Kan je anders geen Helene Hendriks obsessie topic openen aub zodat we hier een beetje ontopic kunnen blijven? Je bent nu in het VI-topic een tweet aan het plaatsen van een random nobuddy over de outfit van iemand die een sportshow presenteert op een zender waar helemaal niemand naar kijkt.quote:
Wat een aanstellerig gezeik van Derksen ook over dat ze het over de Beckhams hebben terwijl “de wereld in brand staat”quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Prima uitzending toch. Ik heb liever dat ze over de Beckhams praten overigens dan dat we weer een uur een depressie ingepraat worden.
Met al die doemscenario's de hele dag wacht ik alleen nog op iemand die het trapje wegschopt
Ik vind dat ook wel mooi juist. Ja, de wereld staat in brand. Maar voor Brooklyn Beckham is het toch echt belangrijker dat zijn moeder zijn bruiloft verpest heeft. Het leven gaat ook gewoon door en we hebben het ook over de nieuwe Voice, over de beckhams, over al dat soort onzindingen, als je het tegen het licht houdt van de geopolitieke aardverschuivingen die plaats aan het vinden zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een aanstellerig gezeik van Derksen ook over dat ze het over de Beckhams hebben terwijl “de wereld in brand staat”![]()
Die balans is juist essentieel voor VI. Vreselijk die toon van “kijk mij eens even weten wat er echt belangrijk is”.
Volgens mij wordt het een kort seizoen juist, tot mei las ik ergensquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat het een lang seizoen gaat worden. Gisteren was ook iedereen lekker door elkaar aan het praten en persoonlijk zit ik ook niet te wachten op elke avond de ondergang van de wereld te voorspellen. Er is altijd wel wat en als je het beperkt tot zoals Rene het zegt 'je eigen leventje' valt het allemaal wel mee en ben je daar ook niet zo intensief mee bezig.
Dat vond ik ook hypocriet, met hun anti racisme bandjes, en persboycot tegen VI.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hadden we in Qatar moeten doen, met duizenden doden om die stadia te bouwen, hun sharia en de daaruit voortvloeiende talrijke mensenrechtenschendingen.
Daar gewoon meedoen en omdat Trump nu aan het roertoeteren is het WK boycotten is wel heel krom
Dat klopt, maar het kan lang aanvoelen als het elke avond voorspelbaar isquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een kort seizoen juist, tot mei las ik ergens
sorry, was een grapje. zal het niet meer doenquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het kan lang aanvoelen als het elke avond voorspelbaar is
Volgens deze logica kunnen we nooit meer iets boycotten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hadden we in Qatar moeten doen, met duizenden doden om die stadia te bouwen, hun sharia en de daaruit voortvloeiende talrijke mensenrechtenschendingen.
Daar gewoon meedoen en omdat Trump nu aan het roertoeteren is het WK boycotten is wel heel krom
De regel is zo: Als je ergens moreel de plank hebt misgeslagen in het verleden, ben je alle opties in de toekomst kwijt. We mogen ook niet leren van onze eerdere beslissingen, en we mogen nooit ergens op terug komen, alles wat we doen moet dezelfde lading hebben als in het verleden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Volgens deze logica kunnen we nooit meer iets boycotten.
Dus omdat ik zeg dat het wat gek is om vorig WK bij 5000 doden in de bouw van stadia en talloze mensenrechtenschendingen geen grens te trekken en nu bij één boze meneer die grens wel te trekken, betekent dat volgens jou dat we nooit meer iets om wat voor reden dan ook kunnen boycotten?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Volgens deze logica kunnen we nooit meer iets boycotten.
Ajax wou dat niet betalen of kon dat niet betalenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:31 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Johan ervan vindt dat Ajax die keeper van NEC niet heeft gehaald in de zomer.
Dat volgt uit jouw logica, niet de mijne. Ik ben voor een boycot van dit WK, ook al werd Qatar niet geboycot (dat had ook gemoeten).quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus omdat ik zeg dat het wat gek is om vorig WK bij 5000 doden in de bouw van stadia en talloze mensenrechtenschendingen geen grens te trekken en nu bij één boze meneer die grens wel te trekken, betekent dat volgens jou dat we nooit meer iets om wat voor reden dan ook kunnen boycotten?
Leg het me dan uit, hoe uit mijn uitspraak vloeit dat je nooit meer iets kan boycotten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat volgt uit jouw logica, niet de mijne. Ik ben voor een boycot van dit WK, ook al werd Qatar niet geboycot (dat had ook gemoeten).
Had een tijdje niet gekeken, maar wat een treurigheid alom. En ja nu is het makkelijk zeggen dat ie er toch niet heen was gegaan. Het kan heel goed dat ie dat wel van plan was en als Europa en andere landen nog rustiger hadden gereageerd anders had gehandeld en het achteraf doet als anders. En maar bagatelliseren en normaliseren daaro bij VIquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:50 schreef Remco het volgende:
Nog 5 minuten en het is helemaal logisch en prima dat Trump Groenland inlijft!
Iedereen moet met zijn poten van keepers en spelers van NEC afblijven, tenzij ze er niets van kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:31 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Johan ervan vindt dat Ajax die keeper van NEC niet heeft gehaald in de zomer.
Rob Geus is een foute ritselaar. Weg met die vent. David Beckham is inmiddels een quantité négligeable.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Beckham mogen we het niet over hebben, maar Rob Geus gaan we even uitgebreid behandelen
Je hebt helemaal gelijk, de wereld staat in brand dus laten we het niet over Beckham hebben maar over Rob Geus en een pocket pussyquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:44 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Rob Geus is een foute ritselaar. Weg met die vent. David Beckham is inmiddels een quantité négligeable.
Wil jij het alleen maar hebben over de wereld die in brand staat?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, de wereld staat in brand dus laten we het niet over Beckham hebben maar over Rob Geus en een pocket pussy
Wel mooi, hoe nota bene Goedele Liekens de heren gisteren nog even wees op het treurige goedpraten en weglachen van de avond ervoor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:50 schreef Remco het volgende:
Nog 5 minuten en het is helemaal logisch en prima dat Trump Groenland inlijft!
Beetje vertier doet niemand kwaad.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:52 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Wil jij het alleen maar hebben over de wereld die in brand staat?
Het gaat natuurlijk om die selectieve act van Derksen. Bepaalde 'lichte' onderwerpen wil hij absoluut niet bespreken, terwijl hij vervolgens zelf het hoogste woord heeft bij andere onderwerpen die net zo licht zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:52 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Wil jij het alleen maar hebben over de wereld die in brand staat?
Ja, dat begrijp ik wel, maar ik vind het gesjacher van Rob Geus niet héél relevant, maar wel iets relevanter dan de onenigheid tussen Beckham jr. en zijn ouders. Maar goed, het is Vandaag Inside, dus waar hebben we het overquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om die selectieve act van Derksen. Bepaalde 'lichte' onderwerpen wil hij absoluut niet bespreken, terwijl hij vervolgens zelf het hoogste woord heeft bij andere onderwerpen die net zo licht zijn.
Het is gisteren langer over een trillend seksspeeltje gegaan dan over de serieuze onderwerpen, maar als Derksen de lichte onderwerpen maar uit mag kiezen is het niet erg. Schrijnend hypocriet natuurlijk. Ben juist blij dat het niet alleen om serieuze zaken gaat. Bij een Op1-achtige setting valt Derksen keihard door de mand (hier vaak ook al)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om die selectieve act van Derksen. Bepaalde 'lichte' onderwerpen wil hij absoluut niet bespreken, terwijl hij vervolgens zelf het hoogste woord heeft bij andere onderwerpen die net zo licht zijn.
Oh dat kan, maar het gaat me ook niet specifiek om die twee onderwerpen. Het is in het algemeen vrij belachelijk hoe een licht onderwerp soms absoluut niet besproken mag worden van Derksen, waarna hij dan vijf minuten later het hoogste woord voert bij een ander onderwerp dat zo mogelijk nog lichter is. Maar goed, die hypocrisie heeft uiteindelijk ook wel weer wat...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:13 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar ik vind het gesjacher van Rob Geus niet héél relevant, maar wel iets relevanter dan de onenigheid tussen Beckham jr. en zijn ouders. Maar goed, het is Vandaag Inside, dus waar hebben we het over
Gijp heeft het verstandelijke vermogen van een stompzinnige puber terwijl Derksen in zijn eigen wereld altijd gelijk heeftquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wel mooi, hoe nota bene Goedele Liekens de heren gisteren nog even wees op het treurige goedpraten en weglachen van de avond ervoor.
Voorheen was ie ook helemaal niet zo populairquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Vind het wel erg knap. Rene is dat ordinaire zijn hele leven al gewend, maar bij Johan is het deels een act. Toch mooi dat hij zo geestig uit de hoek kan komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voorheen was ie ook helemaal niet zo populair
Die switch kwam pas toen ie opeens ordinaire praat begon te bezigen
En John heeft iemand die telt hoeveel keer ze negatief over hem praten en dat wordt besproken in een vergaderingquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Het staat volgens mij in het format dat zo'n 15 a 20% van de show over piemels, dildo's, kutjes en satisfyers moet gaan.
Uitrusten van 2 weken tv en natuurlijk geen zin in vragen over Jackquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom is Helene er niet vanavond
Hopelijk blijft ze wegquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom is Helene er niet vanavond
Jack en Johan samen in 1 programma kan niet, want Jack is de reserve-Johan gewordenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Uitrusten van 2 weken tv en natuurlijk geen zin in vragen over Jackals VI echt vrij is in de gasten moeten ze ballen hebben en Jack uitnodigen..
Johan Derksen is natuurlijk ook maar een rechtse kroegprater, maar daar zit tenminste nog wat leven in. Djèk van Gelder is een doorsnee-PVV'er, zoals je die overal zo van straat kunt plukken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene en Jack in een programma schijnt ook lastig te zijn![]()
Voor het programma eigenlijk best wel cruciaal dat characters/opiniemakers zoals Gul en Verlinde terugkerenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel slim van Lale dat ze Johan laat zeggen dat ze nog een halfjaar moet bij RTL maar eigenlijk terug wil naar VI, weet je meteen dat ze je niet meer inplannen bij RTL
Precies wat lala wil snel van haar contract bij rtl af maar wel de poen houdenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel slim van Lale dat ze Johan laat zeggen dat ze nog een halfjaar moet bij RTL maar eigenlijk terug wil naar VI, weet je meteen dat ze je niet meer inplannen bij RTL
Waardeloos, walgelijk, kut, en klote.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:46 schreef DrDentz het volgende:
De muzikale carriere van Wilfred is VERSCHRIKKELIJK en MENSONTEREND en GENANT
https://www.mediacourant.(...)roos-echt-walgelijk/quote:
Je hebt mannen die slaafs achter zo'n blondine aanhobbelenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene geen woord over, ook best knap
Aandacht afleiden van haar wanprestatie door Rob Geus af te branden
Wie haat je meer, Johnny de Mol jr. of Hélène Hendriks?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)roos-echt-walgelijk/
https://www.soccernews.nl(...)hendriks-na-ontslag/
Dit zit in Bavel onder de dekens de komende weken![]()
Ik mis Ben en Albert wel, Lale Gül vind ik minder interessant. Sowieso is het programma beter als de tafelgast meer wisselt. Een Raymond Mens vind ik altijd prima, maar dat hoeft ook niet om de avond als je al elke avond met Derksen en Gijp zit. Een beetje variatie is nu echt een gemis. Af en toe Albert aan tafel, in plaats van altijd Tina Nijkamp ook eens Angela etc etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:10 schreef NY_Giant het volgende:
Lale Gül wordt ook vooral groot gemaakt door Derksen. De weinige keren dat ze bij VI zat, had ze op haar 'eigen' onderwerp na, ook niks nuttigs te melden. Dan zie ik liever weer de warrige verhalen aan de bar van Ben van der Burg.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 03:35 schreef Tasmaniak het volgende:
Wie haat je meer, Johnny de Mol jr. of Hélène Hendriks?
Ik ben het wel eens met je kritiek op Hélène Hendriks, maar ik ben er minder mee bezig, zeg maar.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haat geen van beiden, je verwart kritiek met iets anders en dat heet framen en daar doe ik niet aan en jij wel
Het juiste antwoord is Bram Moszkowicz.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 03:35 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Wie haat je meer, Johnny de Mol jr. of Hélène Hendriks?
O, het tweede hoertje van John de Mol.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het juiste antwoord is Bram Moszkowicz.
Mark Rutte stop de tijdquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het juiste antwoord is Bram Moszkowicz.
Het draait inderdaad om variatiequote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis Ben en Albert wel, Lale Gül vind ik minder interessant. Sowieso is het programma beter als de tafelgast meer wisselt. Een Raymond Mens vind ik altijd prima, maar dat hoeft ook niet om de avond als je al elke avond met Derksen en Gijp zit. Een beetje variatie is nu echt een gemis. Af en toe Albert aan tafel, in plaats van altijd Tina Nijkamp ook eens Angela etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |