quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, thuis. Voor het eerst in mijn leven op een kerstborrel van werk dat ik niet dronken naar huis ging.
Je wordt verstandig 😂quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, thuis. Voor het eerst in mijn leven op een kerstborrel van werk dat ik niet dronken naar huis ging.
quote:
Niet te hard juichen hè, ik was met de autoquote:
Je wordt ouder.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zie boven.quote:
A dat was het. Je kon niet drinken omdat je nog rijden moestquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Niet te hard juichen hè, ik was met de auto
Tja dan is het wel heeel verstandig ja. Kon je niet treinen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Niet te hard juichen hè, ik was met de auto
Dat moet natuurlijk wel even gecompenseerd worden nu.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar 2 pilsjes op en de rest alcoholvrij.
En nu thuis verder zaufen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar 2 pilsjes op en de rest alcoholvrij.
Dan had ik om 6:15 of zo van huis moeten vertrekken, dat was het me niet waard. En mijn inschatting was al dat het ook niet echt een hele wilde borrel zou worden. Wat correct bleekquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja dan is het wel heeel verstandig ja. Kon je niet treinen?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk wel even gecompenseerd worden nu.
Jullie kennen me zo goed!quote:
Goed he 👍quote:
Mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan had ik om 6:15 of zo van huis moeten vertrekken, dat was het me niet waard. En mijn inschatting was al dat het ook niet echt een hele wilde borrel zou worden. Wat correct bleek![]()
Wel aardig kerstpakket gekregen, en we hadden een tombola waar ik nog een waardebon van 100 eu voor Decathlon heb gewonnen.
Gaat zeker een keer van pas komen. Wel lachen zo'n tombola, ze hadden echt heel veel prijzen, en dan echt van compleet nutteloos tot wat meer bruikbaar spul, aardigheidjes, tegoedbonnen tot 200 eu en de hoofdprijs was een laptop van 1500eu.quote:
Doen ze netjes.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat zeker een keer van pas komen. Wel lachen zo'n tombola, ze hadden echt heel veel prijzen, en dan echt van compleet nutteloos tot wat meer bruikbaar spul, aardigheidjes, tegoedbonnen tot 200 eu en de hoofdprijs was een laptop van 1500eu.
Dat zijn leuke prijzenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat zeker een keer van pas komen. Wel lachen zo'n tombola, ze hadden echt heel veel prijzen, en dan echt van compleet nutteloos tot wat meer bruikbaar spul, aardigheidjes, tegoedbonnen tot 200 eu en de hoofdprijs was een laptop van 1500eu.
Heel veel komt van leveranciers en partners, als die iets geven gedurende het jaar gaat dat automatisch de tombola in.quote:
Wow. Echt grote prijzen zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar was de hoofdprijs nog gekker, een gaminglaptop van 2500 eu.quote:
Wel dure prijzen zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar was de hoofdprijs nog gekker, een gaminglaptop van 2500 eu.![]()
Maar eigenlijk is het gewoon vooral heel leuk om íets te winnen
Ja zeker weten is dat leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar was de hoofdprijs nog gekker, een gaminglaptop van 2500 eu.![]()
Maar eigenlijk is het gewoon vooral heel leuk om íets te winnen
Wowquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel veel komt van leveranciers en partners, als die iets geven gedurende het jaar gaat dat automatisch de tombola in.
Die duurste prijzen komen dus allemaal van partners. Zo'n laptop klinkt dan heel indrukwekkend maar dan moet je er wel even bij vertellen dat we er dit jaar 104.000 de deur uit hebben gedaan voor ze.quote:
Ja joh. Enne, een gegeven paard enzoquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die duurste prijzen komen dus allemaal van partners. Zo'n laptop klinkt dan heel indrukwekkend maar dan moet je er wel even bij vertellen dat we er dit jaar 104.000 de deur uit hebben gedaan voor ze.
Dan nog hoeven ze het niet te geven natuurlijk. Dat ze het doen is alleen maar heel mooiquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die duurste prijzen komen dus allemaal van partners. Zo'n laptop klinkt dan heel indrukwekkend maar dan moet je er wel even bij vertellen dat we er dit jaar 104.000 de deur uit hebben gedaan voor ze.
Dat hoort bij de zakenwereld hè, je partners te vriend houden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog hoeven ze het niet te geven natuurlijk. Dat ze het doen is alleen maar heel mooi
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoort bij de zakenwereld hè, je partners te vriend houden.
zo is datquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoort bij de zakenwereld hè, je partners te vriend houden.
Gewoon bolken joh!quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert Dotteke te vriend te houden....
To latequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert Dotteke te vriend te houden....
Steukertquote:
Tel er maar 4 bijquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb toch al minstens 3 minnetjes
Ik ben gul vandaag 🤭quote:
Hey Lafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |