in staat stellen zijn beste zelf te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof zo'n Ahmedhodzic dan ineens niet uitgekapt wordt of de pass van Bijlow dan ineens zuiver is. Daar geloof ik helemaal niks van.
Eerst maar een nieuwe AD en TD.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:16 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie na zondag gewoon eruit. Die gaat dit niet meer op de rit krijgen.
Ik zou Dick Schreuder halen. Maar zou het ook begrijpen als ze voor een stabiele ervaren trainer gaan.
Daarvoor zijn we afhankelijk van Sjaak Troost, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Eerst maar een nieuwe AD en TD.
Wie dan? Ik snap best dat mensen vinden dat vPersie weg moet, maar ik zie weinig geschikte alternatieven. Denk ook niet dat Schreuder even in gaat stappen. Die draait een topseizoen in Nijmegen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:16 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie na zondag gewoon eruit. Die gaat dit niet meer op de rit krijgen.
Ik zou Dick Schreuder halen. Maar zou het ook begrijpen als ze voor een stabiele ervaren trainer gaan.
Misschien is het wel een nieuwe userquote:Op woensdag 17 december 2025 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Van wie is dat nou weer een kloontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat niemand achter hem/ naast hem. Heel de linkerkant was weg. Het is elke keer weer een excuus of een “incident”. Het elftal staat totaal verkeerd, je kan ons spel makkelijk ontregelen en defensief klopt er geen reet van.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, daar werd (volgens mij) Ahmedhodzic kinderlijk eenvoudig uitgespeeld door ene Zeik in een situatie waarin er niet zoveel aan de hand was. Dat heeft verder weinig met tactiek te maken. Vandaag eigenlijk sowieso niet vond ik, alle 3 de tegengoals door persoonlijke fouten.
Maar dat is iets anders wat je hiervoor zegtquote:Op woensdag 17 december 2025 23:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is veel te makkelijk. Genoeg spelers die niet alles hebben gespeeld, die 0 vertrouwen hebben en wekelijks zga door de ondergrens zakken. Het gebrek aan samenhang en de chaos defensief kan echt niet. Onder Priske was het zelfs niet zo slecht.
Is natuurlijk ook zo, al denk ik ook dat je vrij simpele situaties als zo'n onzuivere pass van Bijlow niet helemaal dood kan analyseren en de verkeerde tactiek erbij moet halen enzo.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die situaties hadden zich niet eens kunnen voordoen als het tactisch goed stond. Tuurlijk moet het individueel beter, maar een tactiek moet een speler juist ook in staat stellen zijn beste zelf te zijn.
Kan je dit Hitler post even aanpassen ik vind mobiel modden echt megakutquote:Op woensdag 17 december 2025 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Mayo fles Robin blijft dicht. @:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |