Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kunt op de hoogste res genereren maar dat kost heel veel tijd, en upscalen dmv een model gaat imo prima. Voor het upscalen gebruik ik de Film VFI node met het film_net_fp32 model.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had op hoge resolutie wat gegenereerd. Ik moet wat meer experimenteren met lage resolutie en dan eventueel upscalen.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lief weer. -...quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
ligt hier allemaal op zolder in een doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nes fotoEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Leuk dat jullie het ook bewaard hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt hier allemaal op zolder in een doos![]()
![]()
ik krijg oorlog als ik dat weg zou doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het ook bewaard hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Terecht 😳quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg oorlog als ik dat weg zou doen
Ik heb er zelfs wat later nog gekocht via catawiki![]()
er ligt hier echt van allesquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Want had alleen een nes. Gameboy en sega enzo niet als kindEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Begrijpelijk, want het is in het zuidelijk halfrond. In Australie deed ik dat ook en ging prima.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik reed de verkeerde kant op een rotonde
Zoals in Zuid Afrika![]()
mijn man heeft die zelf bij elkaar gespaard toen hij jong wasquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
Gameboy was te duur voor mijn ouders
ging mee met zijn vader werken vanaf een jaar of 12/13
(semi verplicht)Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan snap ik helemaal waarom die niet weg magquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man heeft die zelf bij elkaar gespaard toen hij jong was
(semi verplicht)![]()
![]()
Mijn eerste zomerbaantje was ook toen ik 13 was. Bollenpellenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man heeft die zelf bij elkaar gespaard toen hij jong was
(semi verplicht)Maar ik had er wel mijn eerste commodore machientje mee gekocht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: