Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kunt op de hoogste res genereren maar dat kost heel veel tijd, en upscalen dmv een model gaat imo prima. Voor het upscalen gebruik ik de Film VFI node met het film_net_fp32 model.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had op hoge resolutie wat gegenereerd. Ik moet wat meer experimenteren met lage resolutie en dan eventueel upscalen.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lief weer. -...quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
ligt hier allemaal op zolder in een doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nes fotoEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Leuk dat jullie het ook bewaard hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt hier allemaal op zolder in een doos![]()
![]()
ik krijg oorlog als ik dat weg zou doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het ook bewaard hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Terecht 😳quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg oorlog als ik dat weg zou doen
Ik heb er zelfs wat later nog gekocht via catawiki![]()
er ligt hier echt van allesquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Want had alleen een nes. Gameboy en sega enzo niet als kindEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Begrijpelijk, want het is in het zuidelijk halfrond. In Australie deed ik dat ook en ging prima.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik reed de verkeerde kant op een rotonde
Zoals in Zuid Afrika![]()
mijn man heeft die zelf bij elkaar gespaard toen hij jong wasquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
Gameboy was te duur voor mijn ouders
ging mee met zijn vader werken vanaf een jaar of 12/13
(semi verplicht)Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan snap ik helemaal waarom die niet weg magquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man heeft die zelf bij elkaar gespaard toen hij jong was
(semi verplicht)![]()
![]()
Mijn eerste zomerbaantje was ook toen ik 13 was. Bollenpellenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man heeft die zelf bij elkaar gespaard toen hij jong was
(semi verplicht)Maar ik had er wel mijn eerste commodore machientje mee gekocht
![]()
Mijn broer verzameld consoles. Die heeft er heel veel. Ik had als kind een snes.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
dat soort dingen blijft je wel bij jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eerste zomerbaantje was ook toen ik 13 was. BollenpellenMaar ik had er wel mijn eerste commodore machientje mee gekocht
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die boer had alleen maar koffie (met melk en veel suiker) 's ochtends. Dus toen ben ik koffie gaan drinken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat soort dingen blijft je wel bij ja
En eigenlijk mocht je toen niet werken als je <15 jaar was, dus ik kreeg voor een 15jarige betaald. Een hongerloontje waarschijnlijk, het is toch al weer 10 jaar en nog wat geleden.![]()
dat hongerloontje voor een 15 jarige bestaat nog steedsquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die boer had alleen maar koffie (met melk en veel suiker) 's ochtends. Dus toen ben ik koffie gaan drinken.
En eigenlijk mocht je toen niet werken als je <15 jaar was, dus ik kreeg voor een 15jarige betaald. Een hongerloontje waarschijnlijk, het is toch al weer 10 jaar en nog wat geleden.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
volgens mij kun je het beste bij de Aldi of Mc werkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
3,50 p/u als 16 jarige bij de AH
verdien je het meest als 15/16 jarigeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pinokkioquote:![]()
Supermarkten waren om de hoekquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kun je het beste bij de Aldi of Mc werken
verdien je het meest als 15/16 jarigeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hier is niks om de hoekquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Supermarkten waren om de hoek
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
O zo een zoek ik. Ik heb twee minis maar die krijg ik niet aangesloten op de tv helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nes fotoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij greys op zolderquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo een zoek ik. Ik heb twee minis maar die krijg ik niet aangesloten op de tv helaas![]()
Was toch van jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb er vorig jaar een gekocht. Kan hem niet aansluiten. Allerlei kabels gekocht maar niets ging. Dus dacht dat ding is kapot. Een andere gekocht spelend gezien. Maar helaas hier op de tv doet hij het niet allebei dus nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
Je bedoeld met mini die versie van enkele jaren terug? Werkt dat niet gewoon via hdmi?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zegt Sneeuwwitje ook tegen jou "Liegen, kreng!" als ze bij je op je gezicht gaat zitten dan?quote:
En hee peeps!![]()
![]()
Wat vreemd en vervelendquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er vorig jaar een gekocht. Kan hem niet aansluiten. Allerlei kabels gekocht maar niets ging. Dus dacht dat ding is kapot. Een andere gekocht spelend gezien. Maar helaas hier op de tv doet hij het niet allebei dus niet![]()
Ze zegt "Lieg niet!" en kijkt daarbij heel boos.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zegt Sneeuwwitje ook tegen jou "Liegen, kreng!" als ze bij je op je gezicht gaat zitten dan?
En hee peeps!![]()
Dus ze gunt zichzelf dan geen pleziertje?!?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zegt "Lieg niet!" en kijkt daarbij heel boos.Geen wonder dat ze zo boos kijkt dan!
![]()
Ja baalde echt. Ben helemaal gek van Mario van vroeger. En zag de mini Nes maar helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij bollenpellen hier werd je per kratje betaald . Eén week gedaan, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die boer had alleen maar koffie (met melk en veel suiker) 's ochtends. Dus toen ben ik koffie gaan drinken.
En eigenlijk mocht je toen niet werken als je <15 jaar was, dus ik kreeg voor een 15jarige betaald. Een hongerloontje waarschijnlijk, het is toch al weer 10 jaar en nog wat geleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O op die manier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar greys zei dat ze ook op zolder verschillende consoles had vandaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, thuis. Voor het eerst in mijn leven op een kerstborrel van werk dat ik niet dronken naar huis ging.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, thuis. Voor het eerst in mijn leven op een kerstborrel van werk dat ik niet dronken naar huis ging.![]()
![]()
Je wordt verstandig 😂quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, thuis. Voor het eerst in mijn leven op een kerstborrel van werk dat ik niet dronken naar huis ging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Niet te hard juichen hè, ik was met de autoquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je wordt ouder.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, thuis. Voor het eerst in mijn leven op een kerstborrel van werk dat ik niet dronken naar huis ging.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie boven.quote:
A dat was het. Je kon niet drinken omdat je nog rijden moestquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Niet te hard juichen hè, ik was met de auto
Tja dan is het wel heeel verstandig ja. Kon je niet treinen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Niet te hard juichen hè, ik was met de auto![]()
Maar 2 pilsjes op en de rest alcoholvrij.
Dat moet natuurlijk wel even gecompenseerd worden nu.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar 2 pilsjes op en de rest alcoholvrij.![]()
![]()
En nu thuis verder zaufen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar 2 pilsjes op en de rest alcoholvrij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan had ik om 6:15 of zo van huis moeten vertrekken, dat was het me niet waard. En mijn inschatting was al dat het ook niet echt een hele wilde borrel zou worden. Wat correct bleekquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja dan is het wel heeel verstandig ja. Kon je niet treinen?![]()
Wel aardig kerstpakket gekregen, en we hadden een tombola waar ik nog een waardebon van 100 eu voor Decathlon heb gewonnen.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk wel even gecompenseerd worden nu.Jullie kennen me zo goed!quote:
Goed he 👍quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan had ik om 6:15 of zo van huis moeten vertrekken, dat was het me niet waard. En mijn inschatting was al dat het ook niet echt een hele wilde borrel zou worden. Wat correct bleek![]()
Wel aardig kerstpakket gekregen, en we hadden een tombola waar ik nog een waardebon van 100 eu voor Decathlon heb gewonnen.![]()
![]()
![]()
Gaat zeker een keer van pas komen. Wel lachen zo'n tombola, ze hadden echt heel veel prijzen, en dan echt van compleet nutteloos tot wat meer bruikbaar spul, aardigheidjes, tegoedbonnen tot 200 eu en de hoofdprijs was een laptop van 1500eu.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Doen ze netjes.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat zeker een keer van pas komen. Wel lachen zo'n tombola, ze hadden echt heel veel prijzen, en dan echt van compleet nutteloos tot wat meer bruikbaar spul, aardigheidjes, tegoedbonnen tot 200 eu en de hoofdprijs was een laptop van 1500eu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dat zijn leuke prijzenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat zeker een keer van pas komen. Wel lachen zo'n tombola, ze hadden echt heel veel prijzen, en dan echt van compleet nutteloos tot wat meer bruikbaar spul, aardigheidjes, tegoedbonnen tot 200 eu en de hoofdprijs was een laptop van 1500eu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel veel komt van leveranciers en partners, als die iets geven gedurende het jaar gaat dat automatisch de tombola in.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Was de kerstborrel niet al vroeg is nog twee wekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow. Echt grote prijzen zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat zeker een keer van pas komen. Wel lachen zo'n tombola, ze hadden echt heel veel prijzen, en dan echt van compleet nutteloos tot wat meer bruikbaar spul, aardigheidjes, tegoedbonnen tot 200 eu en de hoofdprijs was een laptop van 1500eu.![]()
![]()
Vorig jaar was de hoofdprijs nog gekker, een gaminglaptop van 2500 eu.quote:![]()
Maar eigenlijk is het gewoon vooral heel leuk om íets te winnen
Wel dure prijzen zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar was de hoofdprijs nog gekker, een gaminglaptop van 2500 eu.![]()
Maar eigenlijk is het gewoon vooral heel leuk om íets te winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker weten is dat leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar was de hoofdprijs nog gekker, een gaminglaptop van 2500 eu.![]()
Maar eigenlijk is het gewoon vooral heel leuk om íets te winnen![]()
![]()
Wowquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel veel komt van leveranciers en partners, als die iets geven gedurende het jaar gaat dat automatisch de tombola in.![]()
Echt geweldig!![]()
Die duurste prijzen komen dus allemaal van partners. Zo'n laptop klinkt dan heel indrukwekkend maar dan moet je er wel even bij vertellen dat we er dit jaar 104.000 de deur uit hebben gedaan voor ze.quote:
Ja joh. Enne, een gegeven paard enzoquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die duurste prijzen komen dus allemaal van partners. Zo'n laptop klinkt dan heel indrukwekkend maar dan moet je er wel even bij vertellen dat we er dit jaar 104.000 de deur uit hebben gedaan voor ze.![]()
![]()
Dan nog hoeven ze het niet te geven natuurlijk. Dat ze het doen is alleen maar heel mooiquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die duurste prijzen komen dus allemaal van partners. Zo'n laptop klinkt dan heel indrukwekkend maar dan moet je er wel even bij vertellen dat we er dit jaar 104.000 de deur uit hebben gedaan voor ze.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoort bij de zakenwereld hè, je partners te vriend houden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog hoeven ze het niet te geven natuurlijk. Dat ze het doen is alleen maar heel mooi
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoort bij de zakenwereld hè, je partners te vriend houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo is datquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoort bij de zakenwereld hè, je partners te vriend houden.![]()
En niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon bolken joh!quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert Dotteke te vriend te houden...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
To latequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert Dotteke te vriend te houden....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Steukertquote:
Tel er maar 4 bijquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb toch al minstens 3 minnetjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben gul vandaag 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lafquote:
Even iets testen hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Test maar evenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ikelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Blij met m'n nieuwe tablet.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Test ikel testikel dat ik dit een man nu moet uitleggen pppffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebrokenglas had een vraagquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Test ikel testikel dat ik dit een man nu moet uitleggen pppffff
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dotteke!quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Test ikel testikel dat ik dit een man nu moet uitleggen pppffff![]()
![]()
Het is wat met die man hè. Had hem al geantwoordquote:
Ja maak je woord dan af. Ik vulde alleen aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meneer R, die me gisteren bedreigde omdat ik luxe vleeswaren op brood heb, was aan het opscheppen met z'n nieuwe telefoon, wat hij kan kan ik beter, dus ben ik opzettelijk met m'n niewe tablet en JBL koptelefoon (die ik vorige week al binnenkreeg) in de huiskamer gaan zitten. Laat hem maar groen zien van jaloezie; past goed bij z'n nieuwe groene TEMU schoenen
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag heeft ze inmiddels beantwoord. En het antwoord zag ik niet aankomen.![]()
Kan jij verder tellen dan 10?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet nog maar eens een extra bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er word hard gebolkt hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe je het alweer!quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kucht verlegen en weet zich met de situatie geen raad
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik heb er popcorn bijgepakt“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit al in bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zat ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig op de bank. Lekker comfortabel bolken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
De meeste doen het zo. Maar mijn eerste baantje was per uur betaald, aan een lopende band met tulpbollen. Ik heb het beiden gedaan. En geld is geld, zeker als het voor je vakantie (of computer) betaald. En zoveel ander werk is er niet in de NoordOostPolderquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij bollenpellen hier werd je per kratje betaald . Eén week gedaan, niet mijn ding.![]()
![]()
O dat hou ik nooit lang vol.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef laforest het volgende:
Ik lig op de bank. Lekker comfortabel bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb daar ook wel boompjes planten gedaan, daar kreeg ik 8 gulden per uur. Vreselijk werk maar wel goed betaald.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste doen het zo. Maar mijn eerste baantje was per uur betaald, aan een lopende band met tulpbollen. Ik heb het beiden gedaan. En geld is geld, zeker als het voor je vakantie (of computer) betaald. En zoveel ander werk is er niet in de NoordOostPolder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer laforest.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik een tijdje gedaan op zaterdagenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel boompjes planten gedaan, daar kreeg ik 8 gulden per uur. Vreselijk werk maar wel goed betaald.Naast mijn krantenwijk. Concerten & uitgaan moeten ergens betaald van worden
![]()
![]()
Dikke prima hier. U al wat beter ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ooit een krantenwijk gehad. Kutwerk
Ja alles weer goedquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier. U al wat beter ?
Ik had een folderwijk, dat liet ik mijn broertjes doen voor de helft van het geld.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:30 schreef laforest het volgende:
Ik heb ooit een krantenwijk gehad. Kutwerk
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whehe slim. Order pikken in een vriezer voor AH. Ook 1 van mijn eerste baantjesquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een folderwijk, dat liet ik mijn broertjes doen voor de helft van het geld.
Ik ken alleen whamadamahsquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:32 schreef maily het volgende:
@:Lovely leuk die film van Rowan Atkinson
alleen ben ik nu af bij Whamageddon
Dat heb ik ook gedaan. Geweldig gelachen daar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Whehe slim. Order pikken in een vriezer voor AH. Ook 1 van mijn eerste baantjes![]()
Echt een leuk team.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Collega van mij nam gewoon een kofferbak vol mee naar huis. Harderwijk was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Geweldig gelachen daar.![]()
Echt een leuk team.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Zo noemden wij altijd erg dikke tettenquote:
Owquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo noemden wij altijd erg dikke tetten![]()
![]()
![]()
![]()
Mja weer wat geleerdquote:
Ik in Heerenveen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Collega van mij nam gewoon een kofferbak vol mee naar huis. Harderwijk was dat geloof ik.
Wij kregen regelmatig een pakket met spullen mee. Speciaal een vriezer voor gekocht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uitzendbaantjes als je jong bent zijn echt kut lolquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik in Heerenveen.
Wij kregen regelmatig een pakket met spullen mee. Speciaal een vriezer voor gekocht.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Heb best veel geinige uitzendbaantjes gehad die je echt voor enkele dagen doetUw ADH vitamine Worst
Fusilli gemaakt van kikkererwten vond ik niet zo geslaagd vergeleken die met van erwtenUw ADH vitamine Worst
Ja zo moest ik ooit mad saus maken voor Mcdonald's maken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Catering bij Thialf ook vaak gedaan ,dat verdiende best goed.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Uitzendbaantjes als je jong bent zijn echt kut lol“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die groene saus die ze toen hadden“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
op welke site kon je ook alweer tegeltjes maken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Catering bij Thialf ook vaak gedaan ,dat verdiende best goed.![]()
![]()
Ik ben met uitzendwerk gestopt toen ik podiumbouw deed.
Schuif wat knaken naar FF toe, dan maakt hij ze voor jequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
op welke site kon je ook alweer tegeltjes maken?Uw ADH vitamine Worst
daar hoef ik niks voor te schuiven hoop ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schuif wat knaken naar FF toe, dan maakt hij ze voor je
ik wil er zelf een maken![]()
![]()
Ik heb een tijdje op de slagersafdeling van de Nieuwe Weme gewerkt. Ik gok dat niemand buiten noord-oost nederland ooit van die supermarktketen heeft gehoordquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Whehe slim. Order pikken in een vriezer voor AH. Ook 1 van mijn eerste baantjes![]()
Als student nog een korte tijd bij een groente&fruitdistributiebedrijf gewerkt, order verzamelen uit een grote opslagloods ('s nachts). Gelukkig kon ik later assisteren bij lessen, dat betaalde een stuk beter![]()
![]()
Niet?quote:
'Damn zie die whamadamahs' is toch een standaard zin“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
wc's schoonmaken, ik heb het geloof ik 3 of 4x gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
Heb best veel geinige uitzendbaantjes gehad die je echt voor enkele dagen doet![]()
![]()
Niet in mijn repertoirequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet?
'Damn zie die whamadamahs' is toch een standaard zin![]()
![]()
Tegelspreuken. NLquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
op welke site kon je ook alweer tegeltjes maken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op de slagersafdeling van de Nieuwe Weme gewerkt. Ik gok dat niemand buiten noord-oost nederland ooit van die supermarktketen heeft gehoord![]()
Als student nog een korte tijd bij een groente&fruitdistributiebedrijf gewerkt, order verzamelen uit een grote opslagloods ('s nachts). Gelukkig kon ik later assisteren bij lessen, dat betaalde een stuk beter
Ik kom uit Assen /
Groningen
Nieuwe Weme lang geleden dat ik die naam las.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik heb echt hele random dingen gedaan en daar best leuk mee verdiend. Zoals een telsysteem voor ns testen, moest je via een bepaalde script in en uit de trein lopenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
wc's schoonmaken, ik heb het geloof ik 3 of 4x gedaanUw ADH vitamine Worst
Ik wilde eigenlijk de hele volgende week thuiswerken, maar nu heeft een droeftoeter een "in person" meeting opgezegd volgende week dinsdag
Maar nu weekend![]()
![]()
Als het betaald, waarom niet. De student uithangen kost geld tenslottequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb echt hele random dingen gedaan en daar best leuk mee verdiend. Zoals een telsysteem voor ns testen, moest je via een bepaalde script in en uit de trein lopen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb echt hele random dingen gedaan en daar best leuk mee verdiend. Zoals een telsysteem voor ns testen, moest je via een bepaalde script in en uit de trein lopen
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
Ik wilde eigenlijk de hele volgende week thuiswerken, maar nu heeft een droeftoeter een "in person" meeting opgezegd volgende week dinsdag![]()
Maar nu weekend![]()
![]()
![]()
Nee dankjewel. Kroegmuziek“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik heb deze lp thuis. Hele album is mooi. Love Forever Changes is de naam.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Het klinkt er wel naar
Moooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
En zo draaien we in een cirkeltje rond
Ik ben hier onder andere om opnieuw ingesteld te worden op andere medicatie, waaronder anti depressivia en slaapmedicatie.
Psychiater : ik wil dat je eerst therapie probeert voor ik andere medicatie voorschrijf
Ik: hoe moet ik therapie volgen als ik door slaapgebrek op instorten sta?
Ik heb dus vandaag overdag twee keer een uur liggen slapen, waaronder tijdens de lunch, omdat ik gewoon te moe was. Maar andere slaapmedicatie? Ho maarEerst therapie, daarna kijken we verder...
#zuchtIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:13 schreef DJMO het volgende:
Ik ben hier onder andere om opnieuw ingesteld te worden op andere medicatie, waaronder anti depressivia en slaapmedicatie.
Psychiater : ik wil dat je eerst therapie probeert voor ik andere medicatie voorschrijf
Ik heb dus vandaag overdag twee keer een uur liggen slapen, waaronder tijdens de lunch, omdat ik gewoon te moe was. Maar andere slaapmedicatie? Ho maarEerst therapie, daarna kijken we verder...
#zucht![]()
![]()
![]()
Misschien eens proberen te luisteren naar degenen die je moeten helpen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:13 schreef DJMO het volgende:
#zucht![]()
Poepvirus is met opmars bezig; weer behoorlijke piek na uitzonderlijk 2024
Eerste reactie:
Jammer dat er niet in het artikel genoemd wordt hoe de besmetting plaats vindt of hoe je besmetting kunt voorkomen.
![]()
![]()
Ik raad baffen afquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:16 schreef maily het volgende:
Poepvirus is met opmars bezig; weer behoorlijke piek na uitzonderlijk 2024
Eerste reactie:
Jammer dat er niet in het artikel genoemd wordt hoe de besmetting plaats vindt of hoe je besmetting kunt voorkomen.
issie weg?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:19 schreef Shii het volgende:
Hoop trouwens dat alles goed is met @:kreei
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nou duurt lang .....quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:19 schreef Shii het volgende:
Hoop trouwens dat alles goed is met @:kree![]()
Dus ik had poepvirus deze week? 🤔quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
ik ken het als verkoudheidvirus, niet als poepvirus“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Forum Opties Forumhop: Hop naar: