Marcel Hirscherquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen Nederlander met een Oostenrijkse ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
SPOILER: 1st 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Wat dominantie weer van Stolz en Kok.
Dat Stolz met een laatste binnenbocht zo wegtrekt bij De Boo is toch wel straf.![]()
Marnix ten Kortenaar?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Is er een derde Oostenrijkse schaatser? In theorie heb je met Odor en Farthofer twee goede mannen voor de TP.![]()
Matige laatste ronde van Schulting.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Of sneller gaan schaatsen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Suus kan beter teruggaan naar de ijshockeybaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Miho denkt daar anders overquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:15 schreef Slobeend het volgende:
Het vrouwenschaatsen bevindt zich op een behoorlijk treurig niveau.![]()
Ach.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zitten al die Belgen zwaar onder antidepressiva? Nul emotie ook bij deze vent. Net een oom van Dimitri![]()
Waardeloze laatste ronde.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Suus weer gevallen of zo net als Grevelt? Wat een waardeloze tijden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan Mario ook schaatsen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zitten al die Belgen zwaar onder antidepressiva? Nul emotie ook bij deze vent. Net een oom van Dimitri![]()
Wellicht nog last van de val?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
Schulting begint langzaam een beetje tragisch te worden op de langebaan![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die kan er niets meer van, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Suus weer gevallen of zo net als Grevelt? Wat een waardeloze tijden.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Misschien kan ze skeeleren proberenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kan er niets meer van, wat dacht jij dan?![]()
![]()
Femke gaat lekker ongezellig doen tot het OKT.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Een beetje valse start van Kjeld.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze was weer vals.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hier gaat iemand bezwaar aantekenen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Lijkt mij niet heel zinvol.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hier gaat iemand bezwaar aantekenen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Geen idee hoe dat werkt.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kjeld is nog boos ook.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nah, niet echt boos. Beetje adrenaline.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:quote:No protests are allowed against a Referee’s or Starter’s decision concerning disqualification or non-disqualification for violation of any Racing Rules contained in the respective Technical Rules. Protests against results are permitted only in the case of incorrect data processing (including incorrect mathematical calculation).
https://isu-d8g8b4b7ece7a(...)egulations_FINAL.pdfYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nice.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan het niet zien, maar Kjeld DQ?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
0.03
Nope. 2e nu.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, hij mocht de tweede keer gewoon doorrijden.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Koekoek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Ning laat het gewoon lopen"
Int Hof nu de snelste en daarmee zijn de al vrijwel zekere 3 tickets op 3000m nu echt definitief
O en ook de 2 dames bij de top 9 is zeker.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dus morgen moet de TP niks geks doen en dan zijn de maximale OS plekken bij de vrouwen zekerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bij de vrouwen is dat sowieso een minder probleem omdat daar waarschijnlijk meer schaatsters gaan dubbelen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:37 schreef franklop het volgende:
Dus morgen moet de TP niks geks doen en dan zijn de maximale OS plekken bij de vrouwen zekerYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat zeggen we elke keer en dan gebeurd er toch iets geks op OKTquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de vrouwen is dat sowieso een minder probleem omdat daar waarschijnlijk meer schaatsters gaan dubbelen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
500 Kok (1), Leerdam (2), Fledderus (3)
1000 Leerdam, Kok, Rijpma (4)
1500 Beune (5), Groenewoud (6), Rijpma
3000 Conijn (7), Beune, Groenewoud
5000 Conijn, Beune
Dit zou het bij de vrouwen zomaar kunnen worden.
Of Kok haalt opeens uit op de 1500 en Leerdam. Of Daleman op 500 Of weer iemand anders op de 1000Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sanne in 't Hof sluit ik zeker niet uit op de 5000 meter.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:55 schreef franklop het volgende:
500 Kok (1), Leerdam (2), Fledderus (3)
1000 Leerdam, Kok, Rijpma (4)
1500 Beune (5), Groenewoud (6), Rijpma
3000 Conijn (7), Beune, Groenewoud
5000 Conijn, Beune
Dit zou het bij de vrouwen zomaar kunnen worden.
Of Kok haalt opeens uit op de 1500 en Leerdam. Of Daleman op 500 Of weer iemand anders op de 1000You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
![]()
Groenenwijk
Ik denk niet dat we bij de mannen het gaan redden op de 5kCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze vergeten bij de NOS dat er ook 2 mannen bij de top 9 moeten blijven staan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:12 schreef franklop het volgende:
Ik denk niet dat we bij de mannen het gaan redden op de 5kYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wie zei dat?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Een van de twee commentatoren bij het opnoemen van de stand dit wereldbekerseizoen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgens mij Erik.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Als snellink niet laatste wordt dan blijft hij iedereen uit B groep voor in klassement. Dan staat hij 14e.
Dan mag er dus maar 1 hem voorbij in klassement van de 2 uit rit 1. De Russische Pool kan hem alleen voorbij bij een eventueel podium, als Snellink voorlaatste wordtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
O en als hij de Duitser voor blijft en er zit zo nog 1 persoon tussen dan is top 15 ook zekerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Uiteraard hoop ik voor het land dat we alle startplaatsen halen, maar Snellink is niet zo sympathiek. Dus dan denk ik, faal maar
Dit gaat gruwelijk misCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oei.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Oi oi oi"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
OeiOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Tja, had ie maar sneller moeten schaatsen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als Snellink laatste wordt dan komt hij op 108 punten. Dan staat hij gelijk met Henriksen. Wat geeft dan de doorslag?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Een duel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:27 schreef franklop het volgende:
Als Snellink laatste wordt dan komt hij op 108 punten. Dan staat hij gelijk met Henriksen. Wat geeft dan de doorslag?
Lorello mag 8 punten inlopen. Die moet 9e worden als Snellink laatste is.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
IJsbaan van Inzell vaak langsgereden naar wintersportKomt wel dichtbij zo.
Ik denk hoogste klassering in alle wedstrijden. Snellink heeft een keer 32 punten en Henriksen 29 puntenquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:27 schreef franklop het volgende:
Als Snellink laatste wordt dan komt hij op 108 punten. Dan staat hij gelijk met Henriksen. Wat geeft dan de doorslag?Géén kloon van tvlxd!![]()
Dit is niet de reddingsboeiCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ach.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zou er al paniek zijn voor De Matrix?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Als nummer 9 Snellink of Huizinga is vind ik het niet jammer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 8 plaatsen wordt het OKT een slagveld.![]()
Einde tijdperk Nederland.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Snellink laatste is 108 punten. Stel de theorie van @Montov klopt dan moeten Lorello en Semirunniy hem beide voorbij
Lorello mag dan maximaal 9e worden
Semirunniy 4e
Liefst moet er nog 1 even instorten, dan hebben we de discussie over gelijke stand niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De vrije kuur, dus ik hoop dat Beau de Axel en de Lutz goed geoefend heeft!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:27 schreef franklop het volgende:
Als Snellink laatste wordt dan komt hij op 108 punten. Dan staat hij gelijk met Henriksen. Wat geeft dan de doorslag?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja, in praktijk denk ik ook dat het mee gaat vallen, de lange afstanden zullen hopelijk wel laag op de ranking staan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als nummer 9 Snellink of Huizinga is vind ik het niet jammer.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatsen voor de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:35 schreef AgnesGru het volgende:
Zou er al paniek zijn voor De Matrix?![]()
Ted-Jan komt straks over de streep en gaat dan een zelfgemaakt Olympisch ticket opzichtig verscheuren.![]()
Als deze twee achter Snellink eindigen blijft de opdracht voor de anderen hetzelfdeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Op de mass start kan het ook wel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatst voor de Olympische Spelen.![]()
Klopt hoor. Ging me meer om het commentaar, stel paniekvogels.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatst voor de Olympische Spelen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bartje Hoolwerf kan idd winnen, maar ik denk dat Stolz sneller is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de mass start kan het ook wel.![]()
Wij juichen voor Bergsma
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen...quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatsen voor de Olympische Spelen.
Bergsma met een ontsnapping!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bartje Hoolwerf kan idd winnen, maar ik denk dat Stolz sneller is.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dit levert Snellink maar 2 extra punten op. Dus volgens mij is het gevaar nog niet geweken als anderen niet sneller gaan dan Lorello.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ik geef Bergsma meer kans, maar dan moet er wel een sterke tweede Nederlander rijden. Anders hoef je alleen Jorrit maar te schaduwen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bartje Hoolwerf kan idd winnen, maar ik denk dat Stolz sneller is.![]()
Ben geen fan van Bergsma, maar het zou wel prachtig zijn als hij op zijn oude dag een plak wint.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef Bergsma meer kans, maar dan moet er wel een sterke tweede Nederlander rijden. Anders hoef je alleen Jorrit maar te schaduwen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Werd er nou gezegd dat Bergsma aan het gas moet?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
De gasquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:46 schreef AgnesGru het volgende:
Werd er nou gezegd dat Bergsma aan het gas moet?Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail![]()
Paniek, paniek!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:46 schreef AgnesGru het volgende:
Werd er nou gezegd dat Bergsma aan het gas moet?
Album top 100 2024![]()
Gaat Talent Huizinga nog ploffen?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja ja
Huizinga kan ook niks goed doen héCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wij zijn tegen terrorboer Roest @Pino112quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Roest over twee weken schroeienOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Lorello moet nu top 7 eindigen als ik het goed reken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tot nu toe niet, hij stond op tijd eerste reserve op de 5000 meter;quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar Semirunniy is ook nog niet zeker van de OS begrijp ik of ..?
https://en.wikipedia.org/(...)93_Qualification#Men's_5000mYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dit staat nog los van de TP toch? Want dat is toch ook niet zeker?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
Lorello moet nu top 7 eindigen als ik het goed reken.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit staat nog los van de TP toch? Want dat is toch ook niet zeker?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die gaat eraan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer zijn BR komt in gevaar![]()
Ruim eraan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij staat nu 7e, dus als Dawson of Eitrem onder zijn tijd duikt zijn WE veilig?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
Lorello moet nu top 7 eindigen als ik het goed reken.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Yup. Allebei langzamer dan komt Lorello gelijk met een beter resultaat en komt de Rus/Pool er voorquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij staat nu 7e, dus als Dawson of Eitrem onder zijn tijd duikt zijn WE veilig?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Maar als Dawson langzamer rijdt dan Snellink is het toch ook goed?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Allebei langzamer dan komt Lorello gelijk met een beter resultaat en komt de Rus/Pool er voorYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Snellink 14e in het klassement.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat lag natuurlijk niet in de lijn der verwachtingen. Maar goed, het is gelukt allemaal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als Dawson langzamer rijdt dan Snellink is het toch ook goed?
Nu de TP nog...Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Rookt jouw Excel machine ook?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
We missen Bert nu.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Beau is gelaten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bert zou echt met een gestrekt been in dit interview zijn gegaan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch doet deze wannabee Bert wel een goede poging.
Album top 100 2024![]()
Zie een val in de TP morgen wel gebeurenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dan kan Ritsma mooi Roest uit zijn hoofd zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:25 schreef franklop het volgende:
Zie een val in de TP morgen wel gebeurenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zelfs dat hoeft niet funest te zijn toch?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:25 schreef franklop het volgende:
Zie een val in de TP morgen wel gebeurenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hoeft niet, als het allemaal precies goed valtquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs dat hoeft niet funest te zijn toch?
Verschillen zijn in ieder geval kleinCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Maar Semirunniy kan de Spelen op de 5.000 dus vergeten?
Wel sneu en op basis van zijn uitslagen dit jaar, eigenlijk ook niet uit te leggen.![]()
Vind het ook sneu.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel sneu en op basis van zijn uitslagen dit jaar, eigenlijk ook niet uit te leggen.![]()
Hij is 1e reserve toch?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opvallend dat hij het (nog) niet kan bolwerken inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:57 schreef Slobeend het volgende:
Komen de OS een jaar te laat voor Ghiotto?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Of hebben de Italianen te hard getraind van de zomer? Lollobrigida komt ook niet echt vooruit.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:57 schreef Slobeend het volgende:
Komen de OS een jaar te laat voor Ghiotto?![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door hole1988 op 13-12-2025 22:13:35 ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SPOILER: 1000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: