Als je de namen van je mede SC'ers moest doorgevenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker met de staat van de VS en het feit dat mijn schoonfamilie daar woont ben ik wel een beetje paranoia aan het worden met wat ik hier neerkwak.
Als Wup niks beters te doen heeft is ie van harte welkomquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer zouden we Wuppie weer verwelkomen
Met AI heb je zo een overzichtje van alles wat iemand ooit op internet heeft gepost.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je de namen van je mede SC'ers moest doorgevenkoekoek
Koekoek. Dennies finest.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zou gerust moderator op Fok! kunnen worden met zo’n hoofd
Ik reken 'm goedquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Daar snapte Jerry de vraag niet
‘Hij is op de eerste leg gaan voortborduren he?’
‘Ja hij is nu de tripels aan het raken’
Gohquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jerry snapt wel meer nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk nog liever naar de begrafenis van een familielid dan naar Heta Lennonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |