Ik vermoed dat die het niet meer doen.quote:
Grote kans als ze op een joods feestje staan te schieten hoor maar hoe zie je dat in vredsnaam op dat filmpje?quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 10:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Grote kans als ze op een joods feestje staan te schieten hoor maar hoe zie je dat in vredsnaam op dat filmpje?
quote:Op zondag 14 december 2025 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zal best, maar hoe zie je dat?
Da's geen beeldje uit het filmpje uit die tweet.quote:
Dan niet. Blijf vooral wegkijken.quote:Op zondag 14 december 2025 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's geen beeldje uit het filmpje uit die tweet.
quote:Op zondag 14 december 2025 10:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dan niet. Blijf vooral wegkijken.
Dat zijn geen aanstekers.quote:Op zondag 14 december 2025 10:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bang dat ie een aansteker te kort komt?
Joden als slachtoffer, niet zo moeilijk te bedenken.quote:Op zondag 14 december 2025 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dacht dat dat hagelpatronen waren..quote:Op zondag 14 december 2025 10:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bang dat ie een aansteker te kort komt?
Het ligt voor de hand idd maar er werd gestelt dat je het kon zien in aan de hand van die tweetquote:Op zondag 14 december 2025 10:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Joden als slachtoffer, niet zo moeilijk te bedenken.
Je onderbuik heeft ook ogen..quote:Op zondag 14 december 2025 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar nog mag je niet zeggen wat of wie het probleem isquote:Op zondag 14 december 2025 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
vandaag ook 5 mannen opgepakt omdat ze een aanslag op een kerstmarkt aan het voorbereiden waren, en het blijft maar doorgaan...
En hem dan niet met zijn eigen wapen door zijn kop schieten.quote:
Had hem beter neer kunnen schieten in plaats van weg laten lopen.quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 10:29 schreef Kim-Holland het volgende:
Heftige beelden.Zo heftig dat het nu al verwijderd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
quote:Op zondag 14 december 2025 10:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo heftig dat het nu al verwijderd is.
Shotgun, waarschijnlijk leeg.quote:Op zondag 14 december 2025 10:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Had hem beter neer kunnen schieten in plaats van weg laten lopen.
Maar goed gehandeld.
God ja dat kan ook nog.quote:Op zondag 14 december 2025 10:30 schreef Hathor het volgende:
Heeft Australie onlangs niet 1300 Gazanen tijdelijk asiel verleend? Wat een klap in het gezicht van die regering daar zou het dan zijn als die twee schutters uit die groep komen.
Klopt ja, het is immers 1999 en dit is een groot taboe. Wat moedig dat jij dit wel durft te benoemen!quote:Op zondag 14 december 2025 10:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar nog mag je niet zeggen wat of wie het probleem is
Aan het vuurwapen waarmee hij op willekeurige mensen schiet. Dat doen beschaafde mensen niet.quote:Op zondag 14 december 2025 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dankzi sociale media moeten de legacy media hier ook over berichten. Anders zouden we er niet of nauwelijks van horen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:48 schreef mitt het volgende:
Dankzij sociale media weer alle ernstige beelden meteen op uw beeldscherm.
Berichten worden weggehaald als je het doet.quote:Op zondag 14 december 2025 10:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Klopt ja, het is immers 1999 en dit is een groot taboe. Wat moedig dat jij dit wel durft te benoemen!
NOS Journaal: boingggggggggg Geacht klootjesvolk, in Sydney Australië zijn twee mannen met klappertjespistolen aangehouden, ze hadden geen kwaad in het zin. Joden hadden er een viering en zoals u van ons gewend bent, zijn de Joden uiteraard zelf schuldig etc etc blablabla.quote:Op zondag 14 december 2025 10:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Aan het vuurwapen waarmee hij op willekeurige mensen schiet. Dat doen beschaafde mensen niet.
[..]
Dankzi sociale media moeten de legacy media hier ook over berichten. Anders zouden we er niet of nauwelijks van horen.
Je hebt het bericht op de NOS-site nog niet gelezen dus. Helder.quote:Op zondag 14 december 2025 11:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
NOS Journaal: boingggggggggg Geacht klootjesvolk, in Sydney Australië zijn twee mannen met klappertjespistolen aangehouden, ze hadden geen kwaad in het zin. Joden hadden er een viering en zoals u van ons gewend bent, zijn de Joden uiteraard zelf schuldig etc etc blablabla.
Nee, je kunt in de eerste seconde de witte broek zien.quote:Op zondag 14 december 2025 11:04 schreef Hathor het volgende:
Tegenstrijdige beelden in dit topic trouwens. Op de beelden van #6 zijn beide schutters duidelijk in het zwart gekleed, terwijl op beelden van #3 een van de overmeesterde schutters op de grond een witte broek draagt. Tenzij islamisten zich na een salvo even omkleden, of er sprake is van meer dan twee schutters, loopt daar op X iemand dus fake news te verspreiden.
ironischquote:Op zondag 14 december 2025 10:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Klopt ja, het is immers 1999 en dit is een groot taboe. Wat moedig dat jij dit wel durft te benoemen!
Zou niet de eerste keer zijn dat gevluchte Palestijnen rotzooi trappen in het land dat ze opvangt.quote:Op zondag 14 december 2025 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou net zeggen, moslims doen hun uiterste best om nog meer gehaat en uiteindelijk gedeporteerd te worden.
Het is ook tijd om overheden/beleidmakers verantwoordelijk te houden bij zulke excessen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:30 schreef Hathor het volgende:
Heeft Australie onlangs niet 1300 Gazanen tijdelijk asiel verleend? Wat een klap in het gezicht van die regering daar zou het dan zijn als die twee schutters uit die groep komen.
Volgens de NOS is de aanslag vlak bij een Joods festival, en niet op het festival.quote:Op zondag 14 december 2025 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt het bericht op de NOS-site nog niet gelezen dus. Helder.
Gaat me te snel, ik zie alleen maar zwarte kleding.quote:Op zondag 14 december 2025 11:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nee, je kunt in de eerste seconde de witte broek zien.
Die kinderen kwamen al binnen met AK-47 prints op hun t-shirts, dus dat belooft watquote:Op zondag 14 december 2025 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
God ja dat kan ook nog.
België heeft er ook al een paar.
Respect voor deze man! Zeker aangezien de andere schutter nog een eindje verderop op een bruggetje stond.quote:
Het waren Islamisten dus Israël = god. Neeeee dat is zo’n goeie conclusie. Chapeau.quote:Op zondag 14 december 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon twee mensen met een ochtendhumeur met toevallig hetzelfde idee.
Dit soort zielige opmerkingen zijn inmiddels ook wel heel belegen. Je mag tegenwoordig prima zeggen dat het moslims zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 10:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Australië, aan de andere kant van de wereld, heeft *heel toevallig* ook een grote islamitisch-arabische bevolking.quote:Op zondag 14 december 2025 11:15 schreef Tjacka het volgende:
Europa heeft een integratieprobleem
Gr gr
Donald Drumpf
Oh dat wisten ze al langer hoor, ze heb ben daar in het verleden een enorme influx gekregen van Libanezen en die staan nu op elke straathoek van Sidney en Melbourne takbir te schreeuwen.quote:Op zondag 14 december 2025 11:16 schreef William_Papadin het volgende:
Zo, Australië weet nu ook hoe het is om cultureel verrijkt te worden.
Jij bent in de war, lever al je geld in en ga terug naar start.quote:Op zondag 14 december 2025 11:15 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het waren Islamisten dus Israël = god. Neeeee dat is zo’n goeie conclusie. Chapeau.
Ik in mijn dromen.quote:Op zondag 14 december 2025 11:16 schreef DrDentz het volgende:
Zoals die ene gast die zonder wapen die schutter overmeestert, dat zou ik ook doen denk ik.. in gta
Trump ziet en zegt het wel!quote:Op zondag 14 december 2025 10:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ABC Newsquote:A suspected improvised explosive device (IED) has been located and is being dealt with by the bomb squad.
Ik vind dit volkomen normaal gedrag, zou ik ook doen, niet iedereen is een bange laffe herder.quote:Op zondag 14 december 2025 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mad respect echt voor die kerel die gewoon dat wapen afpakt
Deze reactie samen met je profielfoto leest als een copypaste meme. Je begint nog net niet met I'll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I've been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda...quote:Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit volkomen normaal gedrag, zou ik ook doen, niet iedereen is een bange laffe herder.
Wat is de grootste onderscheiding daar? 'Hero of Straya'?quote:
Heb een update in je OP en TT geplaatst.quote:Op zondag 14 december 2025 09:57 schreef Fokfluencer het volgende:
Op het bekende strand Bondi Beach in de Australische stad Sydney is geschoten. Er zouden meerdere slachtoffers zijn. Op onbevestigde beelden die rondgaan op sociale media is te zien dat meerdere slachtoffers op de grond liggen en worden gereanimeerd.
De Australische politie zegt dat twee mensen zijn aangehouden, maar dat de politieactie nog in volle gang is. Mensen worden opgeroepen weg te blijven van het strand. De politie meldt nog niets over slachtoffers.
Volgens Australische media hebben ooggetuigen gemeld dat twee mannen uit een voertuig stapten en rond 18.30 uur lokale tijd het vuur openden. Het was daar druk met strandgangers en met mensen die een joods festival bijwoonden in het kader van Chanoeka, melden lokale media.
Update 11.00 uur: De politie heeft het bericht van "Sky News Australia" bevestigd: er zijn minstens tien doden gevallen, onder wie één schutter. De andere schutter zou zijn aangehouden. De hulpdiensten meldden dat 18 mensen naar het ziekenhuis zijn gebracht, maar de ernst van hun verwondingen is nog niet bekend. Andere gewonden worden ter plaatse behandeld.
Bron NL:https://nos.nl/artikel/25(...)ey-twee-aanhoudingen
Bron AU:https://www.dailymail.co.(...)g-terror-attack.html
Het is wachten op mensen die zeggen dat ze dit aan zichzelf te danken hebben of deze aanslag gaan vierenquote:Op zondag 14 december 2025 11:01 schreef Black_Baron het volgende:
Zijn joden of mensen die een joods feestje vieren dan helemaal nergens meer veilig?
Bevestigt wel de noodzaak van het bestaan van de staat Israël.
Dit geeft mij nog iets hoop in de mensheid. 100 procent altruistisch gedrag en met gevaar voor eigen leven.quote:
Heel veel mensen zeggen dit soort dingen online, maar een klein percentage zou het daadwerkelijk doen.quote:Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit volkomen normaal gedrag, zou ik ook doen, niet iedereen is een bange laffe herder.
Leuk he? Die doodscultus en moord ideologie.quote:Op zondag 14 december 2025 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
vandaag ook 5 mannen opgepakt omdat ze een aanslag op een kerstmarkt aan het voorbereiden waren, en het blijft maar doorgaan...
Dat gaat wel lekker sneller dan in Europa waar het door 6 managementlagen en 43 spindokters moet voordat het naar de media gaat die er hun saus nog eens overheen pleurtquote:
Victoria Cross maar ik weet niet of die naar burgers kanquote:Op zondag 14 december 2025 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is de grootste onderscheiding daar? 'Hero of Straya'?
In ieder geval, hij mag hem hebben. Wat een held.
Hij zal ook wel de training er voor hebben gehad denk ik.quote:Op zondag 14 december 2025 11:40 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Dit geeft mij nog iets hoop in de mensheid. 100 procent altruistisch gedrag en met gevaar voor eigen leven.
Dat is het Cross of Valour volgens Chat:quote:Op zondag 14 december 2025 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Victoria Cross maar ik weet niet of die naar burgers kan
Ja, exact ja. Voor defensie. Zeg maar hun Medal of Honour/Willemsorde.quote:Op zondag 14 december 2025 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Victoria Cross maar ik weet niet of die naar burgers kan
Wat een verrassing.quote:Op zondag 14 december 2025 11:41 schreef Montagui het volgende:
1 van de schutters zou geïdentificeerd zijn als Naveed Akram.
Dat is toevallig ook de naam van een Pakistaanse voetballer (1984), maar goed, het kan een naam als "Jan Smit" zijn.quote:
Extreem dapper. Check, geen twijfel onder deze omstandighedenquote:Op zondag 14 december 2025 11:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Dat is het Cross of Valour volgens Chat:
De hoogste Australische burgeronderscheiding voor uitzonderlijke moed, uitgereikt voor extreme dapperheid waarbij het eigen leven ernstig in gevaar werd gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |