Ouch...quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe hond, ook gewoon een mastin, springt dus rustig over twee meter hoge hekken heen. En maakt deuren open. Bijvoorbeeld om bij de buren naar binnen te lopen en daar de brokjes van hun hond op te eten.
Of zoals vanmiddag, om 12 van de 25 kippen uit te moorden![]()
De buurvrouw zat in de keuken en zag ineens kippen door de lucht geyeet worden
Nouja die van hun wint het nog wel met onze kippen hoor (alleen niet in één keer... ).quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Of, 12 kippen weg.
Daar valt nog wel eea aan op te voeden
Wanneer moet je het huis opleveren? Je kan toch best eea laten staanquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:22 schreef Tele6 het volgende:
Wasmachine is op bestemming
Broertje was keurig op de afgesproken tijd hier, heeft keurig gesjouwd wat hij moest sjouwen
Hij heeft van onderaf de wasmachine zijn trap op getild en ik van bovenaf. Soepel was anders maar de muren waren toch al beschadigd dus maakt niet uit
Inmiddels zit B zich op te winden over of alles wel in de bus gaat passen. 30 dozen, plus 2 kasten en een kastje, plus bank, plus schommelstoel en 2 fietsen, in een 11 m³ bus. Ik denk, we komen er morgen wel achter en als het niet gaat, dan rijden we een andere keer nog een keer. Meer kun je er nu niet aan doen toch?
Ik heb een koper voor m'n bed gevonden en ze komen die morgen ook meteen halendat is wel echt handig, hoef ik niet meer terug daarvoor.
Nog niks van de verhuurder gehoord, ben benieuwd of dat tot het volgende jaar duurt. Mijn aangetekende mail is wel ontvangen dus de opzegging gaat gewoon door.
Twaal- luf 😳 Moet je die nu vergoeden?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe hond, ook gewoon een mastin, springt dus rustig over twee meter hoge hekken heen. En maakt deuren open. Bijvoorbeeld om bij de buren naar binnen te lopen en daar de brokjes van hun hond op te eten.
Of zoals vanmiddag, om 12 van de 25 kippen uit te moorden![]()
De buurvrouw zat in de keuken en zag ineens kippen door de lucht geyeet worden
Dat is zwaar k* @Jan_Onderwater Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, had al enige dagen een pijnlijke hoest, kon vanmorgen bij de HA terecht, longontsteking en nu zware antibiotica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De flashmob morgenmiddag laat ik aan mij voorbij gaan, denk ik.
Nog het een en ander voor te bereiden voor de buurtborrel in ons huis.
1 februari pas. Want ik vond 1 januari te kort. Dus idd hebben we nog genoeg tijd en we kunnen eventueel zelfs de laatste dozen een keer met de auto halen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer moet je het huis opleveren? Je kan toch best eea laten staan
quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:29 schreef AnneX het volgende:
Hup Tele …succes morgen met de verhuisklus!
‘Moet’ je ook nog werken de komende weken of ben je vrij tot Nieuwjaar?
Vanavond nog lichtjes gescoord om om de schouders te hangen tijdens het kwelen van de kerstliedjes. Best veel publiek bij de twee optredens en een goed geluid. Iemand wilde info en zei het leuk te vinden om zich aan te melden. 🎶Dankjewel! Ik moet in de dagen voor kerst nog 2 dagen werken. Thuis, want kantoor is wel dicht. Dus de eerste 2 dagen thuiswerken in nieuwe huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De flashmob morgenmiddag laat ik aan mij voorbij gaan, denk ik.
Nog het een en ander voor te bereiden voor de buurtborrel in ons huis.
Fijn dat jullie optredens goed gingen en veel plezier met buurtborrel!
Moeten niet maar dat gaan we wel doen ja. Maar een kip die nog niet in stukjes is, is goedkoper dan een kip van de Hanos he.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Twaal- luf 😳 Moet je die nu vergoeden?
En daar springt Hont overheen!?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moeten niet maar dat gaan we wel doen ja. Maar een kip die nog niet in stukjes is, is goedkoper dan een kip van de Hanos he.
We gaan waarschijnlijk ook een derde schrikdraad apparaat kopen maar nu voor de hont:')
Hier was het echt heel dichte mistquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:15 schreef borisz het volgende:
Mogge. Vroeg in de trein
Inmiddels Dordt voorbij. Op naar Goes 🤓
Wat een mist. Al is in Zeeland geen code geel ivm de mist.
Inmiddels in Bergen op Zoom en hier is de mist zo goed als opgetrokken. Maar idd vanmorgen bij de bushalte zie je alleen maar een paar lichtjes dichtbij komen ipv de bus die je anders van verre ziet aankomen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier was het echt heel dichte mistVanuit de trein zag je niets en op de fiets was het ook maar beperkt zicht. Voelt altijd wel wat onheilspellend, griezelig. Maar dan op een leuke manier.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:15 schreef borisz het volgende:
Mogge. Vroeg in de trein
Inmiddels Dordt voorbij. Op naar Goes 🤓
Wat een mist. Al is in Zeeland geen code geel ivm de mist.
Zwaaiquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Mist is inderdaad zo goed als opgetrokken nu we Zeeland binnen rijden.
Hier ook, jammer dat ik nog geen camera heb liggen in D. Ondanks mist kon ik m'n kachel niet ruiken toen ik even naar de bakker fietste.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Hier nog volop mist.
Gefeliciteerd @:vlindertje89
Het idee is dat we die of boven het hek plaatsen, of een meter er voor zodat ze er niet meer overheen kan springenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Zwaai![]()
Gefeliciteerd @:vlindertje89! Moge je nieuwe jaar je maar nog meer prachtige overwinningen brengen
New year new Vlindertje!quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]![]()
Bedankt allemaal!![]()
Team uitje was erg gezellig. Ik werd om 7.45 uit bed geklopt door de pakketbezorger die een doos met ballon en kaart en wat badspul van mn ouders kwam brengen, die belde ik toen even, en die zeiden ook nog dat ze merken dat ik de laatste tijd beter in mn vel zit. Veel vrolijker ben, veel meer doe enzo. Op naar een jaar met nog veel meer van dat inderdaad!
Teamuitje was erg gezellig, maar met 18 in een akoestisch niet zo gunstige ruimte en spelletjes enzo was ook behoorlijk intensief. Ging rond 22.30 naar huis, maar sliep laat en wat onrustig en was 6.30 al wakker. Maar ben na pakket uitpakken weer in bed gedoken met onderweg naar liefde. Zo maar eens opstaan, wat boodschappen doen en de woonkamer beetje opruimen voor bezoek. En dan lekker robot aan het werk zetten en op de bank chillen.
Heb je ook robots van dat failliete merk?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
En dan lekker robot aan het werk zetten
Zeg dat wel, zeker voor ons. Wij hebben normaal een heel ander ritme.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was best vroeg @:borisz en @:sarabi
Nopequote:Op zaterdag 20 december 2025 11:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je ook robots van dat failliete merk?
Je moet naar Zwolle, zonder dollequote:Op zaterdag 20 december 2025 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zeker voor ons. Wij hebben normaal een heel ander ritme.
Mijn wallen hadden zelfs wallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een stralend blauwe dag, dus lekker de ramen en deuren open om even te luchten
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |