Als je zo om je heen leest en hoort zijn er heel veel 'verward'quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig noemen ze iedereen verward
Ik heb er 1. Ik heb mijn rijbewijs in Oostenrijk behaald.quote:
makkelijker dan in NL?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:36 schreef laforest het volgende:
I
[..]
Ik heb er 1. Ik heb mijn rijbewijs in Oostenrijk behaald.
Führerscheinquote:
Die zoek ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doe maar de NES. Die staat achter me. Zal ik zo'n vergelijkbare foto maken???
Nee. Moest ook slipcurcus en sneeuwrijden doen. Tot die tijd was het provisional.quote:
ow dat is wel heel goed !quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee. Moest ook slipcurcus en sneeuwrijden doen. Tot die tijd was het provisional.
Groningen lijkt me wel een leuke stad om te wonenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook allemaal niet zo groots, vind Groningen een leuke stad om zo nu en dan heen te gaan maar zou er niet willen wonen. Als ik in de tuin zit geniet ik van rust, hoor ik vele soorten vogels en zo nu en dan wat mensen om ons heen. In de stad zijn tuinen vaak ver te zoeken en veel lawaai van verkeer en buren, dat is niet mijn ding.
Een foto van een man met een nes voor zijn joystick? 🤔quote:
euhhh genoeg plekken voorquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
In Nederland kun je amper de hellingproef doen zelfs
Hellingproef in de sneeuw in Steiermark. Dat moest ik doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
In Nederland kun je amper de hellingproef doen zelfs
Is het echt waard om even te checkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is lokaal geproduceerd en ik had gewoon een standaard template gebruikt, dus ik zou thuis even moeten kijken
dan was je een klein beetje in de buurt van marioquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Hellingproef in de sneeuw in Steiermark. Dat moest ik doen.
Klopt. Redelijk dicht inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan was je een klein beetje in de buurt van mario
(dichterbij dan wij )
Maar moest je ook zwembadrijden?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee. Moest ook slipcurcus en sneeuwrijden doen. Tot die tijd was het provisional.
Eet smakelijkquote:
Ik moest dat doen bij een stoplicht, als ik het me goed herinner. Uiteraard was dat een eitjequote:Op vrijdag 12 december 2025 19:42 schreef StevenHyde het volgende:
Goede herinneringen aan de hellingproef bij rijles
Nee, dat was alleen voor vrouwen. 😭quote:
je hoeft volgens mij tegenwoordig geen hellingproef meer te doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest dat doen bij een stoplicht, als ik het me goed herinner. Uiteraard was dat een eitje
Ja veel mensen raken een beetje in paniek zoals in de parkeergarage.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest dat doen bij een stoplicht, als ik het me goed herinner. Uiteraard was dat een eitje
Op de hondsrug?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft volgens mij tegenwoordig geen hellingproef meer te doen
auto's remmen automatischquote:
Heb je de examinator ook omgekocht met een worstenbroodje?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:47 schreef StevenHyde het volgende:
Niet zo gek achteraf dat ik niet in 1x geslaagd ben voor mijn rijbewijs
De mijne niet hoor. Ik moet echt de poot op de rem houden anders rolt ie achteruit (of vooruit).quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon tegen een gevel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |