Dat klinkt goed zegquote:Op donderdag 18 december 2025 17:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sociale situaties kan ik nu beter aan, ik durf meer te zeggen en te vragen bijvoorbeeld.
Heel simpel voorbeeld, als er iets niet goed is bij uit eten, zou ik voorheen nooit iets durven zeggen. Nu wel.
En ik heb heel veel last van schema ongedisciplineerde kind. Dat heb ik uiteraard nog steeds maar ik weet nu wanneer het er is. En ik weet dan ook wat helpend is voor mijzelf om dan wel te doen bijvoorbeeld.
Dus ook al heb ik er geen zin in, toch even die spullen opruimen. Of toch gaan sporten. Enz.
Dit is het een beetje globaal en kort gezegd
Damn, wat een luxequote:Op donderdag 18 december 2025 16:27 schreef Barreltje het volgende:
hier ook kerstpakket opgehaald. het is hier normaal dat er een site is waar uit 10-30 dingen gekozen kan worden.. hangt een beetje van het bedrijf af hoeveel..
ik koos dit jaar 2 royal cph schalen, collega had een koffer set, er was ook een noisecancelling headphones, een design lamp, een tafeltennis set en nog wat dingen die ik vergeten ben
Eh whutquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een inlog voor een webshop waar ik voor 800 punten iets mag uitzoeken, waaronder een cadeaubon voor 80 euro die je dan kan inwisselen voor een bol-kadobon van 80 euro.
Hoezo digitale werkverschaffing?
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:35 schreef Blues het volgende:
Dank voor de feliesHij kreeg van mij een zingend filmpje vanuit de auto van gisteravond tijdens het lange wachten voor een stoplicht bij werk
( Wij sturen altijd zingende filmpjes naar kinderen en kleinkinderen, nu kreeg hij er ook ! )
Een Zeurkalenderen oudhollands snoep van me
En hij heeft vrijgenomen van vrijwilligerswerk. We hebben allebei een zaterdaggevoel omdat we op nu allebei op vrijdag vrij zijn.
en ik ben blij dat hij er nog is en hij zijn verjaardag weer kan vieren
Die heb ik een keer gehad. Was nog een gedoetje om code naar code te vertalen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een inlog voor een webshop waar ik voor 800 punten iets mag uitzoeken, waaronder een cadeaubon voor 80 euro die je dan kan inwisselen voor een bol-kadobon van 80 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik heb dit jaar twee cadeaubonnen gekregen. Eentje kon deed het bij Elektramat terwijl dat wel was aangegeven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef sigme het volgende:
Laat haar wel oppassen met een hijab en mixers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Vervelend @:Jan_onderwater Hopelijk slaat de AB snel aan!
Over AB gesproken, doet het al wat bij jou @:sarabi ?
Zie net een filmpje op Instagram. Dochter van vrienden is op haar opleiding oliebollen aan het verkopen. Hijab om en een kerstmuts daaroptoppunt van integratie
VERBOTEN!! (als je in Amersfoort woont)quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Houtkachel heeft het ondertussen lekker warm gekregen in de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |