Dat ligt aan het familielid?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar de begrafenis van een familielid dan naar Heta Lennon
Als ik mag kiezen welke familie wel (van mezelf dan, niet jouw familie)quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jouw familie maakt het mij niet zo uit wie er overlijdt, dat lijkt mij hoe dan ook interessanter dan Heta tegen Lennonquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke familie wel (van mezelf dan, niet jouw familie)
Dit is een gedurfde uitspraak.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jouw familie maakt het mij niet zo uit wie er overlijdt, dat lijkt mij hoe dan ook interessanter dan Heta tegen Lennon
Bij mijn oma keken we naar de samenvatting tussen Benito vdPas tegen Jim Longquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is een gedurfde uitspraak.
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik als dagjesvolk nu viaplay gratis is en Van Veen niet kennende. Geen fijn hoofd om een avond naar te moeten kijken.
Goedenavond maat. Welkom in het warme badquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik als dagjesvolk nu viaplay gratis is en Van Veen niet kennende. Geen fijn hoofd om een avond naar te moeten kijken.
Nee, Gian heeft net gezegd dat hij mentaal heel sterk isquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is gespeeld, van Veen is een mentaal wrak.
Als ie maar zijn best doet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
Zijn hoofd heeft wel wat weg van die van Rutte, dus niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Gian heeft net gezegd dat hij mentaal heel sterk is
Gisteren ook alles gezien! Schijnt wel dat ik na ronde 2 weer word afgesloten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goedenavond maat. Welkom in het warme bad
Politiek bespreken we hier nier makkerquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn hoofd heeft wel wat weg van die van Rutte, dus niet te vertrouwen.
Dan betaal je maar 20 euro voor zo’n abonnementjequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gisteren ook alles gezien! Schijnt wel dat ik na ronde 2 weer wordt afgesloten.
Los daarvan... Elke man met bril lijkt op Rutte kennelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Politiek bespreken we hier nier makker
Reyes niet!quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Los daarvan... Elke man met bril lijkt op Rutte kennelijk.
Geen politiek in het warme badquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Politiek bespreken we hier nier makker
Nooit meer iets van gehoord na de verliespartij tegen Sherrockquote:
Wij zijn tegen racisme hier!quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:08 schreef Szura het volgende:
Lekker voor al die zwartkijkers hier!!!!
Ik ga nog ff wat anders kijken. Heta sjoke tegen Lennon geloof ik welquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga slapen vrienden. Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |