Ex-party?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende: [..] Ooh ik ben een van de zoveel ex-partyanimalmillenial die nu aan het hardlopen is
Ik heb nog een paar wilde haren over die mij soms opspelenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ex-party?
Je zat laatst nog in een Britse hostel
Kwam je toen ook tot de conclusie dat je te oud bent geworden voor (party) hostels?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar wilde haren over die mij soms opspelen
Pure cult, gewoon laten zittenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om die wespennesten een keer op te sporen daar? Jaar na jaar hetzelfde euvel.
Dat heb ik ook maatquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar wilde haren over die mij soms opspelen
Dan mag @Zipportal straks niet meer mee postenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:07 schreef Szura het volgende:
Kan AI aids uit dit topic geweerd worden? DANKU!
Gewisseld van baan dit jaar met ineens lunches en kantoor. Volgend jaar maar even normaal gaan doen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ooh ik ben een van de zoveel ex-partyanimalmillenial die nu aan het hardlopen is
quote:Ally Pally is an extremely old building, which makes it an incredibly great place for wasps to set up their nests during the Winter period. The main reason they come out at the Darts and Masters is simple: they’re going to “sleep” because its cold, but the darts and snooker generate an insane amount of temperature and light that makes wasps believe its time to wake up. The sweet smelling food and drink will also attract them in their droves.
The only way this will ever be solved is if Ally Pally can be upgraded to seal up all the places where wasps make their home [this will cost inordinate levels of money, something the owners don’t have because its basically a charity/preservation trust that manage it, hence why the car park doesn’t charge for parking but kindly asks for donations to maintain the building], or failing that, playing the Masters at a time when wasps aren’t setting up nests in the rafters of a roof.
Oh, wat ergquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag @:zipportal straks niet meer mee posten
Wellicht helpen deze kilootjes met het talent ontdekkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewisseld van baan dit jaar met ineens lunches en kantoor. Volgend jaar maar even normaal gaan doen.
Dart talent heb ik namelijk niet.
Nee dat niet. Soms echt nog wel chill als je een goedkoop bed nodig hebquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kwam je toen ook tot de conclusie dat je te oud bent geworden voor (party) hostels?
Ik had dus vorig jaar die ervaring wel in een party hostel in Vietnam. Nooit weer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat niet. Soms echt nog wel chill als je een goedkoop bed nodig heb
quote:
Deze ''grap'' wil nog niet echt slagen of wel?quote:
Je bent gewoon vies dikquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewisseld van baan dit jaar met ineens lunches en kantoor. Volgend jaar maar even normaal gaan doen.
Dart talent heb ik namelijk niet.
Helaas geen dartbord meer om de proef op de som te nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht helpen deze kilootjes met het talent ontdekken
Had wel een prive dorm hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik had dus vorig jaar die ervaring wel in een party hostel in Vietnam. Nooit weer.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef PremiumDartData het volgende:
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 128​
​
3️⃣ Wessel NIJMAN (100.91)🇳🇱​
0️⃣ Karel SEDLACEK (90.88)🇨🇿​
​
📊113.58 scoring average​
🎙Six 180s​
🎯50% checkout in darts​
▪️69% in turns​
💯 One 100+ checkout​
▪️136​
​
#WCDarts #PremDartData
Ik zat een halfjaartje geleden in een party hostel in de Filipijnen, dat was ontzettend leukquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik had dus vorig jaar die ervaring wel in een party hostel in Vietnam. Nooit weer.
Ja dat zei je al. Ongemakkelijk topic om boos van overgewicht te worden verder.quote:
Nolles naar Treblinka ?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze ''grap'' wil nog niet echt slagen of wel?
Sorry vriend. Ik ben je een beetje aan het plagenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja dat zei je al. Ongemakkelijk topic om boos van overgewicht te worden verder.
Want dan moet je inmiddels woest zijn
Dit is een warm badquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik ben je een beetje aan het plagen
Doe ik ook, maar dan op mijn eigen manier.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Tweets kun je gewoon embedden.
Dat is waar vriend.quote:
dat vinden wij bijzonderquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan op mijn eigen manier.
Gaat niet genoeg zijn voor Paul Lim zijn tweede ronde partij.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is waar vriend.
Volgende week heeft mijn vriendin hele week avonddienst
Ja dat wist ik al hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week heeft mijn vriendin hele week avonddienst
Op het ingooibord viel alles.quote:Geen verklaring
Drama dus voor Vandenbogaerde. Hij moet nu hopen dat zijn rechtstreekse concurrenten ook verliezen om in de top 64 van de wereld te blijven en zo zijn tourkaart te behouden. Anders wordt het een nieuwe trip naar Q-School in januari.
“Het viel niet. Niets, alles tegen de draad”, sakkerde een zichtbaar emotionele Vandenbogaerde na afloop. “Als het niet valt, dan valt het niet. Ik heb hier geen verklaring voor. Op het trainingsbord viel alles, maar op het podium net niet. Of ik zenuwen had? Nee, helemaal niet. Zelfs niet toen ik 0-2 achterstond in sets. Maar: je weet waar je staat en dat speelt zijn rol. Ineens begon het dan wel te lopen, maar ik weet niet waarom. Beter mikken, misschien? Ik weet het niet.”
Super Mario speelde een goed 2025 en had dé kans om zijn tourkaart te verlengen. “Dit is niet leuk, maar mijn eerste jaar was niet goed hé. Dan wordt het zo moeilijk. Ik heb gevochten voor alles wat erin zat, maar als het niet lukt... En nu een schietgebedje doen? Nee, nee. Ik moet terug naar Q-School. Ik geloof dat ik daar opnieuw mijn kaart kan halen, daar moet ik wel in geloven. En lukt het niet, dan wordt het de Challenge Tour en zal ik proberen ‘shinen’ op de WDF.”
Ueda schoot ze er altijd in op de trainingquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeggen voetballers dat ook wel eens als ze een kans hebben gemist?
'Ja, maar in de warming-up vielen ze wel'.
Ik gebruik dit al voordat je überhaupt tweets kon embedden hier op fok. En als de tweets/xjes worden verwijderd zijn ze met mijn methode nog volledig zichtbaar, bij het embedden is dat nog maar de vraag.quote:
Ja wij ook. Maar wij lagen om 00.00 plat en de muziek in het partygedeelte ging nog tot 02.00 door.quote:
Wij zijn de tweede nacht gaan zuipen met een groep van 6 Fransen, topavond gehad maar inderdaad de dag er na niks meer waard, toen we nota bene een hele dag op een boot zaten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zat een halfjaartje geleden in een party hostel in de Filipijnen, dat was ontzettend leuk
Nacht 1 binnen een paar uurtjes dronken van de rum en de dagen daarna was ik direct uitgeschakeld
Ik slaap met mijn vriendin wel vaker in een hostelquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja wij ook. Maar wij lagen om 00.00 plat en de muziek in het partygedeelte ging nog tot 02.00 door.
Wat is er met hem gebeurd?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben het badwater snel warm dit jaar
We missen poepstront NIET
Gezellig met Fransen, dat is uberhaupt bijzonderquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wij zijn de tweede nacht gaan zuipen met een groep van 6 Fransen, topavond gehad maar inderdaad de dag er na niks meer waard, toen we nota bene een hele dag op een boot zaten.
Dan is het prima te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn vriendin wel vaker in een hostel
Maar zij gaat pas akkoord met een privekamer met eigen badkamer
Dan is het gewoon een hotelquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit was geboekt door nota bene m'n vrouw. In 2020 in Thailand vonden we dat nog prima, maar blijkbaar werden we veel ouder in 4 jaar tijd. Maar idd wel altijd privékamer in hostels.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een van hen claimde lerares Engels te zijn. Heb haar uitgelachen en gezegd dat dat beroep niet bestaat in Frankrijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezellig met Fransen, dat is uberhaupt bijzonder
Hoe lang ben je in Vietnam geweest?
Over professor gesproken, waar is Keegan Brown?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Professor Genderwetenschappen Ted
Vietnam is echt geweldig inderdaadquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dit was geboekt door nota bene m'n vrouw. In 2020 in Thailand vonden we dat nog prima, maar blijkbaar werden we veel ouder in 4 jaar tijd. Maar idd wel altijd privékamer in hostels.
[..]
Een van hen claimde lerares Engels te zijn. Heb haar uitgelachen en gezegd dat dat beroep niet bestaat in Frankrijk.
We zijn er 4,5 week geweest. Echt een topland. Van de Aziatische landen waar ik geweest ben (Maleisië, Indonesië, Thailand, Singapore, Vietnam) echt met afstand het leukst/mooist.
Uberhaupt niet meer op de tour gespeeld dit jaar? Letterlijk 0 prijzengeld op de OoMquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Over professor gesproken, waar is Keegan Brown?
Zo’n dorm is vaak ook helemaal niet zo’n punt. Vooral als je het met een doekje kan afsluiten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan is het prima te doen inderdaad.
Nog niet verpestquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vietnam is echt geweldig inderdaad
Zeker niet, maar als stel is een privékamer wel zo prettig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo’n dorm is vaak ook helemaal niet zo’n punt. Vooral als je het met een doekje kan afsluiten.
Aircootje, 11 uur stiltetijd. Dan slaap je prima. Ik heb de afgelopen jaren vrij vaak het WK Darts in een hostelbedje gekeken
Ik ben zelf in zo’n beetje alle Oost Aziatische landen geweest BEHALVE Vietnam. Ik geloof wel dat het fantastisch is, maar al mijn vrienden/familie zijn er al geweest. Dat doet mij toch tegenhouden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dit was geboekt door nota bene m'n vrouw. In 2020 in Thailand vonden we dat nog prima, maar blijkbaar werden we veel ouder in 4 jaar tijd. Maar idd wel altijd privékamer in hostels.
[..]
Een van hen claimde lerares Engels te zijn. Heb haar uitgelachen en gezegd dat dat beroep niet bestaat in Frankrijk.
We zijn er 4,5 week geweest. Echt een topland. Van de Aziatische landen waar ik geweest ben (Maleisië, Indonesië, Thailand, Singapore, Vietnam) echt met afstand het leukst/mooist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |