Dan moet je noodgedwongen nog luider neuken, nood breekt wetquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet soms de rotzooi ook een beetje omarmen, ik ben daar makkelijker in dan mijn vriendin. Zo’n doods spookhotel is geen reet aan. Maar ja zonder airco in een hostel waar luidop geneukt wordt is weer een ander uiterste.
Zuid-Korea, genotsland. Busan hoort wel bij mijn favoriete steden ooitquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Japan
Korea
Thailand erg wisselend
Maar kies je Azië uit zodat je niet alleen 65 kilo weegt?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het
[..]
Zuid-Korea, genotsland. Busan hoort wel bij mijn favoriete steden ooit
Heerlijk gegeten bij de vismarkt daar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb met een Amerikaanse dus in vergelijking met dat land moet ik soms wat compenserenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar kies je Azië uit zodat je niet alleen 65 kilo weegt?
Korean bbq genotquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ze dik?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb met een Amerikaanse dus in vergelijking met dat land moet ik soms wat compenseren
Je krijgt 's nachts nog geen ju met een trechter binnengegoten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb met een Amerikaanse dus in vergelijking met dat land moet ik soms wat compenseren
Ik ga uiteindelijk nergens heen voor de sauna dus die ervaring heb ik niet gehadquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Korean bbq genot
Busan is idd mooi - wel hele gare sauna daar met allemaal geklede Koreanen en max 60 graden of zo want je zal maar zweten. Jeju Island is wel erg mooi
Het is niet alsof deze wedstrijd heul spannend is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
3 op reis hier. Tijd voor een wespensteek of zo op tv.
Zegt wel genoeg over deze pot eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
3 op reis hier. Tijd voor een wespensteek of zo op tv.
Lullig om Ted zo weg te zettenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:53 schreef AgnesGru het volgende:
Zegt wel genoeg over deze pot eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |