Lijkt mij niet heel zinvol.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hier gaat iemand bezwaar aantekenen.
Geen idee hoe dat werkt.quote:
Nah, niet echt boos. Beetje adrenaline.quote:
quote:
quote:No protests are allowed against a Referee’s or Starter’s decision concerning disqualification or non-disqualification for violation of any Racing Rules contained in the respective Technical Rules. Protests against results are permitted only in the case of incorrect data processing (including incorrect mathematical calculation).
https://isu-d8g8b4b7ece7a(...)egulations_FINAL.pdf
Nice.quote:
Nope. 2e nu.quote:
Nee, hij mocht de tweede keer gewoon doorrijden.quote:
Bij de vrouwen is dat sowieso een minder probleem omdat daar waarschijnlijk meer schaatsters gaan dubbelen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:37 schreef franklop het volgende:
Dus morgen moet de TP niks geks doen en dan zijn de maximale OS plekken bij de vrouwen zeker
Dat zeggen we elke keer en dan gebeurd er toch iets geks op OKTquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de vrouwen is dat sowieso een minder probleem omdat daar waarschijnlijk meer schaatsters gaan dubbelen.
Sanne in 't Hof sluit ik zeker niet uit op de 5000 meter.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:55 schreef franklop het volgende:
500 Kok (1), Leerdam (2), Fledderus (3)
1000 Leerdam, Kok, Rijpma (4)
1500 Beune (5), Groenewoud (6), Rijpma
3000 Conijn (7), Beune, Groenewoud
5000 Conijn, Beune
Dit zou het bij de vrouwen zomaar kunnen worden.
Of Kok haalt opeens uit op de 1500 en Leerdam. Of Daleman op 500 Of weer iemand anders op de 1000
Ze vergeten bij de NOS dat er ook 2 mannen bij de top 9 moeten blijven staan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:12 schreef franklop het volgende:
Ik denk niet dat we bij de mannen het gaan redden op de 5k
Wie zei dat?quote:
Een van de twee commentatoren bij het opnoemen van de stand dit wereldbekerseizoen.quote:
Volgens mij Erik.quote:
Een duel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:27 schreef franklop het volgende:
Als Snellink laatste wordt dan komt hij op 108 punten. Dan staat hij gelijk met Henriksen. Wat geeft dan de doorslag?
Ik denk hoogste klassering in alle wedstrijden. Snellink heeft een keer 32 punten en Henriksen 29 puntenquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:27 schreef franklop het volgende:
Als Snellink laatste wordt dan komt hij op 108 punten. Dan staat hij gelijk met Henriksen. Wat geeft dan de doorslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |