Wij zijn tegen terrorboer Roest @Pino112quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Roest over twee weken schroeien
Tot nu toe niet, hij stond op tijd eerste reserve op de 5000 meter;quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar Semirunniy is ook nog niet zeker van de OS begrijp ik of ..?
Dit staat nog los van de TP toch? Want dat is toch ook niet zeker?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
Lorello moet nu top 7 eindigen als ik het goed reken.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit staat nog los van de TP toch? Want dat is toch ook niet zeker?
Die gaat eraan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer zijn BR komt in gevaar
Hij staat nu 7e, dus als Dawson of Eitrem onder zijn tijd duikt zijn WE veilig?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
Lorello moet nu top 7 eindigen als ik het goed reken.
Yup. Allebei langzamer dan komt Lorello gelijk met een beter resultaat en komt de Rus/Pool er voorquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij staat nu 7e, dus als Dawson of Eitrem onder zijn tijd duikt zijn WE veilig?
Maar als Dawson langzamer rijdt dan Snellink is het toch ook goed?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Allebei langzamer dan komt Lorello gelijk met een beter resultaat en komt de Rus/Pool er voor
Dat lag natuurlijk niet in de lijn der verwachtingen. Maar goed, het is gelukt allemaal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als Dawson langzamer rijdt dan Snellink is het toch ook goed?
Rookt jouw Excel machine ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |