Ja wij ook. Maar wij lagen om 00.00 plat en de muziek in het partygedeelte ging nog tot 02.00 door.quote:
Wij zijn de tweede nacht gaan zuipen met een groep van 6 Fransen, topavond gehad maar inderdaad de dag er na niks meer waard, toen we nota bene een hele dag op een boot zaten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zat een halfjaartje geleden in een party hostel in de Filipijnen, dat was ontzettend leuk
Nacht 1 binnen een paar uurtjes dronken van de rum en de dagen daarna was ik direct uitgeschakeld
Ik slaap met mijn vriendin wel vaker in een hostelquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja wij ook. Maar wij lagen om 00.00 plat en de muziek in het partygedeelte ging nog tot 02.00 door.
Wat is er met hem gebeurd?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben het badwater snel warm dit jaar
We missen poepstront NIET
Gezellig met Fransen, dat is uberhaupt bijzonderquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wij zijn de tweede nacht gaan zuipen met een groep van 6 Fransen, topavond gehad maar inderdaad de dag er na niks meer waard, toen we nota bene een hele dag op een boot zaten.
Dan is het prima te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn vriendin wel vaker in een hostel
Maar zij gaat pas akkoord met een privekamer met eigen badkamer
Dan is het gewoon een hotelquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit was geboekt door nota bene m'n vrouw. In 2020 in Thailand vonden we dat nog prima, maar blijkbaar werden we veel ouder in 4 jaar tijd. Maar idd wel altijd privékamer in hostels.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een van hen claimde lerares Engels te zijn. Heb haar uitgelachen en gezegd dat dat beroep niet bestaat in Frankrijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezellig met Fransen, dat is uberhaupt bijzonder
Hoe lang ben je in Vietnam geweest?
Over professor gesproken, waar is Keegan Brown?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Professor Genderwetenschappen Ted
Vietnam is echt geweldig inderdaadquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dit was geboekt door nota bene m'n vrouw. In 2020 in Thailand vonden we dat nog prima, maar blijkbaar werden we veel ouder in 4 jaar tijd. Maar idd wel altijd privékamer in hostels.
[..]
Een van hen claimde lerares Engels te zijn. Heb haar uitgelachen en gezegd dat dat beroep niet bestaat in Frankrijk.
We zijn er 4,5 week geweest. Echt een topland. Van de Aziatische landen waar ik geweest ben (Maleisië, Indonesië, Thailand, Singapore, Vietnam) echt met afstand het leukst/mooist.
Uberhaupt niet meer op de tour gespeeld dit jaar? Letterlijk 0 prijzengeld op de OoMquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Over professor gesproken, waar is Keegan Brown?
Zo’n dorm is vaak ook helemaal niet zo’n punt. Vooral als je het met een doekje kan afsluiten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan is het prima te doen inderdaad.
Nog niet verpestquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vietnam is echt geweldig inderdaad
Zeker niet, maar als stel is een privékamer wel zo prettig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo’n dorm is vaak ook helemaal niet zo’n punt. Vooral als je het met een doekje kan afsluiten.
Aircootje, 11 uur stiltetijd. Dan slaap je prima. Ik heb de afgelopen jaren vrij vaak het WK Darts in een hostelbedje gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |