Rustig aan Sander.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 05:26 schreef Ilja2001 het volgende:
De mannen van VI zijn echt een sneu stel. Voor de namen van hele bekende nederlanders zetten ze 'die'. Alsof we nog niet weten wie dat is. 'DIe Ingrid Coeradi', 'die Mark Rutte', 'die Hugo de Jonge' ... enz/ Alsof het iemand is die we nog niet kennen. De mannen van VI zijn een zielig groepje overjarige kneuzen die veel geld krijgen omdat ze extreem rechtse opmerkingen spuien. En John de Mol heeft door dat daar een markt voor is. Vandaar ook Nieuws van de dag kort daarma. Het is te sneu voor woorden. En Wierd Duk is het absolute dieptepunt. Ik schreef een negatief bericht over de racist Wierd Duk aan Fidan Ekiz en ze stond meteen op haar achterste benen. Heeft ze dan echt zelf niet door hoe fout de man is ONGELOOFLIJK!
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 05:26 schreef Ilja2001 het volgende:
De mannen van VI zijn echt een sneu stel. Voor de namen van hele bekende nederlanders zetten ze 'die'. Alsof we nog niet weten wie dat is. 'DIe Ingrid Coeradi', 'die Mark Rutte', 'die Hugo de Jonge' ... enz/ Alsof het iemand is die we nog niet kennen. De mannen van VI zijn een zielig groepje overjarige kneuzen die veel geld krijgen omdat ze extreem rechtse opmerkingen spuien. En John de Mol heeft door dat daar een markt voor is. Vandaar ook Nieuws van de dag kort daarma. Het is te sneu voor woorden. En Wierd Duk is het absolute dieptepunt. Ik schreef een negatief bericht over de racist Wierd Duk aan Fidan Ekiz en ze stond meteen op haar achterste benen. Heeft ze dan echt zelf niet door hoe fout de man is ONGELOOFLIJK!
Inderdaad. Ubbergen is dan echt niet het eerste waar je aan denkt (en bovendien ook geen makkelijke huizenmarkt maar Johan heeft natuurlijk een leuk zakcentje wat helpt). Er is ook weinig te doen in de omgeving daar. Ik zou dan eerder voor Amersfoort kiezen. En weet niet of je op die leeftijd nog van een scheiding kan spreken maar opmerkelijk is het wel.. misschien dat het na Curaçao dan toch allemaal klaar is. Rene lijkt er ook niet bijster zin meer in te hebben.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:37 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-studio-appartement/
Bijzondere redenatie van de snor. Het is inderdaad iets dichterbij, maar nog steeds een heel stuk rijden.
Laat het dan maar eindigen met een gigantische knal dat ze elkaar in de haren vliegen op Curacaoquote:Op maandag 19 januari 2026 09:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Inderdaad. Ubbergen is dan echt niet het eerste waar je aan denkt (en bovendien ook geen makkelijke huizenmarkt maar Johan heeft natuurlijk een leuk zakcentje wat helpt). Er is ook weinig te doen in de omgeving daar. Ik zou dan eerder voor Amersfoort kiezen. En weet niet of je op die leeftijd nog van een scheiding kan spreken maar opmerkelijk is het wel.. misschien dat het na Curaçao dan toch allemaal klaar is. Rene lijkt er ook niet bijster zin meer in te hebben.
We gaan zien of het een (te) lang seizoen gaat worden.
320 km rijden voor een knipbeurt. Dan heb je echt geld en tijd teveel.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen rijdt halve land door voor 78-jarige haararchitect: ‘Arno is nóg rechtser dan ik’
Johan Derksen rijdt om de zes weken 320 kilometer naar Huissen. Daar knipt ‘haararchitect’ Arno van Sambeek zijn beroemde kapsel. De twee vertellen over hun band, de maatschappij en Derksens’ uiterlijk. „Ik had al honderd kappers versleten.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)ser-dan-ik~ad55db3b/
![]()
Dat die geld teveel heeft is geen geheim vermoed ikquote:Op maandag 19 januari 2026 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
320 km rijden voor een knipbeurt. Dan heb je echt geld en tijd teveel.
Nee, dat zit wel snor met Derksen. Hihaho.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat die geld teveel heeft is geen geheim vermoed ik
Verwachte conclusie: het was niet veel maar dat komt niet door Helene.quote:
Tja, ze gaan rond het WK weer 2 uitzendingen per avond maken van wat ik begreep. Dat lijkt me wat overdreven inmiddels, zeker gezien de leeftijd van Derksen met als gevolg dat er nu al vaak met 1 uurtje per dag ontzettend veel wartaal en versprekingen uit komen.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het nieuwe seizoen duurt 'maar' 4 maanden tot half mei. Daarna pas weer met WK.
Dat kwam door Rob Geusquote:Op maandag 19 januari 2026 18:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Verwachte conclusie: het was niet veel maar dat komt niet door Helene.
Je kunt toevoegen "Die Joodse mensen" van Johan Derksen. Wij zeggen toch ook niet "Drentse mensen".quote:Op dinsdag 13 januari 2026 05:26 schreef Ilja2001 het volgende:
Volgens mij is Johan er alleen de eerste twee weken van het WK hoorde ik. Helène gaat ook mee..quote:Op maandag 19 januari 2026 18:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tja, ze gaan rond het WK weer 2 uitzendingen per avond maken van wat ik begreep. Dat lijkt me wat overdreven inmiddels, zeker gezien de leeftijd van Derksen met als gevolg dat er nu al vaak met 1 uurtje per dag ontzettend veel wartaal en versprekingen uit komen.
Hopelijk is er door het WK dan nog wat (meer) te melden.
Voor als een vriend het vraagt waar dequote:
Ziet eruit als een enorm gedoe als je die instructievideo met die dildo ziet.quote:Op maandag 19 januari 2026 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Voor als een vriend het vraagt waar dehet over had ….
https://www.easytoys.nl/xtensity-1-masturbator-zwart-p-97705/
Tijd voor een nieuwe vriendin voor hemquote:Op maandag 19 januari 2026 23:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Bas kunnen ze wel weglaten.. zegt niks.
“Geestelijk onafhankelijk”, mijn Arie!quote:Op maandag 19 januari 2026 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij zal ook nooit iets zeggen over Helene Hendriks
Maar zo slecht deed ze het toch niet? Kijkcijfers waren beter dan ooit itt RTL Late Night.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene wordt weer goed afgeschermd
Ik vond Bas altijd heel leuk en een goede toevoeging maar sinds die vriendinnen gate kan ik hem toch niet helemaal meer serieus nemenquote:Op maandag 19 januari 2026 23:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Bas kunnen ze wel weglaten.. zegt niks.
Ik vind het een mokerslechte imitatieWilfred Geneequote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Maar zo slecht deed ze het toch niet? Kijkcijfers waren beter dan ooit itt RTL Late Night.
Ja, dit is vreselijk. Maar dit is misschien wel de opdracht die zij meekrijgt. Weet niet of ze hier iets aan kan doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het een mokerslechte imitatieWilfred Genee
Toch raar dat je dan Victor Vlam uitnodigt. Je wil blijkbaar discussie, maar toch ook niet, want je sust het meteen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dit is vreselijk. Maar dit is misschien wel de opdracht die zij meekrijgt. Weet niet of ze hier iets aan kan doen.
Hij moet watquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:52 schreef Poefbank het volgende:
Wilfriet begint steeds vaker hinderend door anderen heen te praten
Dat hadden we in Qatar moeten doen, met duizenden doden om die stadia te bouwen, hun sharia en de daaruit voortvloeiende talrijke mensenrechtenschendingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind ook dat we dat WK moeten boycotten, met hun stomme peace prize
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |