Daar zat ikquote:
De meeste doen het zo. Maar mijn eerste baantje was per uur betaald, aan een lopende band met tulpbollen. Ik heb het beiden gedaan. En geld is geld, zeker als het voor je vakantie (of computer) betaald. En zoveel ander werk is er niet in de NoordOostPolderquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij bollenpellen hier werd je per kratje betaald . Eén week gedaan, niet mijn ding.
O dat hou ik nooit lang vol.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef laforest het volgende:
Ik lig op de bank. Lekker comfortabel bolken
Ik heb daar ook wel boompjes planten gedaan, daar kreeg ik 8 gulden per uur. Vreselijk werk maar wel goed betaald.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste doen het zo. Maar mijn eerste baantje was per uur betaald, aan een lopende band met tulpbollen. Ik heb het beiden gedaan. En geld is geld, zeker als het voor je vakantie (of computer) betaald. En zoveel ander werk is er niet in de NoordOostPolder
Heer laforest.quote:
Dat heb ik een tijdje gedaan op zaterdagenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel boompjes planten gedaan, daar kreeg ik 8 gulden per uur. Vreselijk werk maar wel goed betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |