Je moet het inderdaad gewoon op prestaties baseren, niet op het onderbuikgevoel van wie de beste schaatser is.quote:Op zondag 14 december 2025 13:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe Erben denkt dat het aantal plaatsen per land bepaald zou moeten worden. "Allemaal met die punten en rekenen enzo, ISU maakt er een potje van."
Maar, hoe wil je het dan doen zonder te kijken naar punten en alles? Olympische kwalificatie is in zo veel sporten 90% van de tijd rekenen en puzzelen.
Klopt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Terwijl die ook vrijwel altijd uit 3 verschillende ploegen komen. Talsma was door Snellink en Huizinga live op tv gewoon voor de bus gegooid gok ik.
Op basis van het WK jaar ervoor!quote:Op zondag 14 december 2025 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad gewoon op prestaties baseren, niet op het onderbuikgevoel van wie de beste schaatser is.
Eens. Zoals ik net al poste, Ritsma heeft bij de TP de voorkeur voor Roest tov Bosker. Terwijl Roest al tijden niet in vorm is en niet presteert.quote:Op zondag 14 december 2025 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad gewoon op prestaties baseren, niet op het onderbuikgevoel van wie de beste schaatser is.
Herbert zei net wel dat hij er nooit aan heeft kunnen wennenquote:Op zondag 14 december 2025 13:39 schreef Felagund het volgende:
Halve ronde tijden, dat blijft lastig en dat snappen we niets van!
Nr 2 vs nr 3 in de halve finale? Dan zou het Nederland vs Italie worden.quote:Op zondag 14 december 2025 13:44 schreef franklop het volgende:
Op OS gelijk nummer 4vs5 toch? Dan zou het mogelijk NL-China worden
Bij de vrouwen was het nog een flinke rel afgelopen OS jaquote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet altijd zo geweest bij de vrouwen? Misschien moeten we de term lulafgunst introduceren voor de mannen?
Ik kijk al uit naar De Matrix en de ophef hieroverquote:Op zondag 14 december 2025 13:39 schreef franklop het volgende:
Nou de 18 plekken zijn binnen
Op naar het OKT
Mja, Bosker rijdt ook achteruit na z’n goede 1e weekendquote:Op zondag 14 december 2025 13:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik net al poste, Ritsma heeft bij de TP de voorkeur voor Roest tov Bosker. Terwijl Roest al tijden niet in vorm is en niet presteert.
Het is eerst gewoon op tijd toch?quote:Op zondag 14 december 2025 13:44 schreef franklop het volgende:
Op OS gelijk nummer 4vs5 toch? Dan zou het mogelijk NL-China worden
Nee het is gelijk kwartfinalequote:
Ja, dat dat lijkt mij ook. Of is dat veranderd?quote:
Vorige OS alquote:Op zondag 14 december 2025 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat dat lijkt mij ook. Of is dat veranderd?
Dit riep hij al in oktober, voor de blessure en het slechte rijden van Bosker.quote:Op zondag 14 december 2025 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, Bosker rijdt ook achteruit na z’n goede 1e weekend
quote:"Hij kan de schakel worden voor de teampursuit." ?
In de Sportnieuws.nl podcast Dromen van Goud praat Rintje Ritsma met Marianne Timmer over hoe de ideale ploeg voor de mannen eruitziet richting de Olympische Spelen.
Volgens de bondscoach ligt de sleutel bij Patrick Roest, die na een periode van rust weer langzaam terugkeert op het hoogste niveau. Ritsma ziet dat Roest op trainingen beter rijdt, maar benadrukt dat hij het in de wedstrijden nog moet laten zien.
Hij noemt het spannend dat Roest dit seizoen laat start met zijn eerste testwedstrijden en zegt dat hij zelf die keuze anders zou hebben gemaakt. Toch ziet hij in Roest, samen met Chris Huizinga en Beau Snellink, de ideale schakel voor de team pursuit. ?
De hele aflevering van de Sportnieuws.nl podcast Dromen van Goud met Rintje Ritsma en Marianne Timmer is te zien op ons YouTube-kanaal of te beluisteren via je favoriete podcast-app. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |