Een foto van een man met een nes voor zijn joystick? 🤔quote:
euhhh genoeg plekken voorquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
In Nederland kun je amper de hellingproef doen zelfs
Hellingproef in de sneeuw in Steiermark. Dat moest ik doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
In Nederland kun je amper de hellingproef doen zelfs
Is het echt waard om even te checkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is lokaal geproduceerd en ik had gewoon een standaard template gebruikt, dus ik zou thuis even moeten kijken
dan was je een klein beetje in de buurt van marioquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Hellingproef in de sneeuw in Steiermark. Dat moest ik doen.
Klopt. Redelijk dicht inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan was je een klein beetje in de buurt van mario
(dichterbij dan wij )
Maar moest je ook zwembadrijden?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee. Moest ook slipcurcus en sneeuwrijden doen. Tot die tijd was het provisional.
Eet smakelijkquote:
Ik moest dat doen bij een stoplicht, als ik het me goed herinner. Uiteraard was dat een eitjequote:Op vrijdag 12 december 2025 19:42 schreef StevenHyde het volgende:
Goede herinneringen aan de hellingproef bij rijles
Nee, dat was alleen voor vrouwen. 😭quote:
je hoeft volgens mij tegenwoordig geen hellingproef meer te doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest dat doen bij een stoplicht, als ik het me goed herinner. Uiteraard was dat een eitje
Ja veel mensen raken een beetje in paniek zoals in de parkeergarage.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest dat doen bij een stoplicht, als ik het me goed herinner. Uiteraard was dat een eitje
Op de hondsrug?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft volgens mij tegenwoordig geen hellingproef meer te doen
auto's remmen automatischquote:
Heb je de examinator ook omgekocht met een worstenbroodje?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:47 schreef StevenHyde het volgende:
Niet zo gek achteraf dat ik niet in 1x geslaagd ben voor mijn rijbewijs
De mijne niet hoor. Ik moet echt de poot op de rem houden anders rolt ie achteruit (of vooruit).quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon tegen een gevel
[ afbeelding ]
met Bastognekoekenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb je de examinator ook omgekocht met een worstenbroodje?
Toen ik wel slaagde was het een vrouw waar ik een gezellige klets klik mee had gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef laforest het volgende:
[..]
kletskoppen dan? ipv Bastognekoekenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toen ik wel slaagde was het een vrouw waar ik een gezellige klets klik mee had gelukkig
Dus niet afrijden 's ochtends om half acht in de ochtendspits door de binnenstad in regen en wind?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toen ik wel slaagde was het een vrouw waar ik een gezellige klets klik mee had gelukkig
Als die vrouw was geweest had die een worst in z'n broodjequote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik at toen nog geen bastognekoeken volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
kletskoppen dan? ipv Bastognekoeken
Stuk stad wel ook, maar ook wel buitenwegen en toen was het echt dom lullen en de tijd was zo voorbijquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus niet afrijden 's ochtends om half acht in de ochtendspits door de binnenstad in regen en wind?
Ik had op hoge resolutie wat gegenereerd. Ik moet wat meer experimenteren met lage resolutie en dan eventueel upscalen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef Wrapster het volgende:
En @:devzero
Ik genereer altijd eerst op lage resolutie met een vaste seed. Een resolutie van 400x400 kun je meestal wel wat mee en bepalen of het is wat je wil. Scheelt echt heel veel tijd, in 400x400 genereer ik in 5 min. een filmpje van 7 sec.
lesauto's hebben dat allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mijne niet hoor. Ik moet echt de poot op de rem houden anders rolt ie achteruit (of vooruit).
jepquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Dat maakt het wel makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nes foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |