quote:
er gaan er her en der wel voor minder onder de tegeltjes geloof ik hoorquote:
Nattekattedquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier wel, in F1 lag je nu buiten.
Er zijn vooral specifieke dingen die je niet mag zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
er gaan er her en der wel voor minder onder de tegeltjes geloof ik hoor
Met stijgende verbazing het FB topic teruggelezenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn vooral specifieke dingen die je niet mag zeggen
Arme Bob
Flodder.gifquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier wel, in F1 lag je nu buiten.
Weet nog steeds niet waarom Bob weg isquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Met stijgende verbazing het FB topic teruggelezen
Een afwijkende meningquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waarom Bob weg is
FREEBOB
Als Bob een accountje zou maken, zou ik hem niet snitchen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FREEBOB
Letterlijk gepost in de SC!quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FREEBOB
Danny houdt zoiets in de gatenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Bob een accountje zou maken, zou ik hem niet snitchen.
Maar ja.
quote:
Wanneer zouden we Wuppie weer verwelkomenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Bob een accountje zou maken, zou ik hem niet snitchen.
Maar ja.
Zeker met de staat van de VS en het feit dat mijn schoonfamilie daar woont ben ik wel een beetje paranoia aan het worden met wat ik hier neerkwak.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny houdt zoiets in de gatenDie staat echt in hoogste staat van paraatheid
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |