Ik ben zelf in zo’n beetje alle Oost Aziatische landen geweest BEHALVE Vietnam. Ik geloof wel dat het fantastisch is, maar al mijn vrienden/familie zijn er al geweest. Dat doet mij toch tegenhouden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dit was geboekt door nota bene m'n vrouw. In 2020 in Thailand vonden we dat nog prima, maar blijkbaar werden we veel ouder in 4 jaar tijd. Maar idd wel altijd privékamer in hostels.
[..]
Een van hen claimde lerares Engels te zijn. Heb haar uitgelachen en gezegd dat dat beroep niet bestaat in Frankrijk.
We zijn er 4,5 week geweest. Echt een topland. Van de Aziatische landen waar ik geweest ben (Maleisië, Indonesië, Thailand, Singapore, Vietnam) echt met afstand het leukst/mooist.
Echt een aanrader hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf in zo’n beetje alle Oost Aziatische landen geweest BEHALVE Vietnam. Ik geloof wel dat het fantastisch is, maar al mijn vrienden/familie zijn er al geweest. Dat doet mij toch tegenhouden.
Als stel zeker ja. Ik vind af en toe de sfeer van zo’n hostel ook wel fijn, en ze organiseren vaak evenementen wat wel makkelijk is. Maar als je samen bent voel je je al gauw te oud. Onze eerste keer samen in een hostel hadden we een pub crawl, daar had je een nogal biseksuele medewerker van het hostel die ons allebei probeerde te versieren. Dat vond ik toch niet zo leukquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als stel is een privékamer wel zo prettig.
Heb in Japan in een capsulehotel geslapen, dat was ook wel een bijzondere ervaring.
Heb ik in Londen gedaan. Het is een beetje alsof je een ruime doodskist huurtquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als stel is een privékamer wel zo prettig.
Heb in Japan in een capsulehotel geslapen, dat was ook wel een bijzondere ervaring.
De sfeer is wel een boel waard ja, Wij zaten in Hoi An in een prachtig hotel waar we letterlijk de enige gasten waren. Toen werd het toch ineens luguber in plaats van idyllisch.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als stel zeker ja. Ik vind af en toe de sfeer van zo’n hostel ook wel fijn, en ze organiseren vaak evenementen wat wel makkelijk is. Maar als je samen bent voel je je al gauw te oud. Onze eerste keer samen in een hostel hadden we een pub crawl, daar had je een nogal biseksuele medewerker van het hostel die ons allebei probeerde te versieren. Dat vond ik toch niet zo leuk
Zo’n capsule is wel leuk, maar lijkt mij ook wat claustrofobisch.
Herken wel wat je zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als stel zeker ja. Ik vind af en toe de sfeer van zo’n hostel ook wel fijn, en ze organiseren vaak evenementen wat wel makkelijk is. Maar als je samen bent voel je je al gauw te oud.
Oh dat is wel akward jaquote:Onze eerste keer samen in een hostel hadden we een pub crawl, daar had je een nogal biseksuele medewerker van het hostel die ons allebei probeerde te versieren. Dat vond ik toch niet zo leuk
Klopt, leuk om eens gedaan te hebben. Maar niet voor herhaling vatbaar.quote:Zo’n capsule is wel leuk, maar lijkt mij ook wat claustrofobisch.
Het is ook handig om een paar toegankelijke landen te ‘bewaren’ voor later.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Echt een aanrader hoor![]()
Zou met liefde nog eens teruggaan
Duitsland is voor mij 5 minuten rijdenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook handig om een paar toegankelijke landen te ‘bewaren’ voor later.
Ja, dat dus. En bloedheet was het.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik in Londen gedaan. Het is een beetje alsof je een ruime doodskist huurt
Ja, vond ik ook. En met het luik open was het weer erg licht binnen. Mijn capsule zat ook bovenaan een nogal onhandige trap. Hoop nadelen dus, maar ik zat wel voor 50 euro per nacht om de hoek van Piccadilly Circus en dat was dan wel weer topquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En bloedheet was het.
Je moet soms de rotzooi ook een beetje omarmen, ik ben daar makkelijker in dan mijn vriendin. Zo’n doods spookhotel is geen reet aan. Maar ja zonder airco in een hostel waar luidop geneukt wordt is weer een ander uiterste.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De sfeer is wel een boel waard ja, Wij zaten in Hoi An in een prachtig hotel waar we letterlijk de enige gasten waren. Toen werd het toch ineens luguber in plaats van idyllisch.
Kom maar opquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
>TRV
ALLEEN VOETSTAPRECENTIES HIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |