Dat is waar vriend.quote:
dat vinden wij bijzonderquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan op mijn eigen manier.
Gaat niet genoeg zijn voor Paul Lim zijn tweede ronde partij.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is waar vriend.
Volgende week heeft mijn vriendin hele week avonddienst
Ja dat wist ik al hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week heeft mijn vriendin hele week avonddienst
Op het ingooibord viel alles.quote:Geen verklaring
Drama dus voor Vandenbogaerde. Hij moet nu hopen dat zijn rechtstreekse concurrenten ook verliezen om in de top 64 van de wereld te blijven en zo zijn tourkaart te behouden. Anders wordt het een nieuwe trip naar Q-School in januari.
“Het viel niet. Niets, alles tegen de draad”, sakkerde een zichtbaar emotionele Vandenbogaerde na afloop. “Als het niet valt, dan valt het niet. Ik heb hier geen verklaring voor. Op het trainingsbord viel alles, maar op het podium net niet. Of ik zenuwen had? Nee, helemaal niet. Zelfs niet toen ik 0-2 achterstond in sets. Maar: je weet waar je staat en dat speelt zijn rol. Ineens begon het dan wel te lopen, maar ik weet niet waarom. Beter mikken, misschien? Ik weet het niet.”
Super Mario speelde een goed 2025 en had dé kans om zijn tourkaart te verlengen. “Dit is niet leuk, maar mijn eerste jaar was niet goed hé. Dan wordt het zo moeilijk. Ik heb gevochten voor alles wat erin zat, maar als het niet lukt... En nu een schietgebedje doen? Nee, nee. Ik moet terug naar Q-School. Ik geloof dat ik daar opnieuw mijn kaart kan halen, daar moet ik wel in geloven. En lukt het niet, dan wordt het de Challenge Tour en zal ik proberen ‘shinen’ op de WDF.”
Ueda schoot ze er altijd in op de trainingquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeggen voetballers dat ook wel eens als ze een kans hebben gemist?
'Ja, maar in de warming-up vielen ze wel'.
Ik gebruik dit al voordat je überhaupt tweets kon embedden hier op fok. En als de tweets/xjes worden verwijderd zijn ze met mijn methode nog volledig zichtbaar, bij het embedden is dat nog maar de vraag.quote:
Ja wij ook. Maar wij lagen om 00.00 plat en de muziek in het partygedeelte ging nog tot 02.00 door.quote:
Wij zijn de tweede nacht gaan zuipen met een groep van 6 Fransen, topavond gehad maar inderdaad de dag er na niks meer waard, toen we nota bene een hele dag op een boot zaten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zat een halfjaartje geleden in een party hostel in de Filipijnen, dat was ontzettend leuk
Nacht 1 binnen een paar uurtjes dronken van de rum en de dagen daarna was ik direct uitgeschakeld
Ik slaap met mijn vriendin wel vaker in een hostelquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja wij ook. Maar wij lagen om 00.00 plat en de muziek in het partygedeelte ging nog tot 02.00 door.
Wat is er met hem gebeurd?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben het badwater snel warm dit jaar
We missen poepstront NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |