SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Volgens mij heeft Twente ooit met 7-0 van UE Santa Coloma gewonnen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen in Andorra:
[ afbeelding ]
9-0 over twee wedstrijden blijkbaar.quote:Op zondag 14 december 2025 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Twente ooit met 7-0 van UE Santa Coloma gewonnen.
Erg mooi.quote:Op maandag 15 december 2025 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Sander Janssen
@:SanderJanssen95
Kleine nabrander van Telstar-NEC: de persoon die na het afkeuren van de 3-2 bier gooide richting de assistent-scheidsrechter is door Telstar geïdentificeerd en is de toegang tot het stadion ontzegd. Hij krijgt een landelijk stadionverbod. #telnec
De biermongool mag niet meer komen. @:caland
Ik geleuf het verder wel. Het is winterstop.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja er is nog een speelronde komend weekend. Eigenlijk helemaal geen zin in @:maxi-mus
Hij dacht waarschijnlijk gewoon dat die grens dorst had…quote:Op maandag 15 december 2025 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Sander Janssen
@:SanderJanssen95
Kleine nabrander van Telstar-NEC: de persoon die na het afkeuren van de 3-2 bier gooide richting de assistent-scheidsrechter is door Telstar geïdentificeerd en is de toegang tot het stadion ontzegd. Hij krijgt een landelijk stadionverbod. #telnec
De biermongool mag niet meer komen. @:caland
Die bekerpotjes deze week voelen al helemaal als een onnodige verplichting. Wie zit er nu na al het CL-geweld nog te wachten op PSV - GVVV en dat soort meuk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geleuf het verder wel. Het is winterstop.
Heracles moet ook nog maat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die bekerpotjes deze week voelen al helemaal als een onnodige verplichting. Wie zit er nu na al het CL-geweld nog te wachten op PSV - GVVV en dat soort meuk.
Toch best een leuke speelronde met NEC - Ajax, Feyenoord - Twente en Utrecht - PSV. Kan een stukje slechter.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die bekerpotjes deze week voelen al helemaal als een onnodige verplichting. Wie zit er nu na al het CL-geweld nog te wachten op PSV - GVVV en dat soort meuk.
Alle drie moeten aan de bak.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch best een leuke speelronde met NEC - Ajax, Feyenoord - Twente en Utrecht - PSV.
Ja, dat is op zich ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch best een leuke speelronde met NEC - Ajax, Feyenoord - Twente en Utrecht - PSV. Kan een stukje slechter.
Dit zijn gewoon klinkklare leugens.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heracles boeit echt helemaal niemand.
Het zit niet eens vol.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon klinkklare leugens.
ESPN heeft gewoon het bestandje Almelo.wav ingestart.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar de sfeer is er niet minder om.
Beste bestandje.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ESPN heeft gewoon het bestandje Almelo.wav ingestart.
OPHEF!quote:
De wijzen komen uit het oostenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er hier iemand uit het oosten van het land komt
Sano is meer dan welkomquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Goede actie van die Sano zeg. Wie is Veerman ook alweer?
Had ik wel verwacht🤣quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Zorro het volgende:
Moeten de Amsterdammertjes weer geholpen worden?
Dat heeft echt niemand beweerd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:13 schreef Meister1984 het volgende:
Vorige week werden ze nog kampioen.
Die manke Japanner wil er nog voor gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat heeft echt niemand beweerd.
Tsja wat moet die anders zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die manke Japanner wil er nog voor gaan
Dan heb jij geen tiktok.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat heeft echt niemand beweerd.
Tiktok is voor tienersquote:
Dat spreekt dan weer wel in zijn voordeelquote:
Dankjequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat spreekt dan weer wel in zijn voordeel
kan beter gaan dartenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die manke Japanner wil er nog voor gaan
TikTok is prima tijdverdrijfquote:
Dat zeg je nog netjes.quote:
Huhquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er hier iemand uit het oosten van het land komt
Gun ze 3 puntenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeg je nog netjes.
Heb je ooit lelijker gezien? Maar je gunt ze de wereld.
Al 9 jaar hoorquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:23 schreef Black-Death het volgende:
Dolberg zit er nog niet lekker in.
Overdrijven is ook een vak.quote:
Goedenavondquote:
Leuk dat daar wat denkwerk in ingestokenquote:
Feijenoord was ook gewoon beter.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:33 schreef GGMM het volgende:
Tegen een team dat echt wil voetballen zoals NEC is het toch een stuk lastiger dan tegen Feyenoord
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:41 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Hij is slecht....deze had ik ook gemaakt
is wel een goeie spits/afmaker, zolang ie maar niet teveel meevoetbaldquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:41 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Hij is slecht....deze had ik ook gemaakt
Ik las Chevyquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze weer die Chery zo graag wilden hebben. Die raakt echt al het hele seizoen geen knikker meer.
meevoetbaldquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
is wel een goeie spits/afmaker, zolang ie maar niet teveel meevoetbald
Eerste gimmas waren prima nu vormdipquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze weer die Chery zo graag wilden hebben. Die raakt echt al het hele seizoen geen knikker meer.
de kado.quote:
Naast ome marcelquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig brengen ze Sjaak drie keer in beeld
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is gewoon duidelijk rood. Als het slecht uit pakt is dit een dubbele beenbreuk.
Het hoeft niet z'n intentie te zijn, z'n actie heeft wel gevolgen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]Hij trapt niet door, het gebeurd in zn actie. Daar zat geen kwade bedoeling bij.
Het is niet opzettelijk nee maar wel een grote kans op een ernstige blessure.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]Hij trapt niet door, het gebeurd in zn actie. Daar zat geen kwade bedoeling bij.
Voor iets compleet vergelijkbaars krijgt Linssen eerder nog geelquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het hoeft niet z'n intentie te zijn, z'n actie heeft wel gevolgen.
Ik kon er wel mee leven hoor maar puur volgens de regels moet je daar ook rood voor geven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iets compleet vergelijkbaars krijgt Linssen eerder nog geel
Bij hem was het meer dat hij van achteren pootje haakte toch, niet dat hij direct op de achilles of enkel een sliding zetquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, dat had ook rood moeten zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als scheidsrechters zelf ook wel eens tegen een bal geschopt hebben, dan kan je dat beide prima afdoen met geel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon er wel mee leven hoor maar puur volgens de regels moet je daar ook rood voor geven.
waarom roept de var hem nu niet naar het scherm? en bij linssen wel..quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is niet opzettelijk nee maar wel een grote kans op een ernstige blessure.
Mensen die zelf op niveau hebben gevoetbald willen dit helaas zelden doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als scheidsrechters zelf ook wel eens tegen een bal geschopt hebben, dan kan je dat beide prima afdoen met geel.
Die had je ook prima kunnen geven. Taylor kreeg ook rood voor zoiets tegen Chelsea.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dit nog minder dan die van Linssen eerlijk gezegd. Dat maakt het vooral vreemdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die had je ook prima kunnen geven. Taylor kreeg ook rood voor zoiets tegen Chelsea.
Toen vond Caland het wel rood.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die had je ook prima kunnen geven. Taylor kreeg ook rood voor zoiets tegen Chelsea.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanslag vol op de enkel is rood
Voet die bij een val per ongeluk op iemands hoofd komt is inderdaad niet eens geel
omdat dit overduidelijk rood was.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
waarom roept de var hem nu niet naar het scherm? en bij linssen wel..
2 keer in het voordeel van ajax.
In het PSV topic vonden ze het ook rood. Kijk maar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
Neequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat dit overduidelijk rood was.
Ik ben in het algemeen tegen rode kaarten en penalty's behalve bij de tegenstander van Ajax.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen vond Caland het wel rood.
[..]
Weghorst mogen ze in de warming-up wel rood geven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben in het algemeen tegen rode kaarten en penalty's behalve bij de tegenstander van Ajax.
Vond dat toch net iets anders dan een voet die wat wegglijdt omdat iemand op de bal staat. Maar elke keer dat er ook maar een enkel wordt geraakt rood is ook een overweging natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Die had bij zijn geboorte al rood moeten krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weghorst mogen ze in de warming-up wel rood geven.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dat toch net iets anders dan een voet die wat wegglijdt omdat iemand op de bal staat. Maar elke keer dat er ook maar een enkel wordt geraakt rood is ook een overweging natuurlijk.
Hopelijk na dit seizoen nog een mooi buitenlands avontuur voor hemquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die had bij zijn geboorte al rood moeten krijgen
2 miljoen biedenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Sano zo snel mogelijk naar Eindhoven halen
Denk dat het potentiële gevaar voor in dit geval Klaassen meeweegt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dit nog minder dan die van Linssen eerlijk gezegd. Dat maakt het vooral vreemd
Verschrikkelijk kut inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik krijg epilepsie van die reclame filmpjes die komen invliegen vanaf de rechterkant.
Wat ordinairquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Scheids spuit een streepje slagroom @:Zipportal
Gaat ook om die meneer naast hemquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom krijgen we elke 4 minuten die Sjaak Swart in beeld
Wie is dat dan?quote:
Zijn partner?quote:
Waarom zit ie met Swart aan te pappen? De overlopert.quote:
Zal wel in zijn box zijn uitgenodigd. Toch gewoon vermakelijk om erbij te hebben, zo’n dronken dementerende oom.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zit ie met Swart aan te pappen? De overlopert.
Ik denk dat Sjaak op jouw 84e niet meer zoveel doet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef Wotte het volgende:
Ik streef naar een leven als Sjaak op mijn 84ste.
Sjaak zou ook een column moeten hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel in zijn box zijn uitgenodigd. Toch gewoon vermakelijk om erbij te hebben, zo’n dronken dementerende oom.
SjaakGod
Mee eensquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sjaak zou ook een column moeten hebben
Sjaak kan geen twee zinnen foutloos Nederlands uitspreken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sjaak zou ook een column moeten hebben
Dat is bij Willem toch ook geen probleem.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Sjaak kan geen twee zinnen foutloos Nederlands uitspreken.
Want ze hebben het al zo lastigquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Alles om neuzenvreugd te helpen.
Gohquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
In Rotterdam Zuid is laaggeletterdheid een serieus probleem.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Sjaak kan geen twee zinnen foutloos Nederlands uitspreken.
Rotterdam-Zuid, imbeciel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Rotterdam Zuid is laaggeletterdheid een serieus probleem.
Gohquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
@Wotte krijgt een tik op de kinquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid, imbeciel.
Verder zijn die posts van jou echt zelden fatsoenlijk te lezen.
Dankuwel. Ohio gaat het doen morgen en verrassen tegen psvquote:
Oh, rotterdam zuid danquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat zou ultieme fan met een pen Joost hiervan vinden?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
We lezen het morgen weer op VIPRO!quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou ultieme fan met een pen Joost hiervan vinden?
Technisch gezien is Rotterdam Zuid gewoon correct aangezien het niet perse over het stadsdeel hoeft te gaan.quote:
Wat ga je doen als dit Utrecht van een B-elftal verliest?quote:Op zondag 21 december 2025 11:21 schreef Paul het volgende:
Psv komt met een b elftal begrijp ik
Utrecht gaat winnen
Paar uur offline op fok als bonusquote:Op zondag 21 december 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ga je doen als dit Utrecht van een B-elftal verliest?
Opstelling PSV: Kovar; Dest, Schouten, Gasiorowski, Mauro Júnior; Wanner, Til, Veerman; Man, Pepi, Perisic.quote:Op zondag 21 december 2025 11:21 schreef Paul het volgende:
Utrecht gaat winnen
Ok het wordt 0-10quote:Op zondag 21 december 2025 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Opstelling PSV: Kovar; Dest, Schouten, Gasiorowski, Mauro Júnior; Wanner, Til, Veerman; Man, Pepi, Perisic.
Dit is geen B-elftal.quote:Op zondag 21 december 2025 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Opstelling PSV: Kovar; Dest, Schouten, Gasiorowski, Mauro Júnior; Wanner, Til, Veerman; Man, Pepi, Perisic.
Hier ging het mis.quote:Op zondag 21 december 2025 11:21 schreef Paul het volgende:
Utrecht gaat winnen
quote:Op zondag 21 december 2025 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Laat PSV maar winnen met een nulletje of 6.
Wat aardig van julliequote:
Ik juich voor Ueda.quote:Op zondag 21 december 2025 12:09 schreef Coco het volgende:
Benieuwd voor wie @:dombohetolifantje1 juicht
Puur bedrog!quote:Op zondag 21 december 2025 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is geen B-elftal.
Worden we hier beflikkerd door @:paul ?
Flag Day.quote:Op zondag 21 december 2025 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hadden we 80 jaar geleden een benaming voor.
Moet Joey weten.quote:Op zondag 21 december 2025 12:17 schreef Zipportal het volgende:
Veerhont wil geen interview geven aan ESPN. Alleen aan Fenerbahce premium tv met extra kebab.
Ja maar wat als die dan niet dood is? Help je dan een handje of zo?quote:Op zondag 21 december 2025 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgende week voor de plaatselijke kantinejuffrouw.
Laten we voetballen
Oplichter Aandeelhouder.quote:
WK wesp?quote:Op zondag 21 december 2025 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Camera op de grensrechter zijn rug. Bedankt.
Drommelquote:Op zondag 21 december 2025 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie vind jij de beste keeper van de Eredivisie?
Hoog Catharijne kopen. @Paulquote:Op zondag 21 december 2025 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het wonderlijk dat FC Utrecht nog altijd een soort van wegkomt met het centrum Viergever/VdHoorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |