Dat weten de Aboriginals maar al te goed. Omvolking bijna compleet.quote:Op zondag 14 december 2025 11:16 schreef William_Papadin het volgende:
Zo, Australië weet nu ook hoe het is om cultureel verrijkt te worden.
lijkt me een prima omschrijving voor deze actiequote:Op zondag 14 december 2025 11:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Dat is het Cross of Valour volgens Chat:
De hoogste Australische burgeronderscheiding voor uitzonderlijke moed, uitgereikt voor extreme dapperheid waarbij het eigen leven ernstig in gevaar werd gebracht.
Heel veel mensen vieren weer een feestje vandaag.quote:
Zo te zien online bekend als de Bondi Beach Rabbiquote:Op zondag 14 december 2025 11:44 schreef Montagui het volgende:
En 1 van de slachtoffers zou geïdentificeerd zijn als rabbi Eli Schlanger.
Dan nog is het een gok, als je niet weet wat voor shotgun het is. Er zijn shotguns die je na elk schot moet herladen, de dubbelloops om de twee schoten, maar er zijn er ook waarmee je 5 keer kan vuren voordat je moet herladen. Misschien heeft die gast staan tellen en een berekende gok genomen?quote:
Er zal wel weer een geit uitgewoond worden.quote:Op zondag 14 december 2025 11:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel veel mensen vieren weer een feestje vandaag.
Blijf gewoon nadenken en haal er geen beelden bij die er niet toe doen. Maar goed . Het probleem rare moslims blijft.quote:Op zondag 14 december 2025 10:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dan niet. Blijf vooral wegkijken.
quote:
Totdat je besluit de rare (fanatieke) moslims er uit te trappen.quote:Op zondag 14 december 2025 11:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijf gewoon nadenken en haal er geen beelden bij die er niet toe doen. Maar goed . Het probleem rare moslims blijft.
Nee nee dit is de 150 duizendste uitzondering op de regel, over het algemeen zijn ze echt vredelievend.quote:
er zijn tot nu toe 3 posts weg en de tt is aangepastquote:
Mooi man. En maar raar vinden waarom er steeds meer protest is richting de Islam.quote:Op zondag 14 december 2025 09:57 schreef Fokfluencer het volgende:
Op het bekende strand Bondi Beach in de Australische stad Sydney is geschoten. Er zouden meerdere slachtoffers zijn. Op onbevestigde beelden die rondgaan op sociale media is te zien dat meerdere slachtoffers op de grond liggen en worden gereanimeerd.
De Australische politie zegt dat twee mensen zijn aangehouden, maar dat de politieactie nog in volle gang is. Mensen worden opgeroepen weg te blijven van het strand. De politie meldt nog niets over slachtoffers.
Volgens Australische media hebben ooggetuigen gemeld dat twee mannen uit een voertuig stapten en rond 18.30 uur lokale tijd het vuur openden. Het was daar druk met strandgangers en met mensen die een joods festival bijwoonden in het kader van Chanoeka, melden lokale media.
Update 11.00 uur: De politie heeft het bericht van "Sky News Australia" bevestigd: er zijn minstens tien doden gevallen, onder wie één schutter. De andere schutter zou zijn aangehouden. De hulpdiensten meldden dat 18 mensen naar het ziekenhuis zijn gebracht, maar de ernst van hun verwondingen is nog niet bekend. Andere gewonden worden ter plaatse behandeld.
Bron NL:https://nos.nl/artikel/25(...)ey-twee-aanhoudingen
Bron AU:https://www.dailymail.co.(...)g-terror-attack.html
Nou nou, lange teentjes vandaag?quote:Op zondag 14 december 2025 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn tot nu toe 3 posts weg en de tt is aangepast
stel je nog meer aan anders
ik zag je post verschijnen dus ik dacht ik post dat ffquote:Op zondag 14 december 2025 12:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou nou, lange teentjes vandaag?
Ik zag ze verdwijnen dus ik post dat ff.
Ik had hem wel preventief afgeschoten denk ik. Je weet nooit of zo'n gast een bomvest aan heeft. Die kun je maar beter direct door het hoofd schieten voordat hij zichzelf eventueel opblaast.quote:Op zondag 14 december 2025 11:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DSPSD5ukYBo/
Niet zo bang zijn joh.quote:Op zondag 14 december 2025 12:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had hem wel preventief afgeschoten denk ik. Je weet nooit of zo'n gast een bomvest aan heeft. Die kun je maar beter direct door het hoofd schieten voordat hij zichzelf eventueel opblaast.
Die verdomde piraten ook altijdquote:Op zondag 14 december 2025 12:15 schreef Kim-Holland het volgende:
A black and white flag was left on the bonnet of a car at the scene
[ afbeelding ]
Goh, welke vlag zou dat toch zijn?
Iedereen mag 1 keer raden.
Schijnt een Pakistaan te zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 11:41 schreef Montagui het volgende:
1 van de schutters zou geïdentificeerd zijn als Naveed Akram.
Hij stelt zich niet aan - willekeurige censuur is hier schering en inslag. Fok objectief 🤣🤣🤣quote:Op zondag 14 december 2025 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn tot nu toe 3 posts weg en de tt is aangepast
stel je nog meer aan anders
quote:Op zondag 14 december 2025 12:15 schreef Kim-Holland het volgende:
A black and white flag was left on the bonnet of a car at the scene
[ afbeelding ]
Goh, welke vlag zou dat toch zijn?
Iedereen mag 1 keer raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
je hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hij stelt zich niet aan - willekeurige censuur is hier schering en inslag. Fok objectief 🤣🤣🤣
quote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]Waarom wordt die vlag onzichtbaar gemaakt? Net of we niet weten uit welke hoek dit schorem komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoka Hey!"
quote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]Waarom wordt die vlag onzichtbaar gemaakt? Net of we niet weten uit welke hoek dit schorem komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja joh? Voel je je aangesproken? Posts worden willekeurig verwijderd, users worden geband zonder het geven van voorbeelden of gegronde redenen, in DM's wordt je voor alles uitgemaakt zonder dat Fok daar een poot naar uitsteekt, etc. En nu weer on topic naar onze vrienden van de vrede 🙏quote:Op zondag 14 december 2025 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt geen idee waar je het over hebt"Hoka Hey!"
blablabla er is nog nooit een post willekeurig weggehaald, niemand is gebanned zonder gegronde regels en als je in dm voor alles uitgemaakt wordt kun je het doorsturen naar forum@fok.nl of 1 van de mods aanschietenquote:Op zondag 14 december 2025 12:26 schreef matspontius het volgende:
Oh ja joh? Voel je je aangesproken? Posts worden willekeurig verwijderd, users worden geband zonder het geven van voorbeelden of gegronde redenen, in DM's wordt je voor alles uitgemaakt zonder dat Fok daar een poot naar uitsteekt, etc. En nu weer on topic naar onze vrienden van de vrede 🙏
quote:Op zondag 14 december 2025 10:14 schreef Butjekef het volgende:
Kan geen linkje vinden, maar de meneer met het blauwe shirt wordt door een omstander besprongen die vervolgens zijn geweer afpakt
Wat een ordinaire username heb jij.quote:Op zondag 14 december 2025 11:51 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ja jij wist al dat het Naveed Akram was?
Volgens de verhalen is de ontwapende terrorist weggelopen om een nieuw geweer te halen, dus nee hij had beter zijn kop eraf kunnen schieten.quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef Kanaroe het volgende:
Afschuwelijk!
Wat een held, die man die de ene schutter ontwapent en niet de fout begaat om zelf te gaan schieten
Professionele houding mod 🤣🤣🤣quote:Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
blablabla er is nog nooit een post willekeurig weggehaald, niemand is gebanned zonder gegronde regels en als je in dm voor alles uitgemaakt wordt kun je het doorsturen naar forum@fok.nl of 1 van de mods aanschieten
je hebt geen idee waar je het over hebt
bedanktquote:
Gewoon een incidentje niks aan de hand en zow.quote:Op zondag 14 december 2025 12:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee nee dit is de 150 duizendste uitzondering op de regel, over het algemeen zijn ze echt vredelievend.
Dat moet je ook maar durven, iemands kop eraf schietenquote:Op zondag 14 december 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens de verhalen is de ontwapende terrorist weggelopen om een nieuw geweer te halen, dus nee hij had beter zijn kop eraf kunnen schieten.
Of op eender welke religie dan ook.quote:Op zondag 14 december 2025 12:20 schreef MisterFox het volgende:
Waar is Robert Long als je hem nodig hebt voor wat gezonde islamkritiek?
Dit.quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat moet je ook maar durven, iemands kop eraf schieten
Hij was al moedig genoeg
Bizarre actie, de kans dat het misgaat lijkt groter dan dat het lukt..quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij was al moedig genoeg
Ohja? Dan vertellen de notes mij wat anders overquote:Op zondag 14 december 2025 11:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Dit soort zielige opmerkingen zijn inmiddels ook wel heel belegen. Je mag tegenwoordig prima zeggen dat het moslims zijn.
Niet een goede woordkeuze voor dit topic.quote:Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
blablabla er is nog nooit een post willekeurig weggehaald, niemand is gebanned zonder gegronde regels en als je in dm voor alles uitgemaakt wordt kun je het doorsturen naar forum@fok.nl of 1 van de mods aanschieten
je hebt geen idee waar je het over hebt
of in de benen mssquote:Op zondag 14 december 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens de verhalen is de ontwapende terrorist weggelopen om een nieuw geweer te halen, dus nee hij had beter zijn kop eraf kunnen schieten.
quote:Op zondag 14 december 2025 12:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet een goede woordkeuze voor dit topic.
quote:
ik had toch afgedruktquote:Op zondag 14 december 2025 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Iemand op zo'n manier ontwapenen is een absolute heldendaad, maar dat betekent niet dat je gelijk GTA-style iemand ook wilt cq kunt vermoorden, dat is echt een heel ander level.
Nee, je wilt weten wie en waarom dus heb je minimaal een levende terrorist nodig.quote:Op zondag 14 december 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderbeen eraf schieten.quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij was al moedig genoeg
Bizar, zeg dat welquote:Op zondag 14 december 2025 12:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizarre actie, de kans dat het misgaat lijkt groter dan dat het lukt..
Dat gebeurt nooit joh, lekker hakken op christenen en Joden maar moslims, daar zijn ze als de dood voor.quote:Op zondag 14 december 2025 12:20 schreef MisterFox het volgende:
Waar is Robert Long als je hem nodig hebt voor wat gezonde islamkritiek?
Ja wat zijn IDE's met je interessante gelul?quote:Op zondag 14 december 2025 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Van de persco: 12 doden (inclusief 1 terrorist), 29 gewonden en verschillende(!) IED's gevonden in auto.
als het leeg is is het wat lastiger jaquote:Op zondag 14 december 2025 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen kan of wil dat, als het wapen niet leeg was.
Lijkt me op zich wel een vrij natuurlijke reactie om het gevaar uit te schakelen zodra je de kans krijgt.quote:Op zondag 14 december 2025 12:41 schreef sp3c het volgende:
of ik erop af had gestapt weet ik natuurlijk niet maar in die situatie had ik echt wel geschoten
denk ik, voor hetzelfde geld heeftie nog een pistool op zakquote:Op zondag 14 december 2025 12:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel een vrij natuurlijke reactie om het gevaar uit te schakelen zodra je de kans krijgt.
tja dit zien we overal waar moslims zijnquote:
En dan doodgeschoten worden door de politie omdat ze denken dat je de schutter bentquote:Op zondag 14 december 2025 12:46 schreef Akathisia het volgende:
Ik had op zijn minst de loop op zijn voorhoofd gezet.
Dat ook, en een behoorlijke dosis adrenaline en het hoofd in verdedigings modus.quote:Op zondag 14 december 2025 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk ik, voor hetzelfde geld heeftie nog een pistool op zak
Triest.quote:Op zondag 14 december 2025 12:45 schreef Jippie het volgende:
Update tiegevoegd: Update 12.40 uur: De premier van New South Wales, Chris Minns, bevestigt dat het dodental is opgelopen tot twaalf. Hij noemt de aanval een terroristische aanslag. Ook de politie, in de persoon van politiechef Mal Lanyon, het reeds vermoede verband met het Chanoekafeest bevestigd. De aanval was gericht tegen "de Joodse gemeenschap in Sydney". Lanyon meldt verder dat 29 mensen naar nabijgelegen ziekenhuizen zijn gebracht. Onder hen bevinden zich twee politieagenten.
Een video die op sociale media circuleert, toont een ongelooflijke heldendaad van een ooggetuige. Hij sluipt achter een van de aanvallers aan, overmeestert hem en pakt het wapen van hem af (de scène is te zien in de video hierboven). Belangrijke opmerking: De authenticiteit van de video is nog niet definitief bevestigd.
Goed puntquote:Op zondag 14 december 2025 12:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dan doodgeschoten worden door de politie omdat ze denken dat je de schutter bent
Jij bent ook verantwoordelijk voor wat Wilders allemaal uitkraamtquote:Op zondag 14 december 2025 10:03 schreef thedeedster het volgende:
Ja, Joodse mensen die aan de andere kant van de wereld wonen, die zullen vást wel met die situatie in het Midden Oosten te maken hebben.
En vervolgens een klein artikeltje op pagina achtquote:Op zondag 14 december 2025 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
vandaag ook 5 mannen opgepakt omdat ze een aanslag op een kerstmarkt aan het voorbereiden waren, en het blijft maar doorgaan...
Premium artikel.quote:37 minuten geleden
Politie Sydney ontmantelt vermoedelijk geïmproviseerd explosief
De politie in Sydney is bezig met het onschadelijk maken van wat vermoedelijk een geïmproviseerd explosief is bij Bondi Beach. Dat meldt de Australische publieke omroep. Bij een schietpartij nabij dat populaire Australische strand kwamen zeker tien mensen om het leven, onder wie een van de vermoedelijke schutters. Een tweede schutter zou in kritieke toestand verkeren. Er werden twee arrestaties verricht.
Misschien deed de man in witte shirt dat ook wel maar was het wapen leeg of wist hij niet door te laden.quote:
Omdat je het zo vriendelijk vraagt verwijs ik je graag naar google.quote:Op zondag 14 december 2025 12:43 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja wat zijn IDE's met je interessante gelul?
Uiteraard. Maar dan sta je daarna (waarschijnlijk ook nog eens met ptsd) middenin een slepende juridische procedure waarin het OM gaat proberen te bewijzen dat het misschien technisch gezien geen noodweer was om deze ontwapende massamoordenaar in the heat of the moment dood te schieten. Want zo rollen we in het westen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:48 schreef sp3c het volgende:
zal wel leeg zijn geweest, denk dat de meeste mensen de trekker over halen op dat moment
Maak je je drukker over de afkomst daders dan om deze verschrikkelijke terreurdaad?quote:Op zondag 14 december 2025 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
WIJ weten weer genoeg @:de_boswachter
Danny in FB / X werkt niet meer op FOK!quote:Op zondag 14 december 2025 12:53 schreef Jippie het volgende:
En wat is de actuele methode om tweets zichtbaar geplaatst te krijgen
lijkt me heel erg sterkquote:Op zondag 14 december 2025 12:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan sta je daarna (waarschijnlijk ook nog eens met ptsd) middenin een slepende juridische procedure waarin het OM gaat proberen te bewijzen dat het misschien technisch gezien geen noodweer was om deze massamoordenaar in the heat of the moment dood te schieten. Want zo rollen we in het westen.
De afkomst van de daders als ook de afkomst van de slachtoffers is natuurlijk heel relevant. Daar draait het om, niet om het schieten an sich. Anders krijg je NOS-berichten als "Twee mannen hebben het vuur geopend op een feest waarbij 12 doden vielen" Totaal nietszeggend is het dan.quote:Op zondag 14 december 2025 12:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maak je je drukker over de afkomst daders dan om deze verschrikkelijke terreurdaad?
ja preciesquote:Op zondag 14 december 2025 12:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij bent ook verantwoordelijk voor wat Wilders allemaal uitkraamt
[..]
En vervolgens een klein artikeltje op pagina acht
Want je leest het zo vaak dus het is geen nieuws meer
Zonder de afkomst ook geen verschrikkelijke terreurdaad.quote:Op zondag 14 december 2025 12:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maak je je drukker over de afkomst daders dan om deze verschrikkelijke terreurdaad?
twitter.com gebruiken.quote:Op zondag 14 december 2025 12:53 schreef Jippie het volgende:
En wat is de actuele methode om tweets zichtbaar geplaatst te krijgen
Ik had zijn ballen eraf geschoten.quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij was al moedig genoeg
Nou, misschien moet ie ze allemaal voor de rechter slepen en kijken of het ook juridisch standhoudt. Ik zeg alvast dat het nergens op slaat. De kritiek op Israël was terecht, terwijl de daden van Hamas het laagste van het laagste waren. Snap nog steeds niet waarom het dan blijkbaar oké is om onschuldige mensen er de dupe van te maken.quote:Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Plasterk, wat een held om dat te zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |