Lief dat je het vraagt! Een stuk beter gelukkig. Soms jeukt het nog wel een beetje, maar het grootste deel van de tijd nietquote:Op woensdag 17 december 2025 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, hoe is het met de jeuk eigenlijk?
Klinkt allemaal toch als een lekkere buffel-eindsprint zo aan het end van het jaarquote:Op woensdag 17 december 2025 22:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik het al had gemeld maar vandaag is derde en laatste (grote) machine met een kraanwagen geleverd. Toen een groot bouwdeel er bovenop gezet (nee er staat morgen niet in de Tubantia @:fietsie ) wat langer duurde dan verwacht. Toen lang doorgegaan met kabel ladders monteren en begonnen kabels te trekken. Er was beloofd dat dat dit jaar klaar zou zijn dus vanavond even wat langer door gegaan (20u).
Morgen nog even 7-13 werken dan huiswaarts. Dan heb ik vakantie.
Werd net leuk in het hotel. Een van de hotelkatten kwam sinds gisteren kopjes geven en de knapste serveerster die vorige week en week er voor - ze is er niet elke dag - het gezicht op onweer had staan maakte nu zowaar een praatje en moest lachen.
SPOILER: KerstmenuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 18 december 2025 07:35 schreef borisz het volgende:
Laatste dag!
Nog wel volle vergadering en vanavond Kerstdiner.Maar als ik thuis kom is het dan ook direct klaar.
Het menuOmg ziet er lekker uitSPOILER: KerstmenuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.quote:Op donderdag 18 december 2025 06:23 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 het is te donker, ik heb je daglengte info nodig. Help!
Ik word hier altijd een beetje blij vanquote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.
Zonsopgang gaat nog 7 dagen iets later starten, maar, het gaat om een verschil van 4 minuten ten opzichte van nu dat het nog later gaat worden, dus we zijn bijna op het laatste punt! Dan is het eerst even stabiel dat tijdstip, en vanaf 5 januari wordt het weer steeds ietsjes vroeger licht. Tegen de tijd dat het 5 januari is, is het alweer een kwartier langer licht 's avonds dan nu!
Bij jou gaat het nog sneller denk ik? Het is natuurlijk wel langer donker voorlopig, maar de stappen in aantal minuten per keer zijn groter.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik word hier altijd een beetje blij van![]()
ik kijk uit naar een beetje rust aan het eind van het jaar, maar ben klaar om weer lekker aan de gang te gaan in januari
ook net besloten dat ik als we een week in Oslo zijn in Januari, even een dagje ga snowboarden.. geen skivakantie dit jaar, maar ik wil wel in de sneeuw
Meh zit nu bij de huisarts. Ik heb toch het gevoel dat er iets nog niet helemaal goed zit. Het gehoor is wel een stuk beter geworden maar nu is mijn gehele oor pijnlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:06 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
@:sarabi hoe is het met je oor?
Bah wat balen, wel fijn dat je zo snel terecht kan en hopelijk snel een oplossingquote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meh zit nu bij de huisarts. Ik heb toch het gevoel dat er iets nog niet helemaal goed zit. Het gehoor is wel een stuk beter geworden maar nu is mijn gehele oor pijnlijk.
ja het is hier later EN eerder donkerquote:Op donderdag 18 december 2025 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij jou gaat het nog sneller denk ik? Het is natuurlijk wel langer donker voorlopig, maar de stappen in aantal minuten per keer zijn groter.
Hoe is skiën in Noorwegen? Ik heb alleen ervaring in Oostenrijk (en 1x in Tsjechië, maar in dat gebied valt volgens mij tegenwoordig niet meer genoeg sneeuw. Was wel een toffe O&N daar 20 jaar geleden!). Skiniveau zeer laag. Rode pistes zijn alleen te doen als ze lekker breed zijn, zeg maar.
Ontstokenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bah wat balen, wel fijn dat je zo snel terecht kan en hopelijk snel een oplossing
Oh neeeeequote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De zon gaat overmorgen alweer een minuut later onder dan vandaag! En dan dus steeds ietsjes later.
Zonsopgang gaat nog 7 dagen iets later starten, maar, het gaat om een verschil van 4 minuten ten opzichte van nu dat het nog later gaat worden, dus we zijn bijna op het laatste punt! Dan is het eerst even stabiel dat tijdstip, en vanaf 5 januari wordt het weer steeds ietsjes vroeger licht. Tegen de tijd dat het 5 januari is, is het alweer een kwartier langer licht 's avonds dan nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |