Blijkbaar.quote:
Stukje ervaring.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vies smerig aan t finish die Smith
Wanneer komt jouw pa ook fokken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus mijn pa moest trouwens ontzettend lachen om ‘Cor Dekker lijkt op een AH filiaalmanager’
Zal volgende week wel weer wat per post ontvangenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben jullie ook al een kerstpakket gekregen of doneren jullie dat aan de voedselbank?
Kerstmarkt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben jullie ook al een kerstpakket gekregen of doneren jullie dat aan de voedselbank?
Ik schijn ergens iets op te moeten halen met een QR-code, maar dan moet ik dus wel eerst naar kantoor komen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zal volgende week wel weer wat per post ontvangen
quote:Like Alert
12-12-2025 @ 21:02:12
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #9: Kliko Landmanvuil"
Oh wacht, mijn leidinggevende komt dinsdag op kraambezoek. Ik denk dat hij het dan wel meeneemt. Ook prima.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik schijn ergens iets op te moeten halen met een QR-code, maar dan moet ik dus wel eerst naar kantoor komen.
Mijn vriendin krijgt een kansloos kerstpakket met crackers en bekers geverfd door mensen met een handicapquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit had ik vroeger, nu al aantal jaar een code voor een website met maar een paar pakketjes waar je uit kan kiezenquote:
Stom.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit had ik vroeger, nu al aantal jaar een code voor een website met maar een paar pakketjes waar je uit kan kiezen
treat yo selfquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik mijzelf als kerstpakket/bonus ga geven.
Als zijn dubbels wel vielenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach Smith. Op Littler na het hoogste gemiddelde tot dusver volgens mij
Goed nummertje hequote:
Bingo updatequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede in het soft tip circuit
Bingo
Blauwe hap.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rijsttafel nummer 36 graag.
Geen leuk grapje Gordonquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rijsttafel nummer 36 graag.
Ok, succes.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem makker
Ik update hem morgen
Rob Owen lijkt mij een best lieve man.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Rob owen is een ontzettend vervelende man
De troostfinalequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Staan WE al in de handbalfinale? @:Dagoduck
Heeft het hele jaar door Brits afvalvlees naar binnen gedouwdquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:50 schreef engine het volgende:
Evans ziet er ook wel top fit uit voor een WK.
De manier om een WK te winnen!quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft het hele jaar door Brits afvalvlees naar binnen gedouwd
Zeker op zo'n Covid-markt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Terwijl die Leung allemaal lekkere visjes en groentes heeft gegeten
Daarmee red je het niet op zo’n WK
quote:
Hopen op een wonder dat hij z'n tourkaart kan behoudenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rob Owen lijkt mij een best lieve man.
Hoort erbij he. Anders vette boetes denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat zullen die darters nou echt vinden van dit spelletje?
Gratis geldquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat zullen die darters nou echt vinden van dit spelletje?
Zo’n vleermuisfiletje is lekkerder dan avg stamppot met doodgekookte spinazie en een vies paardenworstjequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker op zo'n Covid-markt.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie blijft er nog plakken voor Gian?
Guy snapt er niks vanquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
nee mongool, dat was de totale tijd in minuten
Wat een kut ideequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over zeven uur staat de wekker
Wat een dom ideequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over zeven uur staat de wekker
Jammer dat Jerry de vraag niet kreegquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
nee mongool, dat was de totale tijd in minuten
Wel slim om dan in het donker nog te gaan aangezien Dracula niet tegen daglicht kanquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
We gaan naar Transsylvanië
Naar het kasteel van Dracula
Kun je daar wel Viaplay ontvangen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
We gaan naar Transsylvanië
Naar het kasteel van Dracula
Wil eigenlijk nog even filmpje kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet als dit geen 3-0 wordtquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja geen enkel punt, Europese Unie godenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je daar wel Viaplay ontvangen?
boh bohquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo. Wordt ie in de kont geneukt?
Voornamelijk zei ie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Behoorlijke namen
Bradley Brooks
Ted Evetts
behoorlijke namen.
Uiteindelijk moet Gian gewoon zijn ding doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry doet gewaagde uitspraken zoals ‘Gian moet zich niet laten verrassen’.
Alles beter dan 'Chris is gewoon Chris'quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry doet gewaagde uitspraken zoals ‘Gian moet zich niet laten verrassen’.
Jerry zou zeggen: Chris is gewoon Sjorsquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles beter dan 'Chris is gewoon Chris'
Dat was ook wel een genieten potjequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Reyes heeft ook wel de reputatie wegens dat ene potje
Hij staat hier niet slecht te gooien voor iemand die (als je het verhala moet geloven) een paar weken geleden nog naar de bond moest bellen of hij misschien nog naar het WK zou kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Reyes heeft ook wel de reputatie wegens dat ene potje
Staat wel prima te gooien met z'n kleuterhoofdquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gian heeft wel een enorm kleuterhoofd
Maar Gian speelt UITSTEKENDquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij staat hier niet slecht te gooien voor iemand die (als je het verhala moet geloven) een paar weken geleden nog naar de bond moest bellen of hij misschien nog naar het WK zou kunnen.
Hij zou gerust moderator op Fok! kunnen worden met zo’n hoofdquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gian heeft wel een enorm kleuterhoofd
sowquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zou gerust moderator op Fok! kunnen worden met zo’n hoofd
quote:
er gaan er her en der wel voor minder onder de tegeltjes geloof ik hoorquote:
Nattekattedquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier wel, in F1 lag je nu buiten.
Er zijn vooral specifieke dingen die je niet mag zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
er gaan er her en der wel voor minder onder de tegeltjes geloof ik hoor
Met stijgende verbazing het FB topic teruggelezenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn vooral specifieke dingen die je niet mag zeggen
Arme Bob
Flodder.gifquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier wel, in F1 lag je nu buiten.
Weet nog steeds niet waarom Bob weg isquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Met stijgende verbazing het FB topic teruggelezen
Een afwijkende meningquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waarom Bob weg is
FREEBOB
Als Bob een accountje zou maken, zou ik hem niet snitchen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FREEBOB
Letterlijk gepost in de SC!quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FREEBOB
Danny houdt zoiets in de gatenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Bob een accountje zou maken, zou ik hem niet snitchen.
Maar ja.
quote:
Wanneer zouden we Wuppie weer verwelkomenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Bob een accountje zou maken, zou ik hem niet snitchen.
Maar ja.
Zeker met de staat van de VS en het feit dat mijn schoonfamilie daar woont ben ik wel een beetje paranoia aan het worden met wat ik hier neerkwak.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny houdt zoiets in de gatenDie staat echt in hoogste staat van paraatheid
[..]
Als je de namen van je mede SC'ers moest doorgevenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker met de staat van de VS en het feit dat mijn schoonfamilie daar woont ben ik wel een beetje paranoia aan het worden met wat ik hier neerkwak.
Als Wup niks beters te doen heeft is ie van harte welkomquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer zouden we Wuppie weer verwelkomen
Met AI heb je zo een overzichtje van alles wat iemand ooit op internet heeft gepost.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je de namen van je mede SC'ers moest doorgevenkoekoek
Koekoek. Dennies finest.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zou gerust moderator op Fok! kunnen worden met zo’n hoofd
Ik reken 'm goedquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Daar snapte Jerry de vraag niet
‘Hij is op de eerste leg gaan voortborduren he?’
‘Ja hij is nu de tripels aan het raken’
Gohquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jerry snapt wel meer nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk nog liever naar de begrafenis van een familielid dan naar Heta Lennonquote:
Dat ligt aan het familielid?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar de begrafenis van een familielid dan naar Heta Lennon
Als ik mag kiezen welke familie wel (van mezelf dan, niet jouw familie)quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jouw familie maakt het mij niet zo uit wie er overlijdt, dat lijkt mij hoe dan ook interessanter dan Heta tegen Lennonquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke familie wel (van mezelf dan, niet jouw familie)
Dit is een gedurfde uitspraak.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jouw familie maakt het mij niet zo uit wie er overlijdt, dat lijkt mij hoe dan ook interessanter dan Heta tegen Lennon
Bij mijn oma keken we naar de samenvatting tussen Benito vdPas tegen Jim Longquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is een gedurfde uitspraak.
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik als dagjesvolk nu viaplay gratis is en Van Veen niet kennende. Geen fijn hoofd om een avond naar te moeten kijken.
Goedenavond maat. Welkom in het warme badquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik als dagjesvolk nu viaplay gratis is en Van Veen niet kennende. Geen fijn hoofd om een avond naar te moeten kijken.
Nee, Gian heeft net gezegd dat hij mentaal heel sterk isquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is gespeeld, van Veen is een mentaal wrak.
Als ie maar zijn best doet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
Zijn hoofd heeft wel wat weg van die van Rutte, dus niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Gian heeft net gezegd dat hij mentaal heel sterk is
Gisteren ook alles gezien! Schijnt wel dat ik na ronde 2 weer word afgesloten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goedenavond maat. Welkom in het warme bad
Politiek bespreken we hier nier makkerquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn hoofd heeft wel wat weg van die van Rutte, dus niet te vertrouwen.
Dan betaal je maar 20 euro voor zo’n abonnementjequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gisteren ook alles gezien! Schijnt wel dat ik na ronde 2 weer wordt afgesloten.
Los daarvan... Elke man met bril lijkt op Rutte kennelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Politiek bespreken we hier nier makker
Reyes niet!quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Los daarvan... Elke man met bril lijkt op Rutte kennelijk.
Geen politiek in het warme badquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Politiek bespreken we hier nier makker
Nooit meer iets van gehoord na de verliespartij tegen Sherrockquote:
Wij zijn tegen racisme hier!quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:08 schreef Szura het volgende:
Lekker voor al die zwartkijkers hier!!!!
Ik ga nog ff wat anders kijken. Heta sjoke tegen Lennon geloof ik welquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga slapen vrienden. Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |