Nee dat niet, maar een deel van haar vrienden/familie wel.quote:
Oh klopt hoor. Houd zelf gewoon niet van reizen dus zal niet meedoen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is niet alsof deze wedstrijd heul spannend is.
quote:
Verdorie. Nou welkom in DRT, de komende weken zal het ook nog regelmatig over onder andere hoerenreviews, speciaalbier en wat eten/drinken/snacken we vandaag gaan, misschien is een van die zaken meer van je gading.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh klopt hoor. Houd zelf gewoon niet van reizen dus zal niet meedoen.
Prima introductie, kan zo in de OPquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Verdorie. Nou welkom in DRT, de komende weken zal het ook nog regelmatig over onder andere hoerenreviews, speciaalbier en wat eten/drinken/snacken we vandaag gaan, misschien is een van die zaken meer van je gading.
Naarmate de potjes interessanter worden zal het misschien wat vaker over wat er op tv te zien is gaan.
De DRT sfeerimpressie bingo is wat dat betreft uitermate treffendquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prima introductie, kan zo in de OP
Dit is een warm bad. Ik praat altijd over reizen, bier, voetbal en darten. Bij andere gespreksonderwerpen schakel ik snel uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Verdorie. Nou welkom in DRT, de komende weken zal het ook nog regelmatig over onder andere hoerenreviews, speciaalbier en wat eten/drinken/snacken we vandaag gaan, misschien is een van die zaken meer van je gading.
Naarmate de potjes interessanter worden zal het misschien wat vaker over wat er op tv te zien is gaan.
2 jaar geleden in zomer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga uiteindelijk nergens heen voor de sauna dus die ervaring heb ik niet gehad
Gwangalli Beach bij Busan vond ik vooral leuk. Allemaal hoge gebouwen aan het strand met op iedere verdieping een fantastisch restaurantje, speciaalbiercafe of een arcade ofzo. Zelfs een 24/7 pingpongclub. Daar ging ik wel goed op
Jeju Eiland niet geweest, te weinig tijd en we hebben allebei geen (internationaal) rijbewijs dus dan kom je daar nergens. Wanneer was jij daar?
Ik raad vriend @Makamba_ af om een politiek onderwerp in te brengenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Ik praat altijd over reizen, bier, voetbal en darten. Bij andere gespreksonderwerpen schakel ik snel uit
Maar ik raad vriend @:makamba_ aan om zelf een onderwerp in te brengen
Viaplay is weer tegen betaling na ronde 2. Mijn fanatisme hier is kort doch krachtig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De DRT sfeerimpressie bingo is wat dat betreft uitermate treffend
Nee nee, je regelt het maarquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Viaplay is weer tegen betaling na ronde 2. Mijn fanatisme hier is kort doch krachtig.
Malariagenotquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
3 op reis hier. Tijd voor een wespensteek of zo op tv.
Ja politiek bespreken we hier nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik raad vriend @:makamba_ af om een politiek onderwerp in te brengen
Rits is die van hemzelf kwijtquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ted heeft een dode cavia op zn hoofd
Dé Rits?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rits is die van hemzelf kwijt
Rits de Boer is volledig in het rabbit hole gekropenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |