Als je ze aan twee kanten 10 cm uit de hoek wil hangen, is het dus 170-10-10=150 van de linkerkant van je eerste foto naar de rechterkant van je derde. Dan haal je de breedte van de foto’s eraf: 150-40,5-40,5-40,5 =28,5quote:Op donderdag 18 december 2025 15:44 schreef AnneX het volgende:
Oh wat kan ik slecht rekenen.![]()
Twee dozen met lijsten met foto’s te voorschijn gehaald( uit de slaapkamer).
Uitgestald hier en daar in gang en kamers waar die komen te hangen.
Er zijn er drie die “bij elkaar” horen en een goed stuk muur waar het kan hangen in de gang.
Over een lengte van 170 cm. De lijsten zijn 40,5 cm breed.
Hóe veel afstand hou ik aan? Vanaf +/- 10 cm. uit de hoek naar rechts…
Dus: 8 of 10 cm. -lijst - ruimte - lijst - ruimte - lijst - 8 of 10 cm.
Geheel is 170 cm.
Hellup. Wie kan goed rekenen? MnX doet andere spannende dingen zoals opruimen.
P.S. deze sommen heb ik nooit gekund in mijn hele schoolse bestaan
niet. 😢
Misschien aan een voedselbank doneren? Gaf eetpakketten aan iemand die met mensen werkte die nooit iets extra’s konden kopen.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:51 schreef Tuindier het volgende:
Ons kerstpakket is weer een verzameling matig eten met matige spullen. Voelt ondankbaar maar het is zo’n verspilling, ik snap echt niet hoe iemand dit een goed idee kan vinden.
De spullen gaan hier meestal al naar de kringloop, goed idee om het eten ook gewoon te doneren.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien aan een voedselbank doneren? Gaf eetpakketten aan iemand die met mensen werkte die nooit iets extra’s konden kopen.
💐quote:Op donderdag 18 december 2025 15:54 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je ze aan twee kanten 10 cm uit de hoek wil hangen, is het dus 170-10-10=150 van de linkerkant van je eerste foto naar de rechterkant van je derde. Dan haal je de breedte van de foto’s eraf: 150-40,5-40,5-40,5 =28,5
Dat verdeel je over twee tussenruimtes: 28,5/2=14,25.
Als ze op 1 haakje moeten, moeten de haakjes op 25,5 en 79,25 en 134 cm vanaf een van de zijkanten.
Jup, en werd uiteindelijk ook werken tot 14:15quote:Op donderdag 18 december 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Klinkt allemaal toch als een lekkere buffel-eindsprint zo aan het end van het jaar
En als @Tuindier niet beschikbaar is: dit zijn echt van die vragen die je heel makkelijk aan ChatGPT steltquote:Op donderdag 18 december 2025 15:44 schreef AnneX het volgende:
Oh wat kan ik slecht rekenen.![]()
Twee dozen met lijsten met foto’s te voorschijn gehaald( uit de slaapkamer).
Uitgestald hier en daar in gang en kamers waar die komen te hangen.
Er zijn er drie die “bij elkaar” horen en een goed stuk muur waar het kan hangen in de gang.
Over een lengte van 170 cm. De lijsten zijn 40,5 cm breed.
Hóe veel afstand hou ik aan? Vanaf +/- 10 cm. uit de hoek naar rechts…
Dus: 8 of 10 cm. -lijst - ruimte - lijst - ruimte - lijst - 8 of 10 cm.
Geheel is 170 cm.
Hellup. Wie kan goed rekenen? MnX doet andere spannende dingen zoals opruimen.
P.S. deze sommen heb ik nooit gekund in mijn hele schoolse bestaan
niet. 😢
Maar ChatGPT uitgebreiderquote:Op donderdag 18 december 2025 17:03 schreef AnneX het volgende:
Oh kijk…alleen de respons van een mens is echter
Het is nu helemaal klaar. Was mijn eigen keus ook hoor, je mag er zo nog een jaar over doen. Maar ik voel gewoon de verbetering en de rest moet ik nu gewoon zelf blijven doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Laatste alweer @:gcjoel! Heb je het gevoel dat het je heeft geholpen? Is het nu dan ook helemaal klaar of heb je nog wat anders?
Kerstpakket: van de werkgever algemeen krijg ik punten om in te wisselen in een webshop, maar er zit eigenlijk nooit iets tussen dat ik echt wil hebben, ondanks best veel keus. Maar ze passen het assortiment ook af en toe aan, zo eens kijken of er inmiddels wel wat leuks tussen zit. Je kan helaas geen kadobon ergens voor kiezen ofzo. Echt jammer. Van mijn afdeling kreeg ik een zakje mini Tony Chocolonely en een vvv kadobon. Daar ben ik wel super blij mee, kun je altijd wel ergens gebruiken waar je wat wil kopen.
Ik ben met ChatGPT samen aan het kijken wat de beste zwembadbodemstofzuigrobot (3x woordwaarde!) voor ons is. We zijn er nu wel uit, maar ik vind de kosten van net geen 1000 euro toch wat aan de hoge kantquote:Op donderdag 18 december 2025 17:14 schreef AnneX het volgende:
😂 zó veel opties!
Op het oog staan de lijsten uitgelijnd tegen de muur. Toch wilde ik even zeker weten.
Fok! kan anders ook wel opdoeken dan.
Desondanks…dank voor het vragen aan Chat.
Ofschoon een nerd vriend ooit de zoektocht naar een andere auto zo heeft aangepakt. En de eerste de beste suggestie daaruit volgend op de markt…die werd het.
Wat fijn dat je de verbetering voelt, en zodanig dat het ook echt klaar voelt daar! In wat voor situaties merk je het het meest? Als je dat wil delen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is nu helemaal klaar. Was mijn eigen keus ook hoor, je mag er zo nog een jaar over doen. Maar ik voel gewoon de verbetering en de rest moet ik nu gewoon zelf blijven doen.
Sociale situaties kan ik nu beter aan, ik durf meer te zeggen en te vragen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je de verbetering voelt, en zodanig dat het ook echt klaar voelt daar! In wat voor situaties merk je het het meest? Als je dat wil delen natuurlijk!
Dan komt ie op 6 januari pas terugquote:Op donderdag 18 december 2025 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb @:z80 al een tijdje niet gezien? Zou hij weer naar het Oosten zijn?
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan komt ie op 6 januari pas terug
[..]
[..]
Dat werd 22:35 op de zaak. Inclusief keer tanken+pissen en 40 minuten McDonald #laagvliegenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, en werd uiteindelijk ook werken tot 14:15
Mistig in D. Kunnen we geen 180 meer rijden23:30 thuis lijkt het nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |