Waar dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
even voor de beeldvorming
ik woon in een klein dorpje
met veel kleine kernen
heeft de politie dus gewoon geschoten hier in de buurt vanavond
wordt hier heel veel drugs verhandeldquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Waar je het het mist verwacht... Maar veilig gevoel geeft het niet natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:24 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Had hij soms geen sokken aan?
15 min. rijden en ik ben in de stad. En geniet van de rust van een klein dorp en het is over het algemeen wel te doen hier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom woon ik in de grote stad, als er toch kogels om je oren vliegen dan maar ergens wonen waar veel vertier is
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:22 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Als zij de joystick pakt bij mij zeker
[..]
Zal eens vragen aan mijn baas of dat zo is
Neuh, hier doen we aan carbid schieten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
In dorpen worden er volgens mij nog geen woningen opgeblazen
nouuuuuuuuquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
In dorpen worden er volgens mij nog geen woningen opgeblazen
Ik vind het allemaal schattige grote dorpen die steden daarquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
15 min. rijden en ik ben in de stad. En geniet van de rust van een klein dorp en het is over het algemeen wel te doen hier.
Nee ik bedoel gericht een bom in de deur omdat iemand een appeltje met je te schillen heeftquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Neuh, hier doen we aan carbid schieten.
hier een aantal jaar geleden een boze exquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
In dorpen wel hoor. Maar dan door mensen die hun gas aan laten bijvoorbeeld. Niet zoals het laatste jaar in de stad heel veel gebeurd door externen.
Van mij hoeft het ook allemaal niet zo groots, vind Groningen een leuke stad om zo nu en dan heen te gaan maar zou er niet willen wonen. Als ik in de tuin zit geniet ik van rust, hoor ik vele soorten vogels en zo nu en dan wat mensen om ons heen. In de stad zijn tuinen vaak ver te zoeken en veel lawaai van verkeer en buren, dat is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal schattige grote dorpen die steden daar
heb je een rijbewijs mario ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:29 schreef mario390 het volgende:
ik snap de unfall niet is zij
te snell gewezen?
maar op parkplaats moet je
toch langzaam zijn
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook allemaal niet zo groots, vind Groningen een leuke stad om zo nu en dan heen te gaan maar zou er niet willen wonen. Als ik in de tuin zit geniet ik van rust, hoor ik vele soorten vogels en zo nu en dan wat mensen om ons heen. In de stad zijn tuinen vaak ver te zoeken en veel lawaai van verkeer en buren, dat is niet mijn ding.
Het het gelezen en flimpje gezien. Het is wat met die verwarde mensen allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is hier ook al eens gebeurt
heel arrestatieteam politie helikopter etc
maar schieten
nee dat is nog niet eerder gebeurt
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Neuh, hier doen we aan carbid schieten.
tegenwoordig noemen ze iedereen verwardquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het het gelezen en flimpje gezien. Het is wat met die verwarde mensen allemaal
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:22 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Als zij de joystick pakt bij mij zeker
[..]
Zal eens vragen aan mijn baas of dat zo is
Hier nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gericht een bom in de deur omdat iemand een appeltje met je te schillen heeft
ja met een Fahrschein (als ik het goed schrijf)quote:
Dit is lokaal geproduceerd en ik had gewoon een standaard template gebruikt, dus ik zou thuis even moeten kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, mijn eerste was een stuk minder goed gelukt.
Heb je het model lokaal gedraaid? En gebruik je zaken als sageattention en/of de lightning loras?
Führerschein?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja met een Fahrschein (als ik het goed schrijf)
rijbewijs
met vrouw?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doe maar de NES. Die staat achter me. Zal ik zo'n vergelijkbare foto maken???
moet het niet rijdbewijs zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja met een Fahrschein (als ik het goed schrijf)
rijbewijs
nee rijbewijsquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet het niet rijdbewijs zijn?
ja heb ik met 18 gemakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |