dat soort dingen blijft je wel bij jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eerste zomerbaantje was ook toen ik 13 was. BollenpellenMaar ik had er wel mijn eerste commodore machientje mee gekocht
Die boer had alleen maar koffie (met melk en veel suiker) 's ochtends. Dus toen ben ik koffie gaan drinken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat soort dingen blijft je wel bij ja
dat hongerloontje voor een 15 jarige bestaat nog steedsquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die boer had alleen maar koffie (met melk en veel suiker) 's ochtends. Dus toen ben ik koffie gaan drinken.
En eigenlijk mocht je toen niet werken als je <15 jaar was, dus ik kreeg voor een 15jarige betaald. Een hongerloontje waarschijnlijk, het is toch al weer 10 jaar en nog wat geleden.
volgens mij kun je het beste bij de Aldi of Mc werkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
3,50 p/u als 16 jarige bij de AH
Pinokkioquote:
Supermarkten waren om de hoekquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kun je het beste bij de Aldi of Mc werken
verdien je het meest als 15/16 jarige
hier is niks om de hoekquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Supermarkten waren om de hoek
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
O zo een zoek ik. Ik heb twee minis maar die krijg ik niet aangesloten op de tv helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nes fotoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bij greys op zolderquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo een zoek ik. Ik heb twee minis maar die krijg ik niet aangesloten op de tv helaas
Was toch van jou?quote:
Heb er vorig jaar een gekocht. Kan hem niet aansluiten. Allerlei kabels gekocht maar niets ging. Dus dacht dat ding is kapot. Een andere gekocht spelend gezien. Maar helaas hier op de tv doet hij het niet allebei dus nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
Je bedoeld met mini die versie van enkele jaren terug? Werkt dat niet gewoon via hdmi?
Zegt Sneeuwwitje ook tegen jou "Liegen, kreng!" als ze bij je op je gezicht gaat zitten dan?quote:
Wat vreemd en vervelendquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er vorig jaar een gekocht. Kan hem niet aansluiten. Allerlei kabels gekocht maar niets ging. Dus dacht dat ding is kapot. Een andere gekocht spelend gezien. Maar helaas hier op de tv doet hij het niet allebei dus niet
Ze zegt "Lieg niet!" en kijkt daarbij heel boos.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zegt Sneeuwwitje ook tegen jou "Liegen, kreng!" als ze bij je op je gezicht gaat zitten dan?
En hee peeps!
Dus ze gunt zichzelf dan geen pleziertje?!?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zegt "Lieg niet!" en kijkt daarbij heel boos.
Ja baalde echt. Ben helemaal gek van Mario van vroeger. En zag de mini Nes maar helaasquote:
Bij bollenpellen hier werd je per kratje betaald . Eén week gedaan, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die boer had alleen maar koffie (met melk en veel suiker) 's ochtends. Dus toen ben ik koffie gaan drinken.
En eigenlijk mocht je toen niet werken als je <15 jaar was, dus ik kreeg voor een 15jarige betaald. Een hongerloontje waarschijnlijk, het is toch al weer 10 jaar en nog wat geleden.
O op die manier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar greys zei dat ze ook op zolder verschillende consoles had vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |