abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219521643
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:42 schreef Barreltje het volgende:
18!!!! _O_ _O_
Onze relatie is volwassen geworden :D
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 22:58:56 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219522453
Geen idee of ik het al had gemeld maar vandaag is derde en laatste (grote) machine met een kraanwagen geleverd. Toen een groot bouwdeel er bovenop gezet (nee er staat morgen niet in de Tubantia @fietsie ) wat langer duurde dan verwacht. Toen lang doorgegaan met kabel ladders monteren en begonnen kabels te trekken. Er was beloofd dat dat dit jaar klaar zou zijn dus vanavond even wat langer door gegaan (20u).

Morgen nog even 7-13 werken dan huiswaarts. Dan heb ik vakantie.

Werd net leuk in het hotel. Een van de hotelkatten kwam sinds gisteren kopjes geven en de knapste serveerster die vorige week en week er voor - ze is er niet elke dag - het gezicht op onweer had staan maakte nu zowaar een praatje en moest lachen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219522529
@vlindertje89, hoe is het met de jeuk eigenlijk?
Spoilers!
pi_219522789
Oh oh fok gaat down!? Zó traaaaaag.
pi_219522870
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, hoe is het met de jeuk eigenlijk?
Lief dat je het vraagt! Een stuk beter gelukkig. Soms jeukt het nog wel een beetje, maar het grootste deel van de tijd niet :).

Heeeel voorzichtig lijkt het er ook op dat het links ietsjes aan het verbeteren is. Rechts nog niet, daar werd het eerst meer maar lijkt het nu een beetje stabiel te worden. Dus ik hoop echt erg dat het doorzet met verbeteren links en ook gaat verbeteren rechts en ik de antibiotica kan ontwijken. Het ziet er nu écht niet uit, en ik geef echt verdomd weinig daarom maar zelfs ik vind dit niet heel chill. Dus verbetering is zeer welkom.
pi_219523124
@vlindertje89 het is te donker, ik heb je daglengte info nodig. Help!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 18 december 2025 @ 06:33:18 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219523132
Mogguh
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219523209
Goedemorgen!

@Sarabi hoe is het met je oor?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219523212
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik het al had gemeld maar vandaag is derde en laatste (grote) machine met een kraanwagen geleverd. Toen een groot bouwdeel er bovenop gezet (nee er staat morgen niet in de Tubantia @:fietsie ) wat langer duurde dan verwacht. Toen lang doorgegaan met kabel ladders monteren en begonnen kabels te trekken. Er was beloofd dat dat dit jaar klaar zou zijn dus vanavond even wat langer door gegaan (20u).

Morgen nog even 7-13 werken dan huiswaarts. Dan heb ik vakantie.

Werd net leuk in het hotel. Een van de hotelkatten kwam sinds gisteren kopjes geven en de knapste serveerster die vorige week en week er voor - ze is er niet elke dag - het gezicht op onweer had staan maakte nu zowaar een praatje en moest lachen.
Klinkt allemaal toch als een lekkere buffel-eindsprint zo aan het end van het jaar ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219523234
Vroeg :O

Morgen uitslaap O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 december 2025 @ 07:35:48 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219523316
Laatste dag!
Nog wel volle vergadering en vanavond Kerstdiner. :) Maar als ik thuis kom is het dan ook direct klaar.

Het menu
SPOILER: Kerstmenu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219523338
Ugh. Om 3 uur uit bed geweest omdat arm. Om half 6 ook. Daarna toch nog 2 uurtjes geslapen en net voor de wekker wakker.

Moe.

Uitdagendste dag is vandaag.

Nog 2 dagen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219523361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:35 schreef borisz het volgende:
Laatste dag!
Nog wel volle vergadering en vanavond Kerstdiner. :) Maar als ik thuis kom is het dan ook direct klaar.

Het menu
SPOILER: Kerstmenu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg ziet er lekker uit
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_219523365
Op een donderdag werken zonder energievretende coll *G* *O* :muziek: w/ :Y en dan 3 dagen FREI
pi_219523506
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 06:23 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 het is te donker, ik heb je daglengte info nodig. Help!
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.
Zonsopgang gaat nog 7 dagen iets later starten, maar, het gaat om een verschil van 4 minuten ten opzichte van nu dat het nog later gaat worden, dus we zijn bijna op het laatste punt! Dan is het eerst even stabiel dat tijdstip, en vanaf 5 januari wordt het weer steeds ietsjes vroeger licht. Tegen de tijd dat het 5 januari is, is het alweer een kwartier langer licht 's avonds dan nu!
pi_219523656
Mogge

Mmm dat menu :9~ er ligt nog hele lekkere uiensoep in de vriezer.

Balen @Lonaa en sterkte vandaag

Jouw wakker worden was veel vervelender dan mijn nachtelijke avontuur. Er ging een piep, en de piep bleef piepen. Dus trapje gepakt en de rookmelder eraf gehaald, vervolgens bleef de piep o|O die bleek te komen van de koolmonoxidemelder. Daar nieuwe batterijen in gedaan en weg piep.
Straks iemand vragen om de rookmelder weer op te hangen (voor de zekerheid met ook een verse batterij) want eraf lukt wel er op lukt niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219523776
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.
Zonsopgang gaat nog 7 dagen iets later starten, maar, het gaat om een verschil van 4 minuten ten opzichte van nu dat het nog later gaat worden, dus we zijn bijna op het laatste punt! Dan is het eerst even stabiel dat tijdstip, en vanaf 5 januari wordt het weer steeds ietsjes vroeger licht. Tegen de tijd dat het 5 januari is, is het alweer een kwartier langer licht 's avonds dan nu!
Ik word hier altijd een beetje blij van O+
ik kijk uit naar een beetje rust aan het eind van het jaar, maar ben klaar om weer lekker aan de gang te gaan in januari

ook net besloten dat ik als we een week in Oslo zijn in Januari, even een dagje ga snowboarden.. geen skivakantie dit jaar, maar ik wil wel in de sneeuw O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219523908
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik word hier altijd een beetje blij van O+
ik kijk uit naar een beetje rust aan het eind van het jaar, maar ben klaar om weer lekker aan de gang te gaan in januari

ook net besloten dat ik als we een week in Oslo zijn in Januari, even een dagje ga snowboarden.. geen skivakantie dit jaar, maar ik wil wel in de sneeuw O+
Bij jou gaat het nog sneller denk ik? Het is natuurlijk wel langer donker voorlopig, maar de stappen in aantal minuten per keer zijn groter.

Hoe is skiën in Noorwegen? Ik heb alleen ervaring in Oostenrijk (en 1x in Tsjechië, maar in dat gebied valt volgens mij tegenwoordig niet meer genoeg sneeuw. Was wel een toffe O&N daar 20 jaar geleden!). Skiniveau zeer laag. Rode pistes zijn alleen te doen als ze lekker breed zijn, zeg maar :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219524033
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:06 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

@:sarabi hoe is het met je oor?
Meh zit nu bij de huisarts. Ik heb toch het gevoel dat er iets nog niet helemaal goed zit. Het gehoor is wel een stuk beter geworden maar nu is mijn gehele oor pijnlijk.
pi_219524139
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Meh zit nu bij de huisarts. Ik heb toch het gevoel dat er iets nog niet helemaal goed zit. Het gehoor is wel een stuk beter geworden maar nu is mijn gehele oor pijnlijk.
Bah wat balen, wel fijn dat je zo snel terecht kan en hopelijk snel een oplossing
pi_219524358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Bij jou gaat het nog sneller denk ik? Het is natuurlijk wel langer donker voorlopig, maar de stappen in aantal minuten per keer zijn groter.

Hoe is skiën in Noorwegen? Ik heb alleen ervaring in Oostenrijk (en 1x in Tsjechië, maar in dat gebied valt volgens mij tegenwoordig niet meer genoeg sneeuw. Was wel een toffe O&N daar 20 jaar geleden!). Skiniveau zeer laag. Rode pistes zijn alleen te doen als ze lekker breed zijn, zeg maar :+.
ja het is hier later EN eerder donker :) (sunrise @ 08:50 , Sunset @ 15:55) maar ze weten hier ook wel goed hoe daar mee om te gaan ( veel tijd voor familie,en gezelligheid en downtime), dus dat is wel fijn O+

ik heb nog niet eerder geboard in Noorwegen, wel gelangaufd in een ver verleden toen ik er woonde.. dus ik ben ook reuze benieuwd.. het is 2 uurtjes rijden van Oslo, en ik heb er al helemaal zin in!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219524492
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bah wat balen, wel fijn dat je zo snel terecht kan en hopelijk snel een oplossing
Ontstoken -O- antibiotica oordruppels gekregen.
En ja zeker fijn dat het nu zo snel kon.
Het systeem lag er wel uit dus het was nogal chaotisch.
pi_219524517
Wat een menu @borisz :Y)
Veel plezier!

De muziek filmpjes van zingen met 60 mensen gisteravond in Vreeswijk komen binnen.
Het klonk fantastisch! Nu kijk ik uit naar vrijdagavond en naar de flashmob zaterdag.

Om het jaar af te sluiten aten wij gister Indisch van een Indische kok met de Klushulp en vrouw gisteravond.
Lokaal, vers en smakelijk!

Blijkt zij mee te doen en zingt bij dezelfde Zangjuf op een andere dag.
“Bij welk groepje ben jij?” Wij komen op vanaf de kaasboer, wij vanaf de groenteman”…🎶
pi_219524561
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh neeeee
De avond is voor mij niet zon probleem. De ochtenden zijn dus voorlopig kut -O- -O-

Al moet ik bekennen dat ik, als ik dan eenmaal uit bed ben, het donker wel onwijs lekker rustgevend vind.
Misschien hou ik het nog wel 2 weken vol
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219524736
Balen @Sarabi hopelijk werkt de AB snel en is de pijn vlot weg.

Zo maar eens wat huishaten en eindelijk de broek afmaken en bedenken wat ik van de overvloed aan lappen stof die er nog liggen ga maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')