SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door AnneX op 17-12-2025 17:21:36 ]
Oma sigme en Opa liefstequote:Op woensdag 17 december 2025 16:58 schreef sigme het volgende:
Ik zat dus braaf op kantoor ingewikkeld te doen met stored procedures of zoiets en toen kreeg ik een telefoontje van liefste; die had een accuut probleem. Mooitje stond kont aan kont met een bevriende hond en ze zaten aan elkaar vast.
| 1 2 3 | <?php ?> |
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:56 schreef Blues het volgende:
KAPOT, niet door de crazy poli, maar van de ENERGIEVRETER coll
Nee morgen werken, vrijdag vrij.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]![]()
Morgen vrij en bijkomen?
Broer en schoonzus kwamen de erwtensoep halen en even bijkletsen. Ze brachten meteen ook mijn grote bakken terug. Die was ik kwijt maar bleken bij een grote opruiming bij hun te zijn. Het verzoek om ze meteen weer met erwtensoep te vullen (3 bakken van 4 liter) heb ik maar genegeerd
Da’s inderdaad wel vermoeiend. “Ik typ nu een brief en ga zo bellen”. Da’s prima wanneer je nieuw bent en ingewerkt moet worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee morgen werken, vrijdag vrij.
Maar deze coll is nu op vakantie
Zij is zo hyper en deelt alles aan iedereen mede wat ze aan het doen is komt er 12x op terug en nog eens en pffffffff.
Vind iedereen, maar ja... je veranderd een ander niet, alleen jezelf, maar vandaag was het echt heel erg![]()
quote:Op woensdag 17 december 2025 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee morgen werken, vrijdag vrij.
Maar deze coll is nu op vakantie
Zij is zo hyper en deelt alles aan iedereen mede wat ze aan het doen is komt er 12x op terug en nog eens en pffffffff.
Vind iedereen, maar ja... je veranderd een ander niet, alleen jezelf, maar vandaag was het echt heel erg![]()
Humor gaat je redden de komende maanden.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:31 schreef Blues het volgende:
Als je haar als patiënt aan de tel krijgt moet je een week bijkomen
Dat doet het al mn hele leven, maar somsquote:Op woensdag 17 december 2025 18:34 schreef AnneX het volgende:
Humor gaat je redden de komende maanden.
Ik heb jou nooit aangeraden om AH erwtensoep te eten, da’s het laatste wat ik een ander zou aandoen. En ik kan wel zeggen, je bent welkom (en dat ben jequote:Op woensdag 17 december 2025 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Door Kaatjes schuld heb ik net ontzettend vieze AH erwtensoep op
Ik dacht dat het zou zijn als met seks en pizza, maar dat viel vies tegenquote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit aangeraden om AH erwtensoep te eten, da’s het laatste wat ik een ander zou aandoen. En ik kan wel zeggen, je bent welkom (en dat ben je) maar ik heb zo het vermoeden dat je toch voor de vieze AH erwtensoep kiest
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zou zijn als met seks en pizza, maar dat viel vies tegen
En ik hou het gewoon op dat je veeeeeel te ver weg woont
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zou zijn als met seks en pizza, maar dat viel vies tegen
Eten was geslaagd, onverwacht veel amuses en alles was ook erg lekker. De afgelopen maanden las ik wat klachten over onervaren personeel maar daar merkten we nu niets van. En ze hadden ook nog leuke dingetjes geregeld aangezien we vierden dat we 18 jaar samen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Oren zijn uitgespoten, het voelt nog wel wat raar maar ik hoor in ieder geval weer een stuk meer.
Zometeen eten bij Mystique in de Efteling. Het nieuwe restaurant waar ze hopen ooit een ster voor te krijgen.
Kan wel slecht zijn, maar is toch bevredigend.quote:
Lief dat je het vraagt! Een stuk beter gelukkig. Soms jeukt het nog wel een beetje, maar het grootste deel van de tijd nietquote:Op woensdag 17 december 2025 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, hoe is het met de jeuk eigenlijk?
Klinkt allemaal toch als een lekkere buffel-eindsprint zo aan het end van het jaarquote:Op woensdag 17 december 2025 22:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik het al had gemeld maar vandaag is derde en laatste (grote) machine met een kraanwagen geleverd. Toen een groot bouwdeel er bovenop gezet (nee er staat morgen niet in de Tubantia @:fietsie ) wat langer duurde dan verwacht. Toen lang doorgegaan met kabel ladders monteren en begonnen kabels te trekken. Er was beloofd dat dat dit jaar klaar zou zijn dus vanavond even wat langer door gegaan (20u).
Morgen nog even 7-13 werken dan huiswaarts. Dan heb ik vakantie.
Werd net leuk in het hotel. Een van de hotelkatten kwam sinds gisteren kopjes geven en de knapste serveerster die vorige week en week er voor - ze is er niet elke dag - het gezicht op onweer had staan maakte nu zowaar een praatje en moest lachen.
SPOILER: KerstmenuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:35 schreef borisz het volgende:
Laatste dag!
Nog wel volle vergadering en vanavond Kerstdiner.Maar als ik thuis kom is het dan ook direct klaar.
Het menuOmg ziet er lekker uitSPOILER: KerstmenuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.quote:Op donderdag 18 december 2025 06:23 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 het is te donker, ik heb je daglengte info nodig. Help!
Ik word hier altijd een beetje blij vanquote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.
Zonsopgang gaat nog 7 dagen iets later starten, maar, het gaat om een verschil van 4 minuten ten opzichte van nu dat het nog later gaat worden, dus we zijn bijna op het laatste punt! Dan is het eerst even stabiel dat tijdstip, en vanaf 5 januari wordt het weer steeds ietsjes vroeger licht. Tegen de tijd dat het 5 januari is, is het alweer een kwartier langer licht 's avonds dan nu!
Bij jou gaat het nog sneller denk ik? Het is natuurlijk wel langer donker voorlopig, maar de stappen in aantal minuten per keer zijn groter.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik word hier altijd een beetje blij van![]()
ik kijk uit naar een beetje rust aan het eind van het jaar, maar ben klaar om weer lekker aan de gang te gaan in januari
ook net besloten dat ik als we een week in Oslo zijn in Januari, even een dagje ga snowboarden.. geen skivakantie dit jaar, maar ik wil wel in de sneeuw
Meh zit nu bij de huisarts. Ik heb toch het gevoel dat er iets nog niet helemaal goed zit. Het gehoor is wel een stuk beter geworden maar nu is mijn gehele oor pijnlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:06 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
@:sarabi hoe is het met je oor?
Bah wat balen, wel fijn dat je zo snel terecht kan en hopelijk snel een oplossingquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meh zit nu bij de huisarts. Ik heb toch het gevoel dat er iets nog niet helemaal goed zit. Het gehoor is wel een stuk beter geworden maar nu is mijn gehele oor pijnlijk.
ja het is hier later EN eerder donkerquote:Op donderdag 18 december 2025 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij jou gaat het nog sneller denk ik? Het is natuurlijk wel langer donker voorlopig, maar de stappen in aantal minuten per keer zijn groter.
Hoe is skiën in Noorwegen? Ik heb alleen ervaring in Oostenrijk (en 1x in Tsjechië, maar in dat gebied valt volgens mij tegenwoordig niet meer genoeg sneeuw. Was wel een toffe O&N daar 20 jaar geleden!). Skiniveau zeer laag. Rode pistes zijn alleen te doen als ze lekker breed zijn, zeg maar.
Ontstokenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bah wat balen, wel fijn dat je zo snel terecht kan en hopelijk snel een oplossing
Oh neeeeequote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.
Zonsopgang gaat nog 7 dagen iets later starten, maar, het gaat om een verschil van 4 minuten ten opzichte van nu dat het nog later gaat worden, dus we zijn bijna op het laatste punt! Dan is het eerst even stabiel dat tijdstip, en vanaf 5 januari wordt het weer steeds ietsjes vroeger licht. Tegen de tijd dat het 5 januari is, is het alweer een kwartier langer licht 's avonds dan nu!
Goeie keuzequote:Op donderdag 18 december 2025 12:57 schreef Blues het volgende:
Kerstpakket uitgezocht op werk, zo'n kraampjes markt, er was heerlijk eten, heel druk, wel gezellig en geen stoelen om te zittenlastig als je iets zo lang kan staan *mopper
Slowcooker uitgezocht
Da’s geen beste baas zelfs ik heb wat gekregenquote:Op donderdag 18 december 2025 14:14 schreef flipsen het volgende:
Ook dit jaar weer geen kerstpakket, mijn baas is echt een gierige vrek wat dat betreft
Ik zal hem straks nog eens lief aankijken, misschien helpt hetquote:Op donderdag 18 december 2025 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s geen beste baas zelfs ik heb wat gekregen
Als je ze aan twee kanten 10 cm uit de hoek wil hangen, is het dus 170-10-10=150 van de linkerkant van je eerste foto naar de rechterkant van je derde. Dan haal je de breedte van de foto’s eraf: 150-40,5-40,5-40,5 =28,5quote:Op donderdag 18 december 2025 15:44 schreef AnneX het volgende:
Oh wat kan ik slecht rekenen.![]()
Twee dozen met lijsten met foto’s te voorschijn gehaald( uit de slaapkamer).
Uitgestald hier en daar in gang en kamers waar die komen te hangen.
Er zijn er drie die “bij elkaar” horen en een goed stuk muur waar het kan hangen in de gang.
Over een lengte van 170 cm. De lijsten zijn 40,5 cm breed.
Hóe veel afstand hou ik aan? Vanaf +/- 10 cm. uit de hoek naar rechts…
Dus: 8 of 10 cm. -lijst - ruimte - lijst - ruimte - lijst - 8 of 10 cm.
Geheel is 170 cm.
Hellup. Wie kan goed rekenen? MnX doet andere spannende dingen zoals opruimen.
P.S. deze sommen heb ik nooit gekund in mijn hele schoolse bestaan
niet. 😢
Misschien aan een voedselbank doneren? Gaf eetpakketten aan iemand die met mensen werkte die nooit iets extra’s konden kopen.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:51 schreef Tuindier het volgende:
Ons kerstpakket is weer een verzameling matig eten met matige spullen. Voelt ondankbaar maar het is zo’n verspilling, ik snap echt niet hoe iemand dit een goed idee kan vinden.
De spullen gaan hier meestal al naar de kringloop, goed idee om het eten ook gewoon te doneren.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien aan een voedselbank doneren? Gaf eetpakketten aan iemand die met mensen werkte die nooit iets extra’s konden kopen.
💐quote:Op donderdag 18 december 2025 15:54 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je ze aan twee kanten 10 cm uit de hoek wil hangen, is het dus 170-10-10=150 van de linkerkant van je eerste foto naar de rechterkant van je derde. Dan haal je de breedte van de foto’s eraf: 150-40,5-40,5-40,5 =28,5
Dat verdeel je over twee tussenruimtes: 28,5/2=14,25.
Als ze op 1 haakje moeten, moeten de haakjes op 25,5 en 79,25 en 134 cm vanaf een van de zijkanten.
Jup, en werd uiteindelijk ook werken tot 14:15quote:Op donderdag 18 december 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Klinkt allemaal toch als een lekkere buffel-eindsprint zo aan het end van het jaar
En als @Tuindier niet beschikbaar is: dit zijn echt van die vragen die je heel makkelijk aan ChatGPT steltquote:Op donderdag 18 december 2025 15:44 schreef AnneX het volgende:
Oh wat kan ik slecht rekenen.![]()
Twee dozen met lijsten met foto’s te voorschijn gehaald( uit de slaapkamer).
Uitgestald hier en daar in gang en kamers waar die komen te hangen.
Er zijn er drie die “bij elkaar” horen en een goed stuk muur waar het kan hangen in de gang.
Over een lengte van 170 cm. De lijsten zijn 40,5 cm breed.
Hóe veel afstand hou ik aan? Vanaf +/- 10 cm. uit de hoek naar rechts…
Dus: 8 of 10 cm. -lijst - ruimte - lijst - ruimte - lijst - 8 of 10 cm.
Geheel is 170 cm.
Hellup. Wie kan goed rekenen? MnX doet andere spannende dingen zoals opruimen.
P.S. deze sommen heb ik nooit gekund in mijn hele schoolse bestaan
niet. 😢
Maar ChatGPT uitgebreiderquote:Op donderdag 18 december 2025 17:03 schreef AnneX het volgende:
Oh kijk…alleen de respons van een mens is echter
Het is nu helemaal klaar. Was mijn eigen keus ook hoor, je mag er zo nog een jaar over doen. Maar ik voel gewoon de verbetering en de rest moet ik nu gewoon zelf blijven doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Laatste alweer @:gcjoel! Heb je het gevoel dat het je heeft geholpen? Is het nu dan ook helemaal klaar of heb je nog wat anders?
Kerstpakket: van de werkgever algemeen krijg ik punten om in te wisselen in een webshop, maar er zit eigenlijk nooit iets tussen dat ik echt wil hebben, ondanks best veel keus. Maar ze passen het assortiment ook af en toe aan, zo eens kijken of er inmiddels wel wat leuks tussen zit. Je kan helaas geen kadobon ergens voor kiezen ofzo. Echt jammer. Van mijn afdeling kreeg ik een zakje mini Tony Chocolonely en een vvv kadobon. Daar ben ik wel super blij mee, kun je altijd wel ergens gebruiken waar je wat wil kopen.
Ik ben met ChatGPT samen aan het kijken wat de beste zwembadbodemstofzuigrobot (3x woordwaarde!) voor ons is. We zijn er nu wel uit, maar ik vind de kosten van net geen 1000 euro toch wat aan de hoge kantquote:Op donderdag 18 december 2025 17:14 schreef AnneX het volgende:
😂 zó veel opties!
Op het oog staan de lijsten uitgelijnd tegen de muur. Toch wilde ik even zeker weten.
Fok! kan anders ook wel opdoeken dan.
Desondanks…dank voor het vragen aan Chat.
Ofschoon een nerd vriend ooit de zoektocht naar een andere auto zo heeft aangepakt. En de eerste de beste suggestie daaruit volgend op de markt…die werd het.
Wat fijn dat je de verbetering voelt, en zodanig dat het ook echt klaar voelt daar! In wat voor situaties merk je het het meest? Als je dat wil delen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is nu helemaal klaar. Was mijn eigen keus ook hoor, je mag er zo nog een jaar over doen. Maar ik voel gewoon de verbetering en de rest moet ik nu gewoon zelf blijven doen.
Sociale situaties kan ik nu beter aan, ik durf meer te zeggen en te vragen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je de verbetering voelt, en zodanig dat het ook echt klaar voelt daar! In wat voor situaties merk je het het meest? Als je dat wil delen natuurlijk!
Dan komt ie op 6 januari pas terugquote:Op donderdag 18 december 2025 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb @:z80 al een tijdje niet gezien? Zou hij weer naar het Oosten zijn?
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan komt ie op 6 januari pas terug
[..]
[..]
Dat werd 22:35 op de zaak. Inclusief keer tanken+pissen en 40 minuten McDonald #laagvliegenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, en werd uiteindelijk ook werken tot 14:15
Mistig in D. Kunnen we geen 180 meer rijden23:30 thuis lijkt het nu.
Dat klinkt goed zegquote:Op donderdag 18 december 2025 17:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sociale situaties kan ik nu beter aan, ik durf meer te zeggen en te vragen bijvoorbeeld.
Heel simpel voorbeeld, als er iets niet goed is bij uit eten, zou ik voorheen nooit iets durven zeggen. Nu wel.
En ik heb heel veel last van schema ongedisciplineerde kind. Dat heb ik uiteraard nog steeds maar ik weet nu wanneer het er is. En ik weet dan ook wat helpend is voor mijzelf om dan wel te doen bijvoorbeeld.
Dus ook al heb ik er geen zin in, toch even die spullen opruimen. Of toch gaan sporten. Enz.
Dit is het een beetje globaal en kort gezegd
Damn, wat een luxequote:Op donderdag 18 december 2025 16:27 schreef Barreltje het volgende:
hier ook kerstpakket opgehaald. het is hier normaal dat er een site is waar uit 10-30 dingen gekozen kan worden.. hangt een beetje van het bedrijf af hoeveel..
ik koos dit jaar 2 royal cph schalen, collega had een koffer set, er was ook een noisecancelling headphones, een design lamp, een tafeltennis set en nog wat dingen die ik vergeten ben
Eh whutquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een inlog voor een webshop waar ik voor 800 punten iets mag uitzoeken, waaronder een cadeaubon voor 80 euro die je dan kan inwisselen voor een bol-kadobon van 80 euro.
Hoezo digitale werkverschaffing?
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:35 schreef Blues het volgende:
Dank voor de feliesHij kreeg van mij een zingend filmpje vanuit de auto van gisteravond tijdens het lange wachten voor een stoplicht bij werk
( Wij sturen altijd zingende filmpjes naar kinderen en kleinkinderen, nu kreeg hij er ook ! )
Een Zeurkalenderen oudhollands snoep van me
En hij heeft vrijgenomen van vrijwilligerswerk. We hebben allebei een zaterdaggevoel omdat we op nu allebei op vrijdag vrij zijn.
en ik ben blij dat hij er nog is en hij zijn verjaardag weer kan vieren
Die heb ik een keer gehad. Was nog een gedoetje om code naar code te vertalen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een inlog voor een webshop waar ik voor 800 punten iets mag uitzoeken, waaronder een cadeaubon voor 80 euro die je dan kan inwisselen voor een bol-kadobon van 80 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik heb dit jaar twee cadeaubonnen gekregen. Eentje kon deed het bij Elektramat terwijl dat wel was aangegeven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Laat haar wel oppassen met een hijab en mixers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Vervelend @:Jan_onderwater Hopelijk slaat de AB snel aan!
Over AB gesproken, doet het al wat bij jou @:sarabi ?
Zie net een filmpje op Instagram. Dochter van vrienden is op haar opleiding oliebollen aan het verkopen. Hijab om en een kerstmuts daaroptoppunt van integratie
VERBOTEN!! (als je in Amersfoort woont)quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Houtkachel heeft het ondertussen lekker warm gekregen in de woonkamer
Let it workquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, had al enige dagen een pijnlijke hoest, kon vanmorgen bij de HA terecht, longontsteking en nu zware antibiotica
Ah dat is ruk, beterschap ; hier is de longontsteking-na-ellende na 6 maanden eindelijk grotendeels weg.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, had al enige dagen een pijnlijke hoest, kon vanmorgen bij de HA terecht, longontsteking en nu zware antibiotica
Nein. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
VERBOTEN!! (als je in Amersfoort woont)
Eerste boetes uitgedeeld voor gebruik houtkachel tijdens stookverbod
quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:53 schreef Sarabi het volgende:
@:Kaatje1 ik had het volgens mij verkeerd gehoordhet is geen AB maar zure oordruppels. Tot nu toe merk ik helaas nog geen verbetering.
Als je buren last hebben van je kachel hebben zij eerst een probleem.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nein. Gelukkig niet.
Als mijn buren actie ondernemen tegen m'n kachel heb ik een probleem.
Je bedoelt 'voor die er last van kunnen hebben staat mijn hele hut in de fik!' ?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nein. Gelukkig niet.
Ik hoop niet dat het zover komtquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt 'voor die er last van kunnen hebben staat mijn hele hut in de fik!' ?
Die gaan dan als de brandweerquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nein. Gelukkig niet.
Achja er zijn ergere dingen en ik moet ook 1 a 2 weken druppelen dus misschien niet raar dat het nog geen effect heeft na 1,5 dag.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap @:Jan_Onderwater en @:Sarabi![]()
Nou ik vind best dat jij en B even een bus kunnen huren en die wasmachine naar zolder kunnen tillen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:23 schreef Tele6 het volgende:
We zijn nu echt bijna ingepakt.
B heeft weer drie dozen elektronisch afval van zijn huis naar de stort gebracht.
Ik ben nu ook tussen de dozen door het appartement alvast aan het poetsen. Maar ik verwacht dat we ook een keertje ernaar terug moeten, op z'n minst om te dweilen want met de verhuizing zal er genoeg naar binnen gelopen worden.
Vanavond gaan de spullen naar mijn broertje. Ik kijk niet uit naar het verslepen van de wasmachine maar hij zal het zwaarste werk mogen doen, want hij wilde die wasmachine hebben
inb4 broertje iets anders te doen hadquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:23 schreef Tele6 het volgende:
We zijn nu echt bijna ingepakt.
B heeft weer drie dozen elektronisch afval van zijn huis naar de stort gebracht.
Ik ben nu ook tussen de dozen door het appartement alvast aan het poetsen. Maar ik verwacht dat we ook een keertje ernaar terug moeten, op z'n minst om te dweilen want met de verhuizing zal er genoeg naar binnen gelopen worden.
Vanavond gaan de spullen naar mijn broertje. Ik kijk niet uit naar het verslepen van de wasmachine maar hij zal het zwaarste werk mogen doen, want hij wilde die wasmachine hebben
ik ga zo ook even op zoek naar steaks, want chef wil die voor het weekend..quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef fietsie het volgende:
Ik ben een avondje alleen thuis, en bij het naar huis gaan liep ik tegen twee entrecotes aan.
Die liggen nu op kamertemperatuur te komen
"wij snijden ze nooit zwaarder dan 3 ons want anders raken we ze aan de straatstenen niet kwijt" was wel een gevalletje 'jammer' toen ik vroeg om 2 dikke.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ga zo ook even op zoek naar steaks, want chef wil die voor het weekend..
Kant en klaar gesneden is sowieso jammer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
"wij snijden ze nooit zwaarder dan 3 ons want anders raken we ze aan de straatstenen niet kwijt" was wel een gevalletje 'jammer' toen ik vroeg om 2 dikke.
Per stuk vacuum. Snijden kon wel, morgenochtend.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kant en klaar gesneden is sowieso jammer.
Veel lichter moet ook niet, dan is het carpaccio
Klinkt als mensen die geen gelegenheid/geld hebben voor fatsoenlijk hout en bouwcontainers plunderen voor pallets? Ja dat is niet altijd mooi droog en onbehandeldquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat vervelend @:sarabi maar misschien heeft het even tijd nodig
@:vanyel hier tegenover ook stokers, is een kunstenaarscollectief die “back to basics” willen wonen en voor gezelligheid, warmte en koken buiten vuurtjes stoken. Regelmatig dat ik in de zomer ‘s avonds niet buiten kan zitten door de stank.
Ik kreeg ook ooit een cadeaubon waarmee ik een cadeaubon kon uitzoeken. Als je dan een eckte cadeaubon wilde opv een digitale, dan kostte dat ook nog 5 euro.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Ik kon met mijn kerstpakketpunten ook bonnen kopen. Die vond ik allemaal maar matig, maar gelukkig kon ik met een van de bonnen ook andere bonnen kopen. In die ronde heb ik maar een Gall en Gall bon gekozen want bijna alle andere opties waren ook weer bonnen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ook ooit een cadeaubon waarmee ik een cadeaubon kon uitzoeken. Als je dan een eckte cadeaubon wilde opv een digitale, dan kostte dat ook nog 5 euro.
Ouch...quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe hond, ook gewoon een mastin, springt dus rustig over twee meter hoge hekken heen. En maakt deuren open. Bijvoorbeeld om bij de buren naar binnen te lopen en daar de brokjes van hun hond op te eten.
Of zoals vanmiddag, om 12 van de 25 kippen uit te moorden![]()
De buurvrouw zat in de keuken en zag ineens kippen door de lucht geyeet worden
Nouja die van hun wint het nog wel met onze kippen hoor (alleen niet in één keer... ).quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Of, 12 kippen weg.
Daar valt nog wel eea aan op te voeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |