Als nummer 9 Snellink of Huizinga is vind ik het niet jammer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 8 plaatsen wordt het OKT een slagveld.
De vrije kuur, dus ik hoop dat Beau de Axel en de Lutz goed geoefend heeft!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:27 schreef franklop het volgende:
Als Snellink laatste wordt dan komt hij op 108 punten. Dan staat hij gelijk met Henriksen. Wat geeft dan de doorslag?
Ja, in praktijk denk ik ook dat het mee gaat vallen, de lange afstanden zullen hopelijk wel laag op de ranking staan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als nummer 9 Snellink of Huizinga is vind ik het niet jammer.
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatsen voor de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:35 schreef AgnesGru het volgende:
Zou er al paniek zijn voor De Matrix?
Op de mass start kan het ook wel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatst voor de Olympische Spelen.
Klopt hoor. Ging me meer om het commentaar, stel paniekvogels.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatst voor de Olympische Spelen.
Bartje Hoolwerf kan idd winnen, maar ik denk dat Stolz sneller is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de mass start kan het ook wel.
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen...quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe kunnen alleen De Boo en Nuis goud winnen; dan is het eigenlijk niet zo spannend wie zich naast die twee plaatsen voor de Olympische Spelen.
Bergsma met een ontsnapping!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bartje Hoolwerf kan idd winnen, maar ik denk dat Stolz sneller is.
Ik geef Bergsma meer kans, maar dan moet er wel een sterke tweede Nederlander rijden. Anders hoef je alleen Jorrit maar te schaduwen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bartje Hoolwerf kan idd winnen, maar ik denk dat Stolz sneller is.
Ben geen fan van Bergsma, maar het zou wel prachtig zijn als hij op zijn oude dag een plak wint.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef Bergsma meer kans, maar dan moet er wel een sterke tweede Nederlander rijden. Anders hoef je alleen Jorrit maar te schaduwen.
De gasquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:46 schreef AgnesGru het volgende:
Werd er nou gezegd dat Bergsma aan het gas moet?
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:46 schreef AgnesGru het volgende:
Werd er nou gezegd dat Bergsma aan het gas moet?
Wij zijn tegen terrorboer Roest @Pino112quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Roest over twee weken schroeien
Tot nu toe niet, hij stond op tijd eerste reserve op de 5000 meter;quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar Semirunniy is ook nog niet zeker van de OS begrijp ik of ..?
Dit staat nog los van de TP toch? Want dat is toch ook niet zeker?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
Lorello moet nu top 7 eindigen als ik het goed reken.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit staat nog los van de TP toch? Want dat is toch ook niet zeker?
Die gaat eraan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer zijn BR komt in gevaar
Hij staat nu 7e, dus als Dawson of Eitrem onder zijn tijd duikt zijn WE veilig?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
Lorello moet nu top 7 eindigen als ik het goed reken.
Yup. Allebei langzamer dan komt Lorello gelijk met een beter resultaat en komt de Rus/Pool er voorquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij staat nu 7e, dus als Dawson of Eitrem onder zijn tijd duikt zijn WE veilig?
Maar als Dawson langzamer rijdt dan Snellink is het toch ook goed?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Allebei langzamer dan komt Lorello gelijk met een beter resultaat en komt de Rus/Pool er voor
Dat lag natuurlijk niet in de lijn der verwachtingen. Maar goed, het is gelukt allemaal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als Dawson langzamer rijdt dan Snellink is het toch ook goed?
Rookt jouw Excel machine ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |