Echt een aanrader hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf in zo’n beetje alle Oost Aziatische landen geweest BEHALVE Vietnam. Ik geloof wel dat het fantastisch is, maar al mijn vrienden/familie zijn er al geweest. Dat doet mij toch tegenhouden.
Als stel zeker ja. Ik vind af en toe de sfeer van zo’n hostel ook wel fijn, en ze organiseren vaak evenementen wat wel makkelijk is. Maar als je samen bent voel je je al gauw te oud. Onze eerste keer samen in een hostel hadden we een pub crawl, daar had je een nogal biseksuele medewerker van het hostel die ons allebei probeerde te versieren. Dat vond ik toch niet zo leukquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als stel is een privékamer wel zo prettig.
Heb in Japan in een capsulehotel geslapen, dat was ook wel een bijzondere ervaring.
Heb ik in Londen gedaan. Het is een beetje alsof je een ruime doodskist huurtquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als stel is een privékamer wel zo prettig.
Heb in Japan in een capsulehotel geslapen, dat was ook wel een bijzondere ervaring.
De sfeer is wel een boel waard ja, Wij zaten in Hoi An in een prachtig hotel waar we letterlijk de enige gasten waren. Toen werd het toch ineens luguber in plaats van idyllisch.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als stel zeker ja. Ik vind af en toe de sfeer van zo’n hostel ook wel fijn, en ze organiseren vaak evenementen wat wel makkelijk is. Maar als je samen bent voel je je al gauw te oud. Onze eerste keer samen in een hostel hadden we een pub crawl, daar had je een nogal biseksuele medewerker van het hostel die ons allebei probeerde te versieren. Dat vond ik toch niet zo leuk
Zo’n capsule is wel leuk, maar lijkt mij ook wat claustrofobisch.
Herken wel wat je zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als stel zeker ja. Ik vind af en toe de sfeer van zo’n hostel ook wel fijn, en ze organiseren vaak evenementen wat wel makkelijk is. Maar als je samen bent voel je je al gauw te oud.
Oh dat is wel akward jaquote:Onze eerste keer samen in een hostel hadden we een pub crawl, daar had je een nogal biseksuele medewerker van het hostel die ons allebei probeerde te versieren. Dat vond ik toch niet zo leuk
Klopt, leuk om eens gedaan te hebben. Maar niet voor herhaling vatbaar.quote:Zo’n capsule is wel leuk, maar lijkt mij ook wat claustrofobisch.
Het is ook handig om een paar toegankelijke landen te ‘bewaren’ voor later.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Echt een aanrader hoor![]()
Zou met liefde nog eens teruggaan
Duitsland is voor mij 5 minuten rijdenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook handig om een paar toegankelijke landen te ‘bewaren’ voor later.
Ja, dat dus. En bloedheet was het.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik in Londen gedaan. Het is een beetje alsof je een ruime doodskist huurt
Ja, vond ik ook. En met het luik open was het weer erg licht binnen. Mijn capsule zat ook bovenaan een nogal onhandige trap. Hoop nadelen dus, maar ik zat wel voor 50 euro per nacht om de hoek van Piccadilly Circus en dat was dan wel weer topquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En bloedheet was het.
Je moet soms de rotzooi ook een beetje omarmen, ik ben daar makkelijker in dan mijn vriendin. Zo’n doods spookhotel is geen reet aan. Maar ja zonder airco in een hostel waar luidop geneukt wordt is weer een ander uiterste.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De sfeer is wel een boel waard ja, Wij zaten in Hoi An in een prachtig hotel waar we letterlijk de enige gasten waren. Toen werd het toch ineens luguber in plaats van idyllisch.
Kom maar opquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
>TRV
ALLEEN VOETSTAPRECENTIES HIER
Dan moet je noodgedwongen nog luider neuken, nood breekt wetquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet soms de rotzooi ook een beetje omarmen, ik ben daar makkelijker in dan mijn vriendin. Zo’n doods spookhotel is geen reet aan. Maar ja zonder airco in een hostel waar luidop geneukt wordt is weer een ander uiterste.
Zuid-Korea, genotsland. Busan hoort wel bij mijn favoriete steden ooitquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Japan
Korea
Thailand erg wisselend
Maar kies je Azië uit zodat je niet alleen 65 kilo weegt?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het
[..]
Zuid-Korea, genotsland. Busan hoort wel bij mijn favoriete steden ooit
Heerlijk gegeten bij de vismarkt daar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb met een Amerikaanse dus in vergelijking met dat land moet ik soms wat compenserenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar kies je Azië uit zodat je niet alleen 65 kilo weegt?
Korean bbq genotquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ze dik?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb met een Amerikaanse dus in vergelijking met dat land moet ik soms wat compenseren
Je krijgt 's nachts nog geen ju met een trechter binnengegoten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb met een Amerikaanse dus in vergelijking met dat land moet ik soms wat compenseren
Ik ga uiteindelijk nergens heen voor de sauna dus die ervaring heb ik niet gehadquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Korean bbq genot
Busan is idd mooi - wel hele gare sauna daar met allemaal geklede Koreanen en max 60 graden of zo want je zal maar zweten. Jeju Island is wel erg mooi
Het is niet alsof deze wedstrijd heul spannend is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
3 op reis hier. Tijd voor een wespensteek of zo op tv.
Zegt wel genoeg over deze pot eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
Lullig om Ted zo weg te zettenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:53 schreef AgnesGru het volgende:
Zegt wel genoeg over deze pot eigenlijk.
Nee dat niet, maar een deel van haar vrienden/familie wel.quote:
Oh klopt hoor. Houd zelf gewoon niet van reizen dus zal niet meedoen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is niet alsof deze wedstrijd heul spannend is.
quote:
Verdorie. Nou welkom in DRT, de komende weken zal het ook nog regelmatig over onder andere hoerenreviews, speciaalbier en wat eten/drinken/snacken we vandaag gaan, misschien is een van die zaken meer van je gading.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh klopt hoor. Houd zelf gewoon niet van reizen dus zal niet meedoen.
Prima introductie, kan zo in de OPquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Verdorie. Nou welkom in DRT, de komende weken zal het ook nog regelmatig over onder andere hoerenreviews, speciaalbier en wat eten/drinken/snacken we vandaag gaan, misschien is een van die zaken meer van je gading.
Naarmate de potjes interessanter worden zal het misschien wat vaker over wat er op tv te zien is gaan.
De DRT sfeerimpressie bingo is wat dat betreft uitermate treffendquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prima introductie, kan zo in de OP
Dit is een warm bad. Ik praat altijd over reizen, bier, voetbal en darten. Bij andere gespreksonderwerpen schakel ik snel uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Verdorie. Nou welkom in DRT, de komende weken zal het ook nog regelmatig over onder andere hoerenreviews, speciaalbier en wat eten/drinken/snacken we vandaag gaan, misschien is een van die zaken meer van je gading.
Naarmate de potjes interessanter worden zal het misschien wat vaker over wat er op tv te zien is gaan.
2 jaar geleden in zomer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga uiteindelijk nergens heen voor de sauna dus die ervaring heb ik niet gehad
Gwangalli Beach bij Busan vond ik vooral leuk. Allemaal hoge gebouwen aan het strand met op iedere verdieping een fantastisch restaurantje, speciaalbiercafe of een arcade ofzo. Zelfs een 24/7 pingpongclub. Daar ging ik wel goed op
Jeju Eiland niet geweest, te weinig tijd en we hebben allebei geen (internationaal) rijbewijs dus dan kom je daar nergens. Wanneer was jij daar?
Ik raad vriend @Makamba_ af om een politiek onderwerp in te brengenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Ik praat altijd over reizen, bier, voetbal en darten. Bij andere gespreksonderwerpen schakel ik snel uit
Maar ik raad vriend @:makamba_ aan om zelf een onderwerp in te brengen
Viaplay is weer tegen betaling na ronde 2. Mijn fanatisme hier is kort doch krachtig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De DRT sfeerimpressie bingo is wat dat betreft uitermate treffend
Nee nee, je regelt het maarquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Viaplay is weer tegen betaling na ronde 2. Mijn fanatisme hier is kort doch krachtig.
Malariagenotquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
Ja politiek bespreken we hier nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik raad vriend @:makamba_ af om een politiek onderwerp in te brengen
Rits is die van hemzelf kwijtquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ted heeft een dode cavia op zn hoofd
Dé Rits?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rits is die van hemzelf kwijt
Rits de Boer is volledig in het rabbit hole gekropenquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Rits de Boer is volledig in het rabbit hole gekropen
Dit had niemand ooit verwacht natuurlijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Rits de Boer is volledig in het rabbit hole gekropen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:10 schreef PremiumDartData het volgende:
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 128​
​
3️⃣ Luke HUMPHRIES (98.58)🏴​
1️⃣ Ted EVETTS (85.66)🏴​
​
📊120.60 scoring average🔥​
🎙Eight 180s​
🎯33% checkout in darts​
▪️56% in turns​
💯 One 100+ checkout​
▪️138​
​
#WCDarts #PremDartData
Verdrink je hotdogs niet in saus om maar geen hotdogs te proeven?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:19 schreef H_T het volgende:
De Hema-chips met hotdogsmaak blijken best okay te zijn
Deze mannen zijn dartsfit jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
Eindelijk echte darters qua postuur!
Ja? Even onthouden dusquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:19 schreef H_T het volgende:
De Hema-chips met hotdogsmaak blijken best okay te zijn
Ik verdrink ze niet in sausquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Verdrink je hotdogs niet in saus om maar geen hotdogs te proeven?
Bratwurstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |